تبیان، دستیار زندگی

5 سالن عقد مجلل و لوکس کرج در سوربان

در سایت سوربان (www.soorban.com) این امکان را برای شما عروس و دامادهای عزیز فراهم شده است تا بتوانید اطلاعات کامل و تصاویر مرتبط با بهترین سالن عقدهای کرج را مشاهده و باهم مقایسه کنید و بهترین سالن عقد کرج را برای مراسم عقد خود انتخاب کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
5 سالن عقد مجلل و لوکس کرج در سوربان


سالن عقد، بهترین انتخاب برای مراسم عقد شیک

سالن عقد یکی از بهترین گزینه‌های حال حاضر عروس و دامادهای عزیز برای انجام مراسم عقد و نامزدی است که می‌خواهند جشن عقد خود را به بهترین نحو در کنار عزیزانشان ممکن برگزار نمایند.

امروزه ثبت عقد رسمی توسط عاقد در سالن‌های عقد مجلل و شیک خصوصا در تهران و کرج، جایگزین روش‌های سنتی ثبت عقد و ازدواج در منزل و یا دفاتر ازدواج سنتی شده است.
مراسم عقد و نامزدی و تشریفات مرتبط با آن، یکی از آداب‌ و رسومی است که در خانواده‌های ایرانی رواج داشته و به‌ تناسب شهر و مناطق مختلف رسم و رسومات آن نیز با اندکی تفاوت انجام می‌گیرد. امروزه تغییر سبک زندگی در نحوه برگزاری جشن عقد و نامزدی تأثیرگذار بوده و اکثر خانواده‌ها ترجیح می‌دهند جشن عقد خود را در یک سالن عقد مجلل یا سالن عقد فضای باز و یا دفتر ازدواج تشریفاتی برگزار کنند. همچنین در برخی موارد هم عروس و داماد، پس از ثبت ازدواج خود دریکی از دفاتر ازدواج ترجیح میدهند مراسم عقدشان را در یک سالن عقد تشریفاتی جشن بگیرند تا خاطره‌ای به‌یادماندنی و دوست‌داشتنی از پیوند شیرین خودبه یادگار بگذارند.

سالن عقد برای مراسم عقد تشریفاتی

مراسم عقد و ازدواج در ایران به دوران زرتشتیان بازمی‌گردد. از آن دوران تا به الان مراسم عقد و ازدواج جزو مهم‌ترین آداب‌ و رسوم و فرهنگ جامعه ایرانی به شمار می‌رود. به همین دلیل این مراسم برای زوج‌های جوان به‌ویژه عروس و دامادهای با سنین کمتر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یافتن مکانی مناسب و ایده آل برای این مراسم به یادماندنی کار چندان ساده‌ای هم نیست.
عروس و دامادهای عزیز در کنار توجه به بودجه و هزینه‌ای که می‌خواهند برای مراسم عقد خود کنار بگذارند، لازم است مکان برگزاری این مراسم را نیز بررسی و یک سالن عقد  شیک  و مناسب انتخاب کنند تا مراسم عقد و جشن بی‌نظیری برگزار و خاطرات ماندگاری برای خود و عزیزانشان به یادگار بگذارند.
در حال حاضر برخی خانواده‌ها برای رفتن مراسم عقد به دفاتر ازدواج و سالن‌های عقد مراجعه می‌کنند. برخی نیز تمایل دارند که عاقد را به منزل خود آورده و مراسم عقد را در منزل خود برگزار نمایند. با توجه به اینکه در حال حاضر فرهنگ آپارتمان‌نشینی و خانه‌های کوچک رواج یافته انتخاب گزینه اول، یعنی برگزاری مراسم در منزل و دعوت از عاقد زیاد توصیه نمی‌شود. این روش زحمت و استرس زیادی را به همراه داشته و بدون شک با این روش، مراسم عقد شما آن‌چنان‌که باید لذت‌بخش و دلچسب برگزار نخواهد شد.
گروه دوم عروس و دامادهایی هستند که ترجیح می‌دهند مراسم عقد و نامزدی خود را در یک مکان شیک برگزار نمایند. البته باید توجه داشت که با ابنکه بعضی از سالن‌های عقد دارای سالن‌های مجزا برای اجرای مراسم عقد هستند، اما ظرفیت این سالن‌ها بیشتر برای جشن‌های کوچک مناسب می‌باشند. این سالن‌های عقد امکانات زیادی از قبیل پذیرایی به‌صورت شام و نهار و ... را نیز به امکانات خود افزوده‌اند و در این سالن عقدها حتی شما می‌توانید چیدمان و دیزاین سفره‌ عقد را نیز به سلیقه خودتان تغییر دهید. 
از این‌ رو انتخاب یک سالن عقد مناسب، شیک و مجلل با توجه به سلیقه، نیاز و بودجه شما، میتواند در روند برگزاری مراسم و احساس رضایتمندی شما نقش بسزایی ایفا کند.
در شهر کرج و استان البرز دفاتر ازدواج بسیاری برای برگزاری مراسم عقد و ازدواج رسمی وجود داردکه می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود دفتر مناسب را پیداکرده و مراسم عقد و نامزدی خود را برگزار نمایید. در ادامه این مطلب با معرفی 5 سالن عقد کرج همراه باشید که از بهترین‌های عقد و ازدواج در این شهر هستند.

5 سالن عقد مجلل و لوکس کرج در سوربان

5 سالن عقد مجلل و لوکس کرج در سوربان

1.     سالن عقد و ازدواج آسمان:
سالن عقد آسمان با ظرفیت بالغ‌ بر 150 نفر و با کادری مجرب و آموزش‌دیده، در فضایی کاملاً رؤیایی و زیبا میزبان پیوند نیک شما عروس و دامادهای عزیز می باشد.
 سالن عقد آسمان با بیش از 5 سال تجربه عالی با منوهای مختلف ایرانی و فرنگی (شام و یا نهار، میوه فصل، شیرینی، نسکافه، شربت، چای و آبمیوه طبیعی) باکیفیت فوق‌العاده عالی آمادگی پذیرایی از میهمانان عزیزتان را دارد.
این سالن با دو شعبه فعال در کرج یکی از بهترین سالن‌های عقد و ازدواج کرج است که با چیدمان و دیزاین اروپایی و مدرن میزبان مراسم عقد و ازدواج شما عروس و دامادهای عزیز است. اطلاعات بیشتر و تصاویر این سالن عقد را در سوربان ببینید.
آدرس شعبه اول: گوهردشت، بلوار مؤذن، نبش خیابان اشتراکی شمالی، جنب باشگاه آرنا، پلاک 54
تلفن برای هماهنگی و بازدید:  09309092255

2.     سالن عقد و تشریفات یار:
تشریفات عقد و ازدواج یار با شیکترین لوکیشن عقد در کرج، یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری مراسم عقد در فضای باز می باشد. این سالن عقد با فضایی منحصربه فرد همراه با امکانات عالی پذیرایی آماده است تا بهترین لحظات و خاطرات مهم ترین شب زندگی تان را جاودانه کند.
از امکانات منحصربفرد سالن عقد یار میتوان به دیزاین سفره عقد در فضای باز، شمع آرایی و گل آرایی چشم نواز و شگفت انگیز، پخش موسیقی زنده و امکانات کامل پذیرایی اشاره کرد.
تجربه عقدی رؤیایی در فضای باز لاکچری و مجلل در کنار پرسنل حرفه ای و خوش برخورد در سالن عقد یار فراهم می باشد. کافی است برای هماهنگی و رزرو نوبت با این مجموعه تماس بگیرید. اطلاعات بیشتر و تصاویر این سالن عقد را در سوربان ببینید.
آدرس: کرج، عظیمیه، میدان اسبی
تلفن برای هماهنگی و بازدید:  09122587625

3.     سالن عقد ملودی:
تشریفات عقد و ازدواج ملودی یکی از بهترین گزینه‌ها برای عروس و دامادهایی است که به دنبال مکانی شیک و مجلل باقیمت مناسب هستند. این سالن عقد با ظرفیت 120 نفر، مراسم شمارا با بالاترین درجه از کیفیت در فضایی لوکس و خاطره‌انگیز برگزار و لحظات شیرینی برای شما رقم خواهد زد.
با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری مراسم عقد شما در فضای باز نیز فراهم می‌باشد. پذیرایی و سرو شام با منوهای غذایی عالی و درجه‌یک، کافی‌شاپ، سیستم صوتی حرفه‌ای، پارکینگ و ... یک‌شب خاطره‌انگیز و دلچسب را برای شما عروس و دامادهای عزیز رقم خواهد زد. اطلاعات بیشتر و تصاویر این سالن عقد را در سوربان ببینید.
آدرس: کرج، بلوار بلال، بین هفت‌تیر و میدان توحید، بین خیابان مالکی و محمودیان (خانه ویلایی)، سالن عقد ملودی
تلفن برای هماهنگی و بازدید:  09911009438    

