تبیان، دستیار زندگی

بهترین سرمایه گذاری در سال 2021

اگر تحمل ریسک را ندارید می توانید روی طلا و مسکن سرمایه گذاری کنید. در طول زمان ثابت شده است که سرمایه گذاری بر روی طلا و مسکن، از امن ترین سرمایه گذاری ها می باشد که در طولانی مدت سود نسبتا خوب و مطمئنی را به شما می رساند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بهترین سرمایه گذاری در سال 2021


سرمایه گذاری یکی از ارکان مهم پیشرفت مالی در زندگی هر شخص می باشد. تفاوتی ندارد که شما چه شغلی دارید و یا درآمد شما چقدر است، سرمایه گذاری لازمه زندگی هر شخص می باشد. اغلب افراد وقتی اسم سرمایه گذاری را می شنوند یاد طلا، مسکن، بانک و... می افتند. اما نکته قابل توجه این است که در طول زمان فرصت های سرمایه گذاری جدیدی به وجود می آید که می تواند سودهای بهتری به شما برساند. در این مقاله قصد داریم بهترین سرمایه گذاری در سال 2021 را معرفی کنیم.

سرمایه گذاری امن

ریسک سرمایه گذاری با سود حاصل از آن، معمولا رابطه مستقیم دارد. یعنی اگر روی حوزه ای سرمایه گذاری کنید که ریسک بالاتری دارد، معمولا سود آن نیز می تواند بسیار بیشتر باشد. اگر تحمل ریسک را ندارید می توانید روی طلا و مسکن سرمایه گذاری کنید. در طول زمان ثابت شده است که سرمایه گذاری بر روی طلا و مسکن، از امن ترین سرمایه گذاری ها می باشد که در طولانی مدت سود نسبتا خوب و مطمئنی را به شما می رساند.

هر ریسکی، سود آور نیست!


هر ریسکی، سود آور نیست!

اشتباه نکنید، همیشه ریسک بیشتر به معنای سود قطعی بیشتر نیست. حتما تا به حال تبلیغات موسسه های مالی و اعتباری را دیده اید که وعده سودهای کلان را به شما می دهند. به جرات می توان گفت که در هیچ بازار مالی، خبر از سودهای قطعی نیست! لذا اگر فردی یا شرکتی به شما از این قبیل وعده ها داد، باید در مورد اعتبار آن تحقیق بیشتری کنید.

بهترین سرمایه گذاری در سال 2021، سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال یکی از بازارهای مالی نسبتا جدیدی است که در چند سال اخیر توجه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرده است. بازار ارزهای دیجیتال با ظهور بیت کوین توسط شخص ناشناسی به وجود آمد. این ارز دیجیتال در ابتدا قیمت خاصی نداشت اما به مرور زمان طرفداران زیادی پیدا کرد و هم اکنون هر واحد آن حدود 60 هزار دلار قیمت دارد. البته بازار ارزهای دیجیتال به بیت کوین خلاصه نمی شود، در واقع بازار ارزهای دیجیتال شامل صدها کوین و توکن می باشد که هر کدام پروژه های خاصی را دنبال می کنند و قیمت های متفاوتی دارند. در سال 2019 با شیوع ویروس کرونا، استقبال از ارزهای دیجیتال به شدت افزایش یافت و بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از جذاب ترین بازارهای مالی برای سرمایه گذاری تبدیل شد. امروزه کمتر کسی است که خبر سودهای باورنکردنی از ارزهای دیجیتال را نشنیده باشد اما همان طور که در ابتدا مقاله گفتیم، سود بیشتر در گرو ریسک بیشتر می باشد. اما چه طور باید بر روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنیم که ریسک کمتری داشته باشد؟ چگونه می توان بالاترین سودهای ارز دیجیتال را کسب کرد؟

چگونه روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنیم؟

چگونه روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنیم؟

نه تنها ارزهای دیجیتال بلکه برای ورود به هر بازار مالی دیگری، اولین قدم آموزش می باشد. ارزهای دیجیتال با توجه به ماهیت غیرمتمرکزی که دارند، امکان کلاهبرداری در آن ها بسیار زیاد است. لذا جهت کسب اطلاعات کافی در این حوزه و شناسایی پروژه های مناسب برای سرمایه گذاری، مراجعه به یک دوره ارز دیجیتال می تواند شروع مناسبی باشد. نکته دیگری که باید به آن توجه شود، انتخاب یک منبع آموزشی معتبر می باشد. امروزه افراد مختلفی را می بینیم که با هر سطح از آگاهی، شروع به تولید دوره های آموزشی کرده اند و انتخاب یک دوره آموزشی مناسب را سخت کرده اند. پیشنهاد ما دوره های آموزشی استاد علیرضا محرابی است که یکی از قدیمی ترین و بهترین اساتید بازارهای مالی می باشد.

معامله گری یا سرمایه گذاری؟

علاوه بر سرمایه گذاری بلند مدت روی ارزهای دیجیتال، شما می توانید با ترید یا معامله گری از ارزهای دیجیتال سود کسب کنید و درآمد روزانه داشته باشید. یکی از بهترین روش های نوسان گیری، پرایس اکشن می باشد که به شما کمک می کند بدون استفاده از هیچ ابزاری، روند بازار را تشخیص دهید و از آن سود کسب کنید. دوره پرایس اکشن علیرضا محرابی به تمامی نیازهای شما پاسخ خواهد داد.

کلام آخر:
یکی از عواملی که باعث می شود افراد در بازار ارزهای دیجیتال دچار ضرر شوند، عجله و تحت تاثیر قرار گرفتن در هیجانات بازار می باشد. توجه داشته باشید که بازارهای مالی همیشه وجود دارند و هیچ روند صعودی و نزولی دائمی نیست. لذا بازار ارزهای دیجیتال نیز همیشه فرصت ورود و خروج به شما می دهند. پس عجله نکنید، آموزش ببینید، تمرین کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. به یاد داشته باشید که در سرمایه گذاری، هدف اول شما باید حفظ سرمایه باشد.