تبیان، دستیار زندگی

معیارهای انتخاب جراح بینی

انتخاب جراح بینی یکی از کارهایی است که بایستی قبل از انجام هر اقدامی از راه های مختلف بهترین جراح بینی را انتخاب نمود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اهمیت انتخاب جراح بینی
اهمیت انتخاب جراح بینی


شاید یکی از تصمیم های مهم در مورد بدن و زیبایی خود انتخاب جراح بینی باشد. نتیجه نهایی عالی و باب میل و بهترین نتیجه با توجه به نوع  فرم بینی به انتخاب بهترین جراح بینی مربوط می شود. ناراضی بودن از جراحی بینی و پایین آمدن اعتماد به نفس و زیباتر نشدن چهره، پیامد های عدم توجه به فاکتورهای بهترین جراح برای جراحی بینی به شمار می آیند. گزینه های زیادی برای انتخاب جراح بینی  وجود دارند که نیازمند در نظر گرفتن برخی از پارامتر های مختلف و صد البته نوع فرم بینی هستند. در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

اهمیت انتخاب جراح بینی

برخی از تصمیمات و یا انجام برخی از کارهای مهم نیاز به تحقیق و بررسی و مشورت دارند. انتخاب جراح بینی یکی از کارهایی است که بایستی قبل از انجام جراحی بینی و یا هر تصمیمی در این باره انجام داد. اهمیت این انتخاب به این دلیل است که جراحی بینی مستقیم در تغییر چهره افراد در ارتباط است. علاوه بر آن افراد هزینه زیادی را برای این عمل زیبایی متحمل می شوند. عدم نتیجه خوب و مد نظر در انجام عمل جراحی باعث می شود تا بیمار دوباره مجبور به عمل ترمیمی شود که هزینه زیبایی بینی را چند برابر خواهد کرد.

اقدامات لازم برای انتخاب جراح بینی

اقدامات لازم برای انتخاب جراح بینی شامل رفتن به مطب دکتر و ملاقات با بیماران و دیدن نمونه های کار و عمل زیبایی جراح است. از آنجایی که در فواصل زمانی مشخصی پس از عمل زیبایی، پزشک معالج بیمار را دوباره ویزیت خواهد کرد. پس می توان نمونه کارهای پزشک را در مطب او دید. پرسیدن نظر آنها و مشورت با آنها برای انتخاب جراح بینی مهم است. سرچ کردن در فضای مجازی و سایت های مختلف و خواندن نظر کاربران برای انتخاب جراح در مرحله بعدی قرار دارد.
تحقیق کردن در مورد سابقه و مهارت جراح بینی نیز در قدم و مرحله بعدی از تحقیق خود در خصوص انتخاب جراح بینی است. در نهایت و انتخاب جراح مورد نظر، قدم آخر برگزاری جلسه مشاوره با جراح است. در جلسه مشاوره می توان تصمیم خود را برای شروع درمان یا همان عمل زیبایی قطعی نمود.

انتخاب جراح بینی در تهران

 
انتخاب جراح بینی در تهران
انتخاب جراح بینی در تهران

برای انتخاب جراح بینی در تهران دو موضوع را باید در نظر گرفت. اول از اینکه جراحان بینی در تهران دارای بیشترین مهارت و تخصص در زمینه جراحی بینی هستند. چرا که بیشترین آمار جراحی بینی در ایران متعلق به تهران است. همچنین پزشکان در این منطقه جغرافیای به علت داشتن امکانات بهتر نتیجه و عملکرد بهتری را به بیماران خود ارائه می دهند. نکته بعدی و مهم در انتخاب جراح بینی در تهران موضوع هزینه و دستمزد جراح است. پزشکان و جراحان زیبایی به دلیل آمار قابل توجهی در انجام عمل های زیبایی دارای مهارت عالی و تجربه فوق العاده در این زمینه هستند. همچنین از امکانات و تکنولوژی های به روز در انجام عمل های زیبایی استفاده خواهند کرد. بدیهی است هزینه این جراحان از سایر پزشکان در مقایسه با شهر های کوچک بالاتر می باشد.
بهترین جراح بینی گوشتی در تهران
 

