تبیان، دستیار زندگی

تجربه خرید اینترنتی کاغذ دیواری در فروشگاه پرشین راگ

طرح‌های سه بعدی که امروزه باب شده‌اند در حقیقت پوسترهای دیواری هستند که با ماشین‌های چاپ بر روی کاغذ های خام پوستر دیواری چاپ شده اند. این پوسترها بدلیل استفاده از تصاویر سه بعدی امروزه بسیار محبوب شده اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاغذ دیواری های مدرن اتاق خواب و پذیرایی


کاغذ دیواری های مدرن اتاق خواب و پذیرایی

برای اینکه بدنبال یک طرح مناسب برای کاغذ دیواری اتاق خواب و پذیرایی بروید بهترین راه استفاده از آلبوم های تخصصی مخصوص اتاق خواب و پذیرایی است. دیوار پوش‌های مخصوص این دو اتاق دارای ویژگیهای خاصی هستند که شما می توانید با ورق زدن چند آلبوم به خصوصیات آنها پی ببرید.
بصورت کلی می توان گفت کاغذ دیواری یک پوشش ارزان قیمت برای پوشش دیوار ها محسوب می شود. برای اینکه دکوراسیون داخلی خود را عوض کنید یکی از ارزانترین راه ها استفاده از آنها می باشد.
در این مقاله ما قصد داریم چند طرح جدید و ایده هایی برای انتخاب دیوارپوش برای اتاق خواب و پذیرایی به شما ارایه کنیم. اگر علاقمندید با ما همراه شوید.

کاغذ دیواری های اسپرت با طرح های جدید سه بعدی و 3D

طرح های سه بعدی که امروزه باب شده‌اند در حقیقت پوسترهای دیواری هستند که با ماشینهای چاپ بر روی کاغذ های خام پوستر دیواری چاپ شده اند. این پوسترها بدلیل استفاده از تصاویر سه بعدی امروزه بسیار محبوب شده اند.
تصاویر اسپرت روی پوسترهای دیواری در مقایسه با طرح های قدیمی جلوه های بدیعی خلق کرده اند که باعث شده اند با کمترین هزینه بتوانید یک دکوراسیون داخلی خلاقانه و زیبا ایجاد کنید. بعنوان مثال پوستر دیواری سه بعدی گل هلندی یکی از این طرح های 3D می باشد که معمولا در پشت تلویزیون نصب می شوند. پوستر دیواری پشت تلویزیون یا ال سی دی یکی از نقاط کانونی اتاق پذیرایی می باشد که می توانید تصویر یک گل سه بعدی را در پشت آن نصب کنید.

خرید اینترنتی

برای دیدن قیمت و خرید اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی و یا اتاق پذیرایی می توانید به سایت پرشین راگ مشاهده کنید. برای دیدن قیمت ها به سایت https://www.epersianrug.com مراجعه کنید. خرید اینترنتی می تواند یک تجربه لذت بخش باشد. اگر به سایت های حرفه ای که برای این منظور طراحی شده اند بروید می توانید بدور از آلودگی هوا و بدون گیر افتادن در ترافیک های طولانی طرح خود را پیدا کنید و سفارش دهید.

نحوه کندن کاغذ دیواری

برای کندن آنها می توانید ابتدا دیوار پوش را خیس کنید سپس مدتی صبر کنید تا رطوبت به پشت دیوارپوش نفوذ کند. نکته مهم استفاده از آب داغ می باشد که بهتر به بافت آن نفوذ می کند. پس از آن می توانید با یک کاردک از کنار لبه های آنها اقدام به کندن آن کنید. بعضی از نصاب ها به ترکیب آب و سرکه اعتقاد دارند. می توانید آنها را مخلوط کرده و سپس با اسپری معمولی روی دیوار بپاشید.
اگر قبلا از پرایمر استفاده شده باشد کندن آن راحت است. برای راهنمایی در این خصوص می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

