تبیان، دستیار زندگی

چگونه یک زن شاد باشیم؟

خوشحال بودن شما به عنوان مادر و همسر می‌تواند حال و هوای بقیه اعضای خانواده را عوض ‌کند و البته شادی به صورت مسری در خانه پخش خواهد شد. در ادامه به شما چند راهکار برای شاد بودن خواهیم گفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
شاد بودنن ، مادر ، همسر ، خانواده
نویسنده : مهسا کسنوی | روزنامه‌نگار
 شاد بودن یک ویژگی کاملا اکتسابی است که به دست آوردنش هم راحت است و هم سخت. راحت از این نظر که برای رسیدن به شادی به پول و هزینه کردن گزاف احتیاج ندارید و سخت از این لحاظ که با داشتن غم و مشکلات نمی‌توان شاد بود، اما خوشحال  بودن شما به عنوان مادر و همسر می‌تواند حال و هوای بقیه اعضای خانواده را عوض ‌کند و البته شادی  به صورت مسری در خانه پخش خواهد شد. در ادامه به شما چند راهکار برای شاد بودن خواهیم گفت.

پیاده‌روی صبحگاهی

بهترین روش برای ایجاد شادی در شما وارد کردن اکسیژن به ریه‌ها و فعالیت ورزشی است.  پیاده‌روی صبحگاهی می‌تواند بهترین گزینه باشد چراکه ضمن وارد کردن اکسیژن به بدن‌تان روز خود را با نشاط بیشتری آغاز می‌کنید.


شکرگزاری و جملات‌انگیزشی

شکرگزاری به انسان احساس امنیت و حس شادی می بخشد اما اگر این جملات را  همراه با جملات انگیزشی بنویسید و در جایی جلوی چشم‌تان بگذارید، اثرش چند برابر می‌شود. مثلا می‌توانید روی یک کاغذ بنویسید: «خداجون برای تمام داشته‌هاسپاس »، یا «من به تمام رویاهم می‌رسم» و این کاغذ را روی در یخچال بچسبانید.

بهترین روش برای ایجاد شادی در شما وارد کردن اکسیژن به ریه‌ها و فعالیت ورزشی است



رها کردن افکار منفی

ما تمایل داریم روی چیزهایی تمرکز کنیم که بیش از هر چیز ما را نگران می‌کند. ما حتی درباره کوچک ترین موارد دچار استرس می‌شویم و نمی‌توانیم به هر اتفاق بدی که افتاده، فکر نکنیم. مدتی وقت بگذارید و سرتان را  از افکار منفی خالی کنید.


فاصله گرفتن از افراد سمی

از افرادی که مدام از شما ایراد می‌گیرند و بدگویی می‌کنند، فاصله بگیرید. این افراد فقط حس شما را نسبت  به خودتان بد می‌کنند. سعی کنید با افرادی که در عین دوستی اشتباهات شما را به شما یادآوری می‌کنند و به شما راه‌حل می‌دهند، رفاقت کنید.
منبع: زندگی سلام
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .