تبیان، دستیار زندگی

چرا نویسنده «هری پاتر» مجرم است؟!

چرا نویسنده و خالق هری‌پاتر رو از رسانه‌ها حذف کردند؟ باز هم پای حامیان همجنسگرایی وسطه!
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 

 

اولین قسمت از فیلم‌های سینمایی هری‌پاتر در کریسمس سال 2002 روی پرده سینما رفت. هری‌پاتر یکی از تاثیرگذارترین شخصیت‌های داستانی دوران معاصر است و میلیون‌ها طرفدار دارد. شهرت هری‌پاتر اما به قبل از اکران فیلمش برمی‌گردد، طرفداران پاتر او را از کتاب‌های جی کی رولینگ می‌‍شناسند. 
به زودی هم‌زمان با آغاز سال نوی میلادی، قرار است رویداد 20 سالگی فیلم سینمایی هری‌پاتر برگزار شود. این رویداد در شبکه اینترنتی HBO Max و با حضور چهره‌های تاثیرگذار «هری پاتر» برگزار می‌شود. همه چهره‌‎های مهم این قصه در این مراسم حاضر هستند به جز خالق اصلی هری‌پاتر! جوآن رولینگ به این رویداد دعوت نشده و این موضوع، باعث ناراحتی طرفداران این نویسنده شده است


جالب است که جریان فرهنگی غرب در عین ادعای حمایت از «آزادی» و «زنان»، وقتی پای lgbtq وسط باشد حتی حاضر به حذف یکی از میان خودشان است!



اما دلیل حذف او از این رویداد چیست؟

در سال 2019 مایا فورستر، یک زن انگلیسی به دلیل اندیشه‌های ضد lgbtq از محل کارش اخراج شد. رولینگ هم‌زمان با انتشار این خبر در توئیتی از این زن انگلیسی حمایت کرده بود.
حمایت او از زنی که به lgbtq توهین کرده بود باعث خشم طرفداران این گرایش‌ها شد.
جریان فرهنگی غرب مدت زیادی است که حمایت همه‌جانبه و عجیبی از lgbtq را شروع کرده است. حمایت تا آنجا پیش رفته که اسکار در قوانین جدیدش اعلام کرد آثار باید حتما نمایندگانی از این جریان داشته باشند. البته آکادمی در ادامه با شعار حمایت از زنان؛ به آن‌ها هم توجه بسیار ویژه‌ای کرده است. حتی درباره توییت رولینگ هم طرفداران او از 2019 تا امروز بارها اعلام کرده‌اند که توییتر حمایت‌ها‌شان از رولینگ را دستکاری می‌کند!
حالا این جریان فرهنگی در تلویزیون اینترنتی HBO Max رولینگ را به دلیل مخالفت ضمنی با این گرایش حذف کرده است. این اتفاق در حالی افتاده که دادگاه تجدید نظر، این زن را از اتهامات مبرا کرده است.
جالب است بدانیم که رولینگ پیش از این به نوعی از طرفداران lgbtq بود و گفته بود «داملبدور» یک همجنس‌باز است!
پس حمایت او از مایا فوستر به چه دلیل اتفاق افتاده است؟!
پاسخ اینجاست که جوآن رولینگ 60 ساله، از طرفداران جنبش «فمنیست» است و فمنیست‌ها مایا فوستر را لایق تنبیه نمی‌دانند
بنابراین شاهد درگیری فمنیست‌ها و مروجان lgbtq در یک رویداد فرهنگی هستیم که اغلب مخاطبانش نوجوان هستند
جالب است که جریان فرهنگی غرب در عین ادعای حمایت از «آزادی» و «زنان»، وقتی پای lgbtq وسط باشد حتی حاضر به حذف یکی از میان خودشان است!