نکات مهم که در هنگام نصب باید در نظر بگیرید

برای نصب آنها باید ابتدا دیوار های خانه خود را بررسی کنید. اگر شکاف و ترک مشاهده کردید باید آنها را از بین ببرید. برای این کار می توانید از بتونه که در ابزار فروشیها موجود است بهره ببرید. بعد از ان روی آن پرایمر بزنید. مرحله بعد گرفتن اندازه دیوارها ست. ارتفاع دیوار را با متر اندازه گیری کنید. یک رول را باز کرده و کمی بزرگتر از اندازه ارتفاع دیوار برش بزنید.
سپس به پشت کاغذ دیواری چسب بزنید و آن را بصورت عمودی بر روی دیوار بچسبانید. قواره دوم را هم بصورت هماهنگ با طرح قواره اول نصب کنید. از کیفیت چسب خود اطمینان حاصل کنید. زیرا چسب های بی کیفیت باعث خراب شدن کار و هدر رفتن پولتان می شود. برای راهنمایی و جزییات بیشتر می توانید به مقاله های تخصصی ما که در سایت قرار داده شده است مراجعه و بهره برداری کنید.

طرح های جدید برای اتاق پذیرایی و اتاق خواب

هر سال طرح های جدید و زیبا در بازار عرضه می شود. طرح های هر سال نسبت به سال های قبل تکامل می بابند و بهتر می شوند. یکی از ویژگیهای انها این است که سعی شده در طرح های جدید رنگ گل ها بیشتر به چشم بیاید. برای این امر تولید کنندگان سعی کرده اند ساقه های گل ها را با رنگ طوسی و یا خنثی رنگ کنند. ولی گل ها را با رنگ های بنفش و یا قرمز و یا دیگر رنگ ها تزیین کنند. با این کار همانطور که قبلا گفتیم و به آن اشاره کردیم گل ها بیشتر در معرض دید قرار می گیرند. به همین علت زیبایی طرح های جدید نسبت به طرح های قدیمی که تقریبا از یک رنگ در تمام یک طرح استفاده می کردند بیشتر است. برای دیدن جدیدترین طرح های موجود می توانید به سایت پرشین راگ مراجعه کنید.

کاغذ دیواری ساده و شیک


کاغذ دیواری ساده و شیک

کاغذ دیواری های ساده یک جایگزین مناسب برای رنگ کردن دیوارها می باشند. نصب سریع و کم دردسر آنها باعث می شود بتوانید با هزینه کم دیوار های خانه خود را کاغذ دیواری کنید.
دیوار پوش های ساده کرم می توانند در هر جای خانه نصب شوند. مزیت آنها نسبت به رنگ کردن سرعت اجرای دیوار پوش است. یکی دیگر از مزیت های نصب آنها نسبت به رنگ اجرای تمیز  آنها است.
از این طرح های ساده در هر جای خانه می توانید استفاده کنید. در اتاق خواب و یا اتاق پذیرایی می توانید همرا با طرح های دیگر و ترکیب انها با هم نتیجه خوبی بگیرید.

کاغذ دیواری کلاسیک

کاغذ دیواری های کلاسیک هنوز هم طرفدارن خود را دارد. از این دیوار پوش های کلاسیک در اتاق پذیرایی و هتل ها استفاده می شود. طرح های کلاسیک نوستاژی محسوب می شوند و بهمین دلیل هنوز هم استفاده می گردند.
بعنوان مثال تصاویر طلایی دارای گل های کلاسیک یا داماسک از این دسته می باشند. برای دیدن طرح های کلاسیک می توانید با جستجو در اینترنت و یا مراجعه به مغازه های سطح شهر اطلاعات مفیدی را در این باره بدست آورید.
برای استفاده از طرح های کلاسیک بهتر است که دکوراسیون داخلی خود را به سبک کلاسیک بچینید. استفاده از مبلمانها و یا فرشهای کلاسیک مثال خوبی برای این موضوع بشمار می رود.

