تبیان، دستیار زندگی

8  مورد از بهترین هدیه ها که هر فردی را خوشحال خواهد کرد

توجه به علاقه فردی که می‌خواهید به او هدیه بدهید بسیار مهم است. اگر شما بتوانید با توجه به نیازهای او یا علاقه آن فرد، هدیه خود را سفارشی سازی کنید بسیار هم جذاب‌تر خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 مورد از بهترین هدیه ها که هر فردی را خوشحال خواهد کرد

همه ما در زندگی هدایای زیادی را دریافت کرده‌ایم که بعضی از آنها توانسته ما را خیلی خوشحال کند. بنابراین تنها برخی از هدایا در ذهن ماندگار می‌شوند اما چه چیزی موجب خاص شدن یک هدیه می‌شود؟ توجه به علاقه فردی که می‌خواهید به او هدیه بدهید بسیار مهم است. اگر شما بتوانید با توجه به نیازهای او یا علاقه آن فرد، هدیه خود را سفارشی سازی کنید بسیار هم جذاب‌تر خواهد شد. ما در ادامه به چند مورد از بهترین‌ هدیه‌هایی می‌پردازیم که هر فردی را خوشحال می‌کند. پس با ما همراه باشید.

1.    گل رز جاودان
گلها همیشه هدایایی خاص هستند اما عمر کوتاهی دارند. بنابراین با توجه به آنکه گلهای طبیعی همیشه زیبا هستند می‌توانید از انواع جاودان آنها هدیه بدهید. اخیرا شرکت‌های فناوری با فراوری گل‌های طبیعی و روش‌هایی خاص توانسته‌اند گلهای طبیعی را جاودانه کنند. این هدیه می‌تواند بسیار خاص و منحصر به فرد باشد. این گلها معمولا 3 سال عمر می‌کنند و اگر نکات مربوط به نگهداری آنها رعایت شود حتی تا 10 سال و بیشتر هم ماندگار می‌شوند.

2.    فندک
فندک هم گزینه خوبی است که در کنار کاربردهای متنوعی که دارد برای آقایان و به خصوص آقایان سیگاری هم هدیه مناسبی است. درواقع فندک کاربردهای زیادی دارد و می