تبیان، دستیار زندگی

با این اپلیکیشن در خانه ورزش کنید

به شما یک اپلیکیشن ورزشی را معرفی می‌کنیم که به صورت 24 ساعته بتوانید مثل یک ورزشکار حرفه‌ای ورزش کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 اپلیکیشن ، ورزش ،  اپلیکیشن home workout ،
ورزش کردن در خانه در دو سال گذشته و با شیوع بیماری کرونا در بین مردم و به خصوص ورزشکاران حسابی همه‌گیر شده ‌است. در ابتدای این اپیدمی، مردم معمولی که نحوه انجام دادن درست حرکات ورزشی را نمی‌دانستند حسابی به سمت کلاس‌های آنلاین ورزشی کشیده شدند و کمتر کسی به فکر استفاده از اپلیکیشن‌های ورزش در خانه افتاد. در ادامه به شما یک اپلیکیشن ورزشی را معرفی می‌کنیم که به صورت 24 ساعته بتوانید مثل یک ورزشکار حرفه‌ای ورزش کنید.
 

اپلیکیشن Home Workout

اپلیکیشن برگزیده گوگل پلی در سال 2018 Home Workout است با این اپلیکیشن ورزش در خانه شما بدون احتیاج به وسیله ورزشی می‌توانید حرکات  را به صورت درست و حرفه‌ای در خانه انجام دهید. شما می‌توانید حرکات مخصوص به پا، بالاتنه و دست و شکم را هم به صورت جداگانه انتخاب کنید و انجام دهید. البته امکان گرفتن برنامه ورزشی به شکل آزمایشی برای چند روز در هفته هم وجود دارد. علاوه بر برنامه ورزشی، شما می‌توانید از یک متخصص تغذیه هم در این برنامه کمک بگیرید و میزان کالری دریافتی و مصرفی روزانه، شاخص جرمی بدن و وزن‌تان  را هم در پیشنهاد تمریناتش اضافه کنید تا برای ورزش بیشتر از توان بدنی‌تان مایه نگذارید. این اپلیکیشن را تا حد مبتدی می‌توانید به صورت رایگان استفاده کنید اما برای مراحل بالاتر نیاز به پرداخت درون‌برنامه‌ای خواهید داشت.
اپلیکیشن Home Workout نسخه مناسب اندروید و آی او اس را دارد و شما می‌توانید با هر نوع تلفن هوشمندی از آن استفاده کنید اما از آن جا که در کشورمان امکان خرید اپ‌های پولی خارجی کار راحتی نیست پیشنهاد ما به شما این است که با جست وجوی نام این اپ در دانلودسنترهای ایرانی نسخه فول و آنلاک آن را دانلود و از فرمت پیشرفته آن استفاده کنید.منبع: زندگی سلام
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .