تبیان، دستیار زندگی

با پک‌های پذیرایی پکتو آشنایی دارید؟ راه‌حلی ساده برای پذیرایی مراسم‌ ختم و همایش

پَکِتو برای مراسم ترحیم، همایش و رویدادهای مختلف پک‌های متنوع دارد با مقاله‌ی زیر همراه ما باشید تا در ادامه آن‌ها را معرفی کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 با پک‌های پذیرایی پکتو آشنایی دارید؟ راه‌حلی ساده برای پذیرایی مراسم‌ ختم و همایش

بسیاری از ما نگران پذیرایی در مراسم‌هایمان هستیم. زمان اندک و لیست کارهای اجرایی، بلند بالا است. باید برای خرید اقلام پذیرایی باکیفیت، آماده‌سازی و بسته‌بندی، کنترل هزینه‌ها و یافتن نیروی کمکی برنامه‌ریزی کنیم. گاهی با گذاشتن زمان و انرژی زیاد برای انجام این‌کارها، نتیجه موردنظر به دست نمی‌آید. پذیرایی، شایستۀ ما و مهمان‌هایمان نمی‌شود و سهم ما فقط خستگی و از دست‌دادن لحظات حساس و اصلی مراسم خواهد بود. گاهی اصلاً شرایط و آمادگی روحی برای انجام پذیرایی را نداریم. مانند خانواده‌ای که عزادار عزیز از دست رفته‌اش است. گاهی حجم مهمانان آن‌قدر زیاد است که نیاز به تجربه در پذیرایی از مراسم‌های بزرگ را داریم. به طور مثال در یک همایش یا سمینار، تنوع کارهای اجرایی به حدی گسترده است که به تنهایی انجام‌پذیر نخواهد بود. در همۀ این موارد نیاز به یک راهنما و متخصص در زمینۀ پذیرایی مراسم‌های بزرگ را داریم.
در این مطلب، پَکِتو که یکی از بهترین سامانه‌های آنلاین تهیه پک پذیرایی مخصوص برای مراسم‌های مختلف است را به شما معرفی می‌کنیم و شرایط ویژۀ آن را بررسی خواهیم کرد.

پک پذیرایی پَکِتو چیست؟

پک پذیرایی پَکِتو، یک پکیج میان‌وعده‌ تکنفرۀ کامل، شامل انواع میوه‌های مرغوب فصل، آبمیوه، کیک، چای، نسکافه، انواع تنقلات، پد الکلی و خوراکی‌های دیگر، با بسته‌بندی شیک و مجلل، با قابلیت انتخاب اقلام توسط شما میزبانان گرامی است.

قیمت پک پذیرایی پَکِتو چقدر است؟

نگران هزینۀ پک‌های پذیرایی نباشید. پَکِتو با آماده کردن پکیج‌های پذیرایی متنوع با قیمت‌های مختلف، پک‌های پذیرایی ارزان و لاکچری در خدمت شماست. هر خانواده ایرانی با هر سلیقه و توان اقتصادی می‌تواند پک پذیرایی مخصوص خود را سفارش دهد.
پَکِتو برای مراسم ترحیم، همایش و رویدادهای مختلف پک‌های متنوع دارد که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

پک پذیرایی ترحیم:

تحمل مرگ عزیزان، رنجی عظیم و طاقت فرساست. همیشه حضور بستگان و آشنایان تسکینی برای بازماندگان خواهد بود. در این شرایط که توان روحی کمی برای افراد وجود دارد، پذیرایی شایسته از مهمانان، همیشه یکی از بزرگترین چالش‌های صاحبان عزا بوده است. بنابراین بهترین تصمیم، انتخاب پک‌ پذیرایی ترحیم آمادۀ پَکِتو است.
شما می‌توانید از مجموعۀ پکتو با هر بودجه‌ای که دارید، پک پذیرایی ترحیم ارزان یا لاکچری تهیه کنید.
برای پذیرایی مراسم ختم، به طور کلی از دو نوع پک استفاده می‌شود. یک مدل پک ترحیم زیپ‌کیپی مشکی پلاستیکی، که عبارت‌های مربوط به ترحیم و خیر مقدم به مهمانان روی آن درج شده است. این پک‌ها قابلیت قراردادن 3 الی 6 آیتم پذیرایی را دارند و همچنین به دلیل داشتن دستگیره، حمل آن توسط مهمانان راحت‌تر خواهد بود.
مدل جدیدتر، پک ترحیم مقوایی است که طرح‌های گوناگون و جذاب اسلیمی، حالت لاکچری و چشم‌نوازی به آن بخشیده ‌است. عبارت"هوالباقی" درج شده روی پک پذیرایی مقوایی، آن را متناسب با حال و هوای مراسم ختم کرده ‌است. جنس مقوای آن از کرافت بهداشتی مقاوم و مخصوص مواد غذایی ساخته شده و قابلیت بازیافت دارد، که دوستدار محیط زیست است. همچنین امکان بستن روبان مشکی، درج نام و تصویر متوفی به شکل لیبل، بر روی پک‌ پذیرایی مراسم ختم وجود دارد.
پک‌ پذیرایی ترحیم