4.     سالن عقد و تشریفات پرواز:
مجموعه تشریفات عقد و ازدواج پرواز، با مدیریت موفق سرکار خانم فاطمه پروازی تنها سالن دارای «روف گاردن» در استان البرز است که خدمات منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد.
سفره عقد زیبا و چشم‌نواز، پذیرایی شام، مهمانداران حرفه‌ای و خوش‌برخورد، پذیرایی انواع کوکتل‌های میوه و آبمیوه‌های طبیعی در کافی من و کافی‌شاپ با فضایی زیبا و دلنشین، دیزاین و چیدمان شیک و مدرن این سالن عقد فضای باز را به یکی از زیباترین سالن‌های عقد و ازدواج کرج تبدیل کرده است. اطلاعات بیشتر و تصاویر این سالن عقد را در سوربان ببینید.
آدرس: کرج، مهرویلا، میدان مادر، نبش رودکی شرقی
تلفن برای هماهنگی و بازدید :  09192424523

5.     سالن عقد و تشریفات باران:
تشریفات عقد و ازدواج باران، با ظرفیت 70 نفر یک سالن عقد و ازدواج شیک در کرج است که میزبان مراسم عقد و ازدواج شما زوج‌های عزیز در فضایی زیبا و صمیمی می‌باشد.
سالن عقد باران برای شما عروس و دامادهای عزیزی که می‌خواهید یک جشن به یادماندنی بگیرید، بهترین گزینه خواهد بود. این سالن عقد مجلل با پکیج‌های متنوع و متفاوت ازجمله (سفره‌آرایی و گل‌آرایی چشم‌نواز، پذیرایی عالی توسط پرسنل مجرب و کار بلد، پخش موسیقی زنده و ...) در خدمت شما عروس و دامادهای عزیز است. اطلاعات بیشتر و تصاویر این سالن عقد را در سوربان ببینید.
آدرس: کرج، گوهردشت، داریوش، قائم دو، جنب فروشگاه رفاه، ساختمان آراد، طبقه سوم، واحد 5
تلفن برای هماهنگی و بازدید :  09122260571

نکات مهم در انتخاب سالن عقد

نکات مهم در انتخاب سالن عقد

در ادامه مهمترین نکاتی که عروس و داماد عزیز لازم است در انتخاب سالن عقد در نظر بگیرند، را به شما یاد آوری میکنیم:
۱- هزینه سالن عقد
۲- محل سالن عقد
۳- تعداد مهمانان مراسم عقد
۴- کیفیت غذا و نحوه میزبانی
۵- انتخاب عاقد خوشرو
۶- مدیریت با سابقه سالن عقد
۷- پرسنل مجرب
۹- امکان کنسلی یا تغییر تاریخ
۱۰- دکوراسیون سالن عقد
۱۱- وجود پارکینگ اختصاصی یا جای پارک مناسب
۱۲- وجود پرو و امکانات بهداشتی مناسب

معرفی بهترین سالن عقد ها در سوربان

در سایت سوربان (www.soorban.com) این امکان را برای شما عروس و دامادهای عزیز فراهم شده است تا بتوانید اطلاعات کامل و تصاویر مرتبط با بهترین سالن عقدهای کرج را مشاهده و باهم مقایسه کنید و بهترین سالن عقد کرج را برای مراسم عقد خود انتخاب کنید.
همچنین میتوانید در سایت سوربان ، بهترین سالن عقد های تهران و سایر شهرهای بزرگ را هم پیدا کنید. سالن عقد های تهران هم به تفکیک سالن عقد فضای باز، سالن عقد غرب تهران، سالن عقد شرق تهران و سالن عقد شمال تهران در سوربان دسته بندی شده اند.
سایت سوربان همچنین سایر اطلاعات مربوط به بهترین خدمات عقد و عروسی از جمله (آتلیه عکاسی، تالار عروسی، سفره عقد، تشریفات عروسی و ...) را نیز برای برگزاری مراسم عقد و عروسی شیک و به‌یادماندنی در اختیار شما عزیزان قرار داده است.
منبع :  www.soorban.com