تبیان، دستیار زندگی

بهترین فروشگاه های اینترنتی کشور

برخورداری از سرعت پایین در زمان ارسال سفارش، عدم توجه و پیگیری در زمینه‌ی لغو سفارش و عدم وجود راه ارتباطی با پیک به عنوان معایب اصلی و مهم فروشگاه‌های اینترنتی به شمار می‌رود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی کشور



حضور اینترنت و استقبال روزافزون مردم به استفاده از آن منجر به شکل‌گیری تجارت الکترونیک شد. به این ترتیب افراد بدون نیاز به جابه‌جایی و اتلاف وقت قادر به دریافت محصول و کالای مورد نظر خود درب منزل می‌باشند. اما امروزه خرید از فروشگاه اینترنتی معتبر از دغدغه‌های اصلی مردم به شمار می‌رود. در این مقاله به معرفی بهترین فروشگاه‌های اینترنتی و ویژگی‌های مهم آن‌ها می‌پردازیم.

دیجی کالا

در زمان صحبت در مورد فروشگاه‌های اینترنتی، نام دیجی کالا در ذهن مخاطب نقش می‌بندد. این فروشگاه اینترنتی دارای بیش از ده سال سابقه می‌باشد. این فروشگاه در ابتدای فعالیت خود در زمینه‌ی ارائه محصولات از تنوع پایینی بهره می‌برد. اما به مرور زمان با کسب جایگاهی ویژه در نزد مردم و بهره‌مندی از یکسری قوانین استاندارد همچون پرداخت در محل تحویل کالا، ضمانت بازگرداندن کالا به مدت هفت روز و همچنین تضمین اصالت و کیفیت کالا تبدیل به بزرگترین فروشگاه اینترنتی گردید.

آشنایی با مزایا و معایب دیجی کالا
دیجی کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور نیز دارای یکسری مزایا و معایب می‌باشد. برخورداری از یکسری ویژگی‌های مختص بهترین فروشگاه های اینترنتی همچون سرعت بالا و قابل توجه سایت، وجود فیلترهای مناسب جهت یافتن کالای مورد نظر، فراهم‌سازی شرایط مناسب جهت جستجوی آسان، تجربه کاربری خوب، امکان اطلاع از میزان موجودی کالاهای مختلف، بیان خصوصیات کالای مورد نظر به شکل دقیق و جزئی، وجود نرم‌افزار مناسب با تلفن همراه، ارائه پیشنهادات مناسب به صورت روزانه و بهره‌مندی از سیستم ترغیب مشتری به خرید مجدد از جمله مزیت‌های مهم دیجی کالا محسوب می‌شوند.
برخورداری از سرعت پایین در زمان ارسال سفارش، عدم توجه و پیگیری در زمینه‌ی لغو سفارش و عدم وجود راه ارتباطی با پیک به عنوان معایب اصلی و مهم چنین فروشگاهی به شمار می‌روند.


پلازا

فروشگاه اینترنتی پلازا با هدف قرارگیری در زمره‌ی بهترین فروشگاه های اینترنتی شروع به فعالیت کرد. این فروشگاه قادر به تأمین انواع کالای دیجیتال و غیردیجیتال مورد نظر مشتری با قیمت مناسب می‌باشد. فروشگاه اینترنتی پلازا دارای یک تیم کارشناسی مجرب در حوزه‌ی بازاریابی دیجیتال و ارزیابی و تحلیل فضای جستجوی وب می‌باشد. این نکته قابل ذکر است که برخورداری کالاهای عرضه‌شده توسط پلازا از قیمتی به نسبت پایین در مقایسه با سایر فروشگاه‌ها، به علت برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه با تولیدکنندگان و واردکنندگان ایرانی است.

مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی پلازا چیست؟
از جمله مزایای پلازا به عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی می‌توان به قیمت مناسب کالاهای موجود در این فروشگاه اینترنتی، ارائه‌ی تخفیفات طولانی، فراهم‌سازی شرایط لازم جهت مقایسه کالاها، ضمانت اصالت و بازگشت کالا، امکان پیگیری کلیه‌ی مراحل سفارش توسط مشتری و همچنین امکان شیوه‌ی ارسال کالا به شکل دلخواه اشاره داشت.
عدم وجود اپلیکیشن، عدم بهره‌مندی سایت از سرعت مناسب و وجود طیفی محدود از محصولات معایب فروشگاه اینترنتی پلازا می‌باشند.
 