کاغذ دیواری کلاسیک

تفاوت کاغذ دیواری پذیرایی و کاغذ دیواری اتاق خواب

کاغذ دیواری های پذیرایی در مقایسه با دیوار پوش های اتاق خواب دارای گل های بزرگتری هستند.  این طرح های بزرگ همچنین باعث می شود اتاق پذیرایی بزرگتر نشان داده شود. ضمنا  قیمت کاغذ دیواری های پذیرایی نسبت به دیوار پوش های اتاق خواب بالاتر می باشد.

پوستر دیواری

پوستر دیواری‌ها که دارای تصاویر حیوانات، طبیعت، آسمان‌خراشها و ... می باشند یک تحول شگرف در صنعت کاغذ دیواری ایجاد کرده اند. امروزه به مدد تکنولوژی چاپ مدرن میتوانید تصاویر دلخواه خود را بر روی دیوار نصب کنید. فرقی نمی کند که این تصاویر مربوط به یک صنعت خاص باشد یا تصویر طبیعت. هر کس با هر سلیقه ای می تواند تصویر دلخواه خود را از میان انبوهی از تصاویر انتخاب کند. نصب آن بر روی دیوارها تجربه ای منحصر به فرد به دکوراسیون داخلی هر خانه ای می دهد. این پوسترها را می توان در دفاتر اداری ، مهندسی و پزشکی نیز نصب نمود. پوستر دیواری اتاق پذیرایی می تواند بصورت گل های سه بعدی در پشت تلویزیون یا ال سی دی نصب گردد.

نکات مهم در انتخاب رنگ

برای انتخاب رنگ کاغذ دیواری می توانید رنگ های روشن را برای خانه های کوچک استفاده کنید تا فضای شما دلگیر نشود. امروزه با توجه به رواج آپارتمانهای کوچک استفاده از این رنگ ها می تواند به شما کمک کند تا ایراد کوچک بودن فضای خانه خود را با استفاده از این تکنیک ساده تا حدی مرتفع سازید.
از طرفی استفاده از رنگ های سرد باعث ایجاد فضای شاد می شود و برعکس استفاده از رنگ های گرم باعث القای فضای دوستی و صمیمیت میشود. برای انتخاب رنگ خود بهتر است رنگی انتخاب کنید که با رنگ پرده ها و مبلمان جور و ست باشد.
رنگ  صورتی نیز برای اتاق خواب دخترانه بسیار مورد پسند مشتریان واقع می شود.

اتاق کودک

برای اتاق کودکان از طرح های کودک پسند می توانید بهره ببرید. برای این کار بهتر است سراغ پوسترهای دیواری کودکان بروید و از طرح های زیبای آنها استفاده کنید. از تصاویر شخصیتهای کارتونی والت دیسنی گرفته تا طرح های زیبای دیگر را میتوانید در میان طرح های آنها انتخاب کنید. با این کار شما یک اتاق کودک بسیار زیبا خلق کرده اید. این پوسترها ضد آب و قابل شستشو می باشند.
طرح های شاد این پوسترها باعث ایجاد یک محیط مفرح و شاد برای کودکان می باشد.

تجربه خرید اینترنتی کاغذ دیواری در فروشگاه پرشین راگ

برای خرید کاغذ دیواری ما چندین فروشگاه را بررسی کردیم . از بین آنها ما فروشگاه پرشین راگ را انتخاب کردیم. علت این امر این بود که این سایت دارای کیفیت تصاویر بالا می باشد و دارای طراحی بسیار کاربر پسند می باشد. در این سایت می توانید طرح های جدید را ببینید و از ان لذت ببرید. از دیگر نکات می توان به دسته بندی های دقیق و حرفه ای آن اشاره کرد که می توانید طرح های مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان پیدا کنید. برای مراجعه به این سایت می توانید به آدرس این سایت که در زیر نوشته شده است مراجعه کنید.
https://www.epersianrug.com