تبیان، دستیار زندگی

تمام چیزی‌هایی که در ساخت فروشگاه اینترنتی قدرتمند باید بدانید

بهترین راه برای بهبود فروش و دیده شدن در بین مردم، ساخت فروشگاه آنلاین است. اما شاید با خود فکر کنید که با وجود فروشگاه‌های بزرگ، هیچ‌گاه نمی‌توانید رتبه بالایی را در بین مردم کسب کنید؛ در حالی که محبوبیت در بین مردم فقط با تضمین کیفیت محصولات و داشتن سایتی قدرتمند به دست آمده و حتی قدرت کنار زدن رقبای سرسخت را هم دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
تمام چیزی‌هایی که در ساخت فروشگاه اینترنتی قدرتمند باید بدانید

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کسب وکارها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، کمبود مشتری و دیده نشدن در بین مردم است؛ زیرا امروزه با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، افراد بیش از پیش کار کرده و حتی وقت کافی برای مراجعه به فروشگاه‌های حضوری را ندارند؛ به همین دلیل بسیاری از کسب‌وکارها عملا بدون مشتری می‌مانند.
از طرفی با توجه به اینترنتی شدن خریدهای مردم، حتی افراد سبک بال هم اکثرا به خود زحمت حضور در خیابان‌های شلوغ را نداده و با اعتماد به فروشگاه‌های اینترنتی، نیازهایشان را برطرف می‌کنند. 
پس اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که هنوز مثل گذشته، اجناستان را فقط به صورت سنتی به فروش می‌رسانید، بهتر است که تا کسب و کارتان به بن‌بست نخورده، به فکر راه چاره باشید.
بهترین راه برای بهبود فروش و دیده شدن در بین مردم، ساخت فروشگاه آنلاین است. اما شاید با خود فکر کنید که با وجود فروشگاه‌های بزرگ، هیچ‌گاه نمی‌توانید رتبه بالایی را در بین مردم کسب کنید؛ در حالی که محبوبیت در بین مردم فقط با تضمین کیفیت محصولات و داشتن سایتی قدرتمند به دست آمده و حتی قدرت کنار زدن رقبای سرسخت را هم دارد. 
در ادامه آسان‌ترین آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی را به شما ارائه داده و یکی از بهترین مراکز ساخت آن را به شما معرفی می‌کنیم:

برای ساخت فروشگاه اینترنتی چه مراحلی را باید طی کنیم؟

برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارتان، می‌توانید ابتدا اصول و آموزش‌های لازم برای ایجاد فروشگاه آنلاین خود را کسب کرده و خودتان فروشگاه را راه‌اندازی کنید. هم‌چنین در صورت تمایل، می‌توانید به فروشگاه سازهایی مانند پرتال مراجعه کرده و بدون دغدغه، سایتی قدرتمند و اصولی بسازید. اما راه‌های ساخت فروشگاه اینترنتی به شرح زیر است:

برای ساخت فروشگاه اینترنتی چه مراحلی را باید طی کنیم؟


1.    سایت فروشگاهی خود را بسازید
اولین و مهم‌ترین قدم در ساخت فروشگاه اینترنتی، داشتن سایت مخصوص به کسب و کار است. باور غلط بسیاری از افراد در ایجاد سایت بر این بوده که فکر می‌کنند حتما باید به طور کاملی بر کدنویسی و برنامه نویسی کامپیوتر تسلط داشته باشند؛ در حالی که با کمک گرفتن از سرویس‌های فروشگاه ساز مانند پرتال، می‌توانید به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان، آموزش طراحی سایت را یاد گرفته و از آن استفاده کنید. 

2.   به زیبایی دکوراسیون داخلی سایت بپردازید
همان‌طور که زیبایی و جذابیت دکوراسیون مغازه‌تان در جذب مشتری و فروش بهتر تاثیر داشته و حاضرید برای آن هزینه‌های زیادی را خرج کنید؛ جذابیت‌های داخلی سایت هم به همان اندازه مهم است. در این مرحله باید به دنبال قالب‌های سایت زیبا و جذاب متناسب با فروشگاه خودتان گشته و بهترین‌ها را برای سایت فروشگاهی خود انتخاب کنید. 

3.    دامنه سایت را انتخاب کنید
شاید دامنه و نام سایت را می‌توان به عنوان مهم‌ترین و ظریف‌ترین نکته در ساخت فروشگاه اینترنتی دانسته که توانایی جذب بخش عمده‌ای از مردم را به خود داشته باشد. دامنه همان نام فروشگاه بوده که قابلیت‌های منحصر به فردی در معرفی شما به دیگران دارد؛ به همین دلیل باید در انتخاب آن وسواس بیش‌تری به خرج دهید. 

4.    ویترین فروشگاه اینترنتی خود را پر کنید
حتما شما هم تجربه کرده‌اید که با قدم زدن در بازار، روبه روی مغازه‌هایی با ویترین‌های زیبا با محصولات متنوع، بیش‌تر از مغازه‌هایی با تعداد محصول کمتری در ویترین ایستاده و به آن‌ها توجه می‌کنید؛ پس برای داشتن فروشگاهی قدرتمند، ابتدا محصولاتتان را در ویترین فروشگاه تان قرار دهید. 

5.    فروشگاه اینترنتی خود را به همه افراد معرفی و تبلیغ کنید
در مرحله آخر، نوبت به معرفی فروشگاه به همه مردم و دعوت از آن‌ها برای خرید می‌رسد. این کار با بهره‌گیری از دانش‌هایی هم‌چون سئو سایت فروشگاهی، بازاریابی اینترنتی و یا تبلیغات در فضاهای مجازی انجام می‌شود. اما اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که مطالعه کافی در این زمینه‌ها ندارید، می‌توانید به مشاوران تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی خود را به همه افراد معرفی و تبلیغ کنید


جان کلام

امروزه با توجه به اینترنتی شدن خریدهای مردم، راه نجات و کسب درآمد در دنیای مشاغل، داشتن فروشگاه اینترنتی برای عرضه محصولات است. فروشگاه اینترنتی نه تنها در افزایش درآمد برایتان مفید بوده، بلکه باعث صرفه‌جویی در هزینه‌هایتان هم می‌شود. اما با توجه به این که ساخت فروشگاه اینترنتی هم مانند دیگر کارها نیاز به یادگیری دارد، پس بهتر است که ابتدا راه آموزش آن را با استفاده از فروشگاه سازها یاد بگیرید. فروشگاه ساز پرتال یکی از همان مراکزی بوده که آسان‌ترین راه‌های آموزش طراحی سایت و آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی را به شما معرفی می‌کند. 
برتری این فروشگاه ساز نسبت به دیگر مراکز، در 7 روز تست رایگان آن است؛ به طوری که شما به مدت 7 روز می‌توانید به صورت رایگان یک سایت کامل ساخته و اگر از آن راضی بودید، هزینه فعال شدن سایت را پرداخت کنید.
پس اگر تمایل به آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی از پرتال را دارید، می‌توانید به سایت پرتال مراجعه کرده و یا با شماره 02163404 داخلی 2 تماس بگیرید.