تبیان، دستیار زندگی

استخاره آنلاین اینترنتی

سایت پیچک از جمله سایت هایی است که این سرویس را با تلاش بسیار و رعایت تقریبا تمام نکات مرتبط با برنامه نویسی ، این سیستم را ارائه کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
استخاره آنلاین اینترنتی



قبلا برای گرفتن استخاره حتما باید به سراغ کتاب های قرآن که دارای استخاره بودند می رفتیم ، برخی هم با تسبیح انجام می دادند یا از شخصی که صالح بود می خواستند تا برایشان استخاره بگیرد ، امروزه به لطف روزافزون حضور تکنولوژی در زندگی هایمان ، گرفتن استخاره آنلاین اینترنتی با گوشی تلفن همراه یا با یک لپ تاب ، به سادگی امکان پذیر است.
البته که روش های قدیمی همچنان مطمئن تر است ، اما سایت های متعددی سعی کردند تا با طراحی دقیق برنامه ها ، استخاره اینترنتی را با استفاده از تمام کتاب الهی انجام دهند.
سایت پیچک دات نت از جمله سایت هایی است که این سرویس را با تلاش بسیار و رعایت تقریبا تمام نکات مرتبط با برنامه نویسی ، این سیستم را ارائه کرده است.
یکی از نکاتی که برخی برنامه نویسان به آن توجه نمی کنند ، این است که تا قبل از نیت کامل و ضربه روی دکمه استخاره ، نباید هیچ کد یا المان خاصی وجود داشته باشد ، شروع کد نویسی باید بعد از انتخاب استخاره گیرنده باشد.

استخاره آنلاین با قرآن

طراحی بخش استخاره این سایت ، طوری است که از تمام کتاب الهی استفاده شده ، با ضربه روی دکمه گرفتن استخاره ، مشاهده می کنیم که دو صفحه از آیات قرآن نمایش داده می شود که در زیر هر کدام شماره صفحه وجود دارد.
سوره مورد نظر و آیه مورد نظر دقیقا با صفحه باز شده هماهنگ است.
در نتیجه استخاره ، یک نتیجه کوتاه درج شده است ، یک تفسیر کلی استخاره ، یک نتیجه استخاره برای ازدواج و یک نتیجه استخاره معامله تا شخص استخاره گیرنده بتواند به صورت دقیق ، جواب استخاره خود را دریافت کند.
ترجمه فارسی سوره و آیه ای که در پاسخ استخاره باز شده نیز در پایین آیات قرآنی درج شده تا معنی فارسی سوره نیز در دسترس باشد.

استخاره آنلاین پیچک

استخاره آنلاین پیچک، همانطور که مشخص است، از برنامه نویسی و طراحی بسیار دقیق و موشکافانه ای برای ساخت سرویس استفاده نموده است.

آداب استخاره

گفتند که برای گرفتن استخاره ، بهتر است ابتدا سه مرتبه صورت اخلاص را قرائت کنید ، سپس سه صلوات فرستاده و یک بار دعای مخصوص استخاره را بخوانید و سپس نیت کرده و کتاب الهی را باز کنید یا روی دکمه گرفتن استخاره اینترنتی ضربه بزنید.
سوره اخلاص ، همان قل هو الله احد می باشد که معمولا در رکعت اول و دوم نماز بعد از سوره حمد ، می خوانیم.

در چه مرحله ای نیاز به گرفتن استخاره وجود دارد ؟

تمام بزرگان بر این نکته تاکید دارند که ابتدا با عقل و درایت خویش و تفکر و اندیشیدن تصمیم بگیرید ، اگر امکان تصمیم گیری برایتان فراهم نشد با افرادی که در حوزه مربوطه صاحب نظر هستند مشورت کرده و راه درست را پیدا کنید ، اگر باز هم به نتیجه ای مطلوب دست پیدا نکردید و تصمیم گیری برایتان مشکل بود ، استخاره کرده و بدین ترتیب با خداوند مشورت کنید.

طراحی اختصاصی سرویس های اینترنتی

اگر سایتی دارید که بازدید کننده نسبتا مناسبی دارد ، شما هم می توانید سرویس استخاره اینترنتی را در کنار دیگر بخش های سایت خود داشته باشید.

طراحی اختصاصی سرویس های اینترنتی

حتما تا کنون دیده اید که برخی سایت ها با هر موضوعی ، بخشی را به عناوین مختلف برای ارائه خدمات عمومی تر کاربران خود فراهم می کنند.
برخی بخش فال و طالع بینی را در سایت خود عرضه می کنند ، برخی برنامه های مذهبی ارائه می دهند ، برخی بخش گالری عکس و تصاویر پروفایل را در نظر می گیرند، برخی هم قیمت کالاهای مهم از جمله قیمت طلا و سکه را برای کاربران خود درج می کنند.
همه این موارد ، موضوعات عمومی هستند که برای تمام سنین و مخاطبین با هر جنسیت ، مورد استفاده قرار می گیرد.
باتوجه به این نکته مهم که هرچه کاربر در سایت شما زمان و کلیک بیشتری صرف کند ، آن سایت در رتبه و جایگاه بهتری در موتورهای جستجو قرار خواهد گرفت و امتیاز بالاتری نسبت به دیگر رقبا خواهد داشت.
شما می‌توانید با استفاده از تیم برنامه‌نویسی پیچک، ابزارهای عمومی را برای سایت خود داشته باشید، تولید محتوا، لینک سازی، سئو داخلی، سئو تصاویر، همه این موارد دست به دست هم می دهند تا مخاطب علاوه بر پیدا کردن ساده تر محتوای مورد نظر خود ، زمان بیشتری را در سایت سپری کند و در نتیجه سایت ، دارای جایگاه و رتبه بهتری باشد.   
سایت پیچک، این ابزار ها را دارد و می توانید در این سایت تست کنید و اگر فضای مناسبی سایت خودتان می توانید ایجاد کنید ، از ابزارهای پیچک برای سایت خود استفاده، حتی اگر فقط مخاطبین فعلی سایت از این بخش دیدن کنند.
فال تاروت، فال قهوه، فال حافظ، فال انبیاء، فال روزانه حافظ، فال روزانه تاروت، فال روزانه قهوه، استخاره اینترنتی آنلاین، این‌ها مواردی هستند که برای هر سایت با هر موضوعی قابل اضافه شدن است اگر برای جذب بازدید کننده، مصمم هستید.