تبیان، دستیار زندگی

بازدید مدیرعامل حلوای عقاب از یکتانت

مدیرعامل هولدینگ حلوای عقاب از مجموعه یکتانت بازدید کرد.

مدیران عامل شرکت‌های هارمونی، یک لینک، فرست ادز، ادیوری و نجوا به همراه مدیران بخش‌های اکانت منیجرها، پابلیشرها، بازاریابی درون‌گرا و روابط‌عمومی، خدمات ارائه شده توسط یکتانت و شرکت‌های زیرمجموعه را معرفی کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مدیرعامل هولدینگ حلوای عقاب از مجموعه یکتانت بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی یکتانت، سید جلال ناصری، مدیرعامل هولدینگ حلوای عقاب، به همراه ملکی، مدیر مارکتینگ حلوای عقاب و نیکرو، مدیر مارکتینگ پخش عقاب از مجموعه یکتانت و خدمات ارائه شده برای اکوسیستم تبلیغات آنلاین ایران بازدید کرد.

ناصری، مدیرعامل هولدینگ حلوای عقاب در این بازدید، ضمن آشنایی با خدمات ارائه شده از سوی یکتانت و شرکت‌های زیرمجموعه آن، لزوم توجه هرچه بیشتر کسب‌وکارهای مختلف به بخش تبلیغات آنلاین را یادآور شد. وی رمز ماندگاری کسب‌وکارها را در سال‌های متمادی، عدم مقاومت در برابر تغییرات گسترده و نیازهای روز بازار دانست. مدیرعامل هولدینگ حلوای عقاب با اشاره به اینکه یکی از تغییرات تازه در بخش تبلیغات، خدمات مربوط به دیجیتال مارکتینگ بوده، معتقد است که هر کسب‌وکاری بنا به ماهیت و نیازهای خاص خود می‌تواند از بخشی از این نوع تبلیغات استفاده کند.
امیرحسین خرمی، مدیر فروش یکتانت در این بازدید تاریخچه‌ای از فعالیت‌های یکتانت در بازار تبلیغات آنلاین ارائه داد و گفت: «یکتانت در سال 96 فعالیت خود را در بازار تبلیغات آنلاین آغاز کرد و امروز به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود، نیازهای مختلف بازار تبلیغات آنلاین از تبلیغات در فضای مجازی تا تبلیغات در وب، کمپین‌های تبلیغاتی، تبلیغات بازگشتی، رپورتاژ آگهی و... را پوشش می‌دهد. این شرکت هم اکنون به حدود 110 میلیون کاربر دسترسی داشته و تبلیغات مشتریان خود را ماهانه، بیش از 25 میلیارد بار در 1100 سایت معتبر فارسی‌زبان نمایش داده و با حدود 20 هزار برند در زمینه تبلیغات آنلاین همکاری داشته است. روزانه به طور میانگین، بیش از 600 برند از پلتفرم یکتانت برای اجرای کمپین‌های دیجیتال خود بهره‌مند می‌شوند.»

مدیرعامل هولدینگ حلوای عقاب از مجموعه یکتانت بازدید کرد.

مدیر فروش یکتانت در بخش دیگری از سخنان خود به محصولات جدید ارائه شده توسط یکتانت اشاره کرد و اظهار داشت: «یکی از سرویس‌های جدید ما برای کسب‌وکارها، سرویس ریتارگتینگ ویدئویی است که به صورت تبلیغات پیش‌نمایش در ابتدای ویدئوهای سراسر وب نمایش داده می‌شود. در این نوع تبلیغات، یکتانت نیازهای متنوع کسب‌وکارها را بررسی می‌کند و با توجه به سگمنت‌ها و پرسوناهای انتخاب شده توسط آنها، تبلیغات را به کاربران هدف، نمایش می‌دهد. این موضوع سبب می‌شود تا ازیک‌طرف کسب‌وکارها، تبلیغات خود را مستقیماً به مخاطبان هدف خود نمایش دهند و از سوی دیگر کاربران نیز دیگر تبلیغات غیر ضروری و نامرتبط به آنها را در فضای وب مشاهده نمی‌کنند.»

مدیرعامل هولدینگ حلوای عقاب از مجموعه یکتانت بازدید کرد.

وی با اشاره به اینکه دامنه استفاده از این نوع تبلیغات بسیار متنوع بوده، یکی از حوزه‌هایی که می‌تواند از این نوع تبلیغات هدفمند بهره ببرد شرکت‌های FMCG یا همان شرکت‌هایی با کالای زود مصرف عنوان کرد.

مدیرعامل هولدینگ حلوای عقاب از مجموعه یکتانت بازدید کرد.

همچنین در این بازدید، مدیران عامل شرکت‌های هارمونی، یک لینک، فرست ادز، ادیوری و نجوا به همراه مدیران بخش‌های اکانت منیجرها، پابلیشرها، بازاریابی درون‌گرا و روابط‌عمومی، خدمات ارائه شده توسط یکتانت و شرکت‌های زیرمجموعه را معرفی کردند.