خط قرمز مجموعۀ پکتو، کیفیت اقلام پذیرایی، آماده سازی به موقع پک‌های پذیرایی و کمک به برگزاری شایسته مراسم یادبود شما عزیزان است. تمام میوه‌ها در پک پذیرایی مراسم ختم، مرغوب، دست‌چین و شست‌وشو شده هستند. این میوه‌ها در روز مراسم ختم از تره‌بار تهیه می‌شوند که نهایت تازگی را داشته باشند.
پکتو از زمان تأسیس در سال 1396 تاکنون پذیرایی مراسم‌های ختم مختلفی را بر عهده داشته‌ است. نظیر: مراسم یادبود مرحومان "ارشا اقدسی"، " کریم اکبری مبارکه"، برادر مرحوم "محمدعلی فردین"، پدر خواننده عزیز "محمد علیزاده"و "پرفسور علی‌اکبر رمضانیان‌پور" پدر علم بتن ایران.

پک پذیرایی همایش و سمینار:

پذیرایی در همایش یا رویداد تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبین دارد. افرادی که برای حضور در مراسم شما زمان و هزینه گذاشته‌اند، انتظار یک پذیرایی شایسته را دارند. برای چنین شرایطی و با توجه به چالش‌های سنگین برگزاری مراسم، استفاده از پک پذیرایی همایش آمادۀ پَکِتو درست‌ترین انتخاب ممکن است.
پک پذیرایی همایش را می‌توان در پذیرایی انواع رویداد، گردهمایی‌‌ و کنفرانس، جشن‌های شرکتی، جلسات تودیع و معارفه، سمینارهای آموزشی، جلسات نقد و بررسی و اعیاد مناسبتی استفاده نمود.
بسته‌بندی پک‌های پذیرایی همایش بر اساس طرح‌های اصیل ایرانی و پیام‌های حفظ محیط زیست، با زیبایی و ظرافت خاصی طراحی شده و برای جلوگیری از آسیب به پک و اقلام پذیرایی در هنگام حمل‌و‌نقل، از مقوای کرافت بهداشتی مقاوم، برای ساخت آن استفاده شده است. نکتۀ مهم اینکه بسته‌های پذیرایی مقوایی، تجزیه‌پذیر و دوست‌دار محیط زیست هستند.
پک پذیرایی همایش شبیه به یک جعبه کادویی است که مهمانان در رویداد شما دریافت می‌کنند. این بسته‌های پذیرایی قابلیت قرارگرفتن 3 الی 6 آیتم پذیرایی و درج لوگوی شرکت یا سازمان مربوطه بنابه درخواست شما را دارد.
پَکِتو تاکنون افتخار پذیرایی در بسیاری از همایش‌های سازمان‌ها و نهادهای مختلف را داشته است. مجموعه‌های بزرگی نظیر شرکت همراه اول، سازمان صداوسیما، وزارت نیرو، شرکت اپیکو، دانشگاه صنعتی شریف، سازمان نظام مهندسی، بانک آینده، بیمارستان میلاد و ده‌ها مؤسسۀ آموزشی، صنعتی، مالی و درمانی دیگر از پک پذیرایی همایش پَکِتو استفاده نموده‌اند.
 
پک پذیرایی همایش و سمینار

نحوۀ سفارش پک پذیرایی؛ بهترین و ساده‌ترین راه اجرای مراسم

بهترین زمان ثبت سفارش دست‌کم 48 ساعت قبل از شروع مراسم است. اما اگر زمان کمتری هم دارید، پکتو آمادۀ کمک به شما در زمینۀ تهیۀ بسته‌های پذیرایی زیبا و باکیفیت است. 
برای برگزاری بی‌دردسر مراسم و یک پذیرایی شایسته به سایت www.paketo.ir مراجعه کنید، و یا با شماره 02177357788 تماس بگیرید. همکاران ما در پکتو در انتظار پاسخگویی، مشاوره و ثبت سفارش پک‌های پذیرایی شما هستند.