نحوه انتخاب جراح بینی در تهران

برای انتخاب جراح بینی در تهران یا هر شهر دیگر علاوه بر انجام مراحل فوق الذکر بایستی به نکته ای مهم در این زمینه توجه نمود. توجه به فرم بینی خود و انتخاب جراح بینی ماهر بر این اساس بسیار مهم است. برخی از جراحان در زمینه عمل جراحی بینی با فرم طبیعی دارای مهارت هستند. همچنین برخی دیگر از جراحان بینی در انجام عمل های فانتزی بینی دارای مهارت و تجربه هستند. اگر فرد فرم بینی گوشتی دارد باید در انتخاب جراح بینی به بهترین جراح که دارای مهارت در زمینه عمل بینی های گوشتی است توجه نماید. پس حتما در مورد تخصص و مهارت جراح بینی به این نکته توجه داشته باشید.

ویژگی های مهم در انتخاب جراح بینی

لازم است که در انتخاب جراح بینی به ویژگی های یک جراح خوب توجه نمود. پس ویژگی های مهم در انتخاب یک جراح بینی خوب به شرح ذیل می باشد:
جراح خوب دارای توانایی عالی در تشخیص روش عمل را داشته باشد. زیرا جراحی بینی دارای روش های مختلفی است که بر اساس فرم بینی و انتظار بیمار از نتیجه نهایی روش جراحی را انتخاب می شود.
سلامتی بیمار و تنفس او و پیامد های جراحی را در نظر داشته باشد.
همچنین جراح خوب باید توانایی تجسم را داشته باشد و فرم بینی مورد انتظار را بر اساس چهره بیمار تصور نماید و نظر خود را به بیمار اعلام نماید.
توانایی لازم جهت ایجاد اعتماد و آرامش دادن به بیمار را داشته باشد.
همچنین برای بیمار و وقت و هزینه ای که متحمل می شود، احترام قائل شود.

تاثیر فرم بینی در نتیجه جراحی


ویژگی های مهم در انتخاب جراح بینی
ویژگی های مهم در انتخاب جراح بینی

برخی از افراد چنین تصور می کنند انتخاب جراح بینی عالی و با تجربه، تمام کار است و نتیجه عالی دریافت می کنند. البته که این تصور اشتباه نیست و نتیجه اعتماد به یک پزشک با مهارت و کاربلد، داشتن بینی عملی زیبا است. اما نباد مورد مهم یعنی تاثیر فرم بینی را در عمل جراحی و نتیجه کار نادیده گرفت. نتیجه عمل بینی های گوشتی کوچک یا بینی بسیار بزرگ شاید دقیقا مانند تصورات فرد نباشد. نوع پوست بینی، استخوان بینی، بافت های چربی بینی، داشتن مشکلات پولیپ و ... در شکل دهی بینی در عمل جراحی تاثیر گذار است. مثلا بینی ها دارای بافت چربی زیاد در زیر پوست بینی و دارای پوست ضخیم و استخوان های ضعیف کار را کمی برای جراحان با مهارت نیز در فرم دهی بینی سخت خواهد کرد.
در چنین حالت هایی ممکن است با چند عمل جراحی بتوان نتیجه دلخواه را کسب کرد.
بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

پرسیدن از دوستان و اطرافیان برای انتخاب جراح بینی

همیشه پرسیدن از دوستان و آشنایان و اطرافیان به خصوص کسانی که بینی خود را عمل کرده اند برای انتخاب جراح بینی می تواند موثر باشد. پس این گزینه را برای انتخاب جراح بینی خود فراموش نکنید. لیستی از جراحان را بنویسید و نمونه کار های آن را مورد بررسی قرار دهید و در نهایت تمام مزیت ها و معایب هر یک را در لیست خود یادداشت نمایید. این روش برای انتخاب جراح بینی جوابگو است.