مزایا و معایب فروشگاه های اینترنتی

 

دایان شاپ

دایان شاپ با هدف حمایت و پشتیبانی از کالای ایرانی و همچنین کمک به اقتصاد ملی کشور دارای بیش از یک دهه تجربه می‌باشد. فروشگاه اینترنتی دایان شاپ در زمینه‌ی ارائه‌ی انواع محصولات مردانه و زنانه، اکسسوری، لوازم خانگی و محصولات دیجیتال فعالیت دارد. همچنین اشخاص از طریق این فروشگاه اینترنتی قادر به خرید انواع محصولات به روز و متفاوت هستند.
 این فروشگاه آنلاین با بهره‌مندی از خصوصیات مهم یک فروشگاه معتبر از جمله امکان پرداخت در محل دریافت کالا، تضمین بازگشت محصول به مدت 3 روز، عرضه‌ی کالاهای خود با بهترین و مناسب‌ترین کیفیت، ارسال سریع و به موقع کالاها و انتخاب محصول به دو روش جستجو در سایت و یا طبقه‌بندی‌های مناسب سایت فروشگاه قادر به ادامه‌ی راه و فعالیت خودش در کنار سایر رقبا، به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی می‌باشد.

مزایا و معایت دایان شاپ

از مزایای دایان شاپ می‌توان به پرداخت در محل، تنوع محصولات بالا در بخش محصولات مردانه، قیمت پایین و کیفیت مناسب اشاره کرد. همچنین اگر بخواهیم در مورد معایب صحبت کنیم، تنوع پایین محصولات در بخش زنانه، رابط کاربری متوسط و ناموجود شدن سریع محصولات مختلف اشاره کرد.
 
بررسی همه جانبه بهترین فروشگاه های اینترنتی

 ایمالز

فروشگاه اینترنتی ایمالز به عنوان یک موتور جستجوی قدرتمند در زمینه ارائه اطلاعات در خصوص کالاها و محصولات مختلف نیز شناخته می‌شود. به علت وجود یک فضای رقابتی بین فروشندگان در فروشگاه اینترنتی ایمالز، افراد قادر به خرید کالا با قیمت ارزان‌تر هستند. برخورداری از طیفی وسیع از کالاهای مختلف، سرعت بالا و طبقه‌بندی صحیح و قیمت به‌روز کالا از مزایای استفاده از ایمالز می‌باشند. عدم هیچ‌گونه دخالتی در زمینه‌ی کارکرد فروشگاه‌ها و توانایی در ارائه قیمت‌های جدید و به روز از ویژگی‌های بارز فروشگاه اینترنتی ایمالز به حساب می‌آیند.

مزایا و معایب ایمالز

فروشگاه اینترنتی ایمالز دارای تعدادی از ویژگی‌های بهترین فروشگاه های اینترنتی همچون بهره‌مندی از طیفی گسترده از محصولات همراه با طبقه‌بندی مناسب، سرعت قابل توجه سایت فروشگاه، برخورداری از اپلیکیشن متناسب با سیستم عامل اندروید و ios و همچنین جستجو و یافتن کالای مورد نیاز به راحتی می‌باشد.
اما کندی اپلیکیشن مربوط به سیتم عامل ios، عدم پشتیبانی مناسب و مشاهده‌ی تبلیغات فراوان در سایت فروشگاه به عنوان معایب ایمالز شناخته می‌شوند.

 

 زنبیل

در زمان معرفی بهترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور، اشاره به زنبیل به عنوان یک فروشگاه اینترنتی بهره‌مند از استانداردهای اولیه و اساسی یک فروشگاه معتبر امری ضروری است. ایجاد یک تجربه‌ی مطلوب برای کاربران و مشتریان مختلف، هدف اصلی فروشگاه اینترنتی زنبیل به حساب می‌آید. این فروشگاه در زمینه‌ی ارائه‌ی لوازم خانگی، محصولات دیجیتال، لوازم آرایشی و بهداشتی، کالاهای پزشکی، ساعت، مبلمان و سایر موارد از برندهای معروف و مطرح جهان فعالیت دارد.
از زنبیل به عنوان تنها فروشگاه اینترنتی دارای مزیت گارانتی قیمت محصولات طی ده روز یاد می‌شود. در صورت تأیید اسناد و مدارک ارائه‌شده از سوی مشتری، این فروشگاه مازاد وجه دریافتی را در کمتر از دو ساعت به حساب مشتری خود واریز می‌نماید.

آشنایی با مزایا و معایب زنبیل

بهره‌مندی از سایتی زیبا و با سرعتی مناسب، گارانتی قیمت و اصالت کالا، فراهم‌سازی شرایط لازم جهت پیگیری سفارش در طول مدت ارسال کالا و همچنین ارائه مشاوره رایگان از مزیت‌های فروشگاه اینترنتی زنبیل محسوب می‌شوند.
عدم برخورداری از اپلیکیشن قابل استفاده در موبایل و همچنین عدم پاسخگویی سایت تنها معایب زنبیل به شمار می‌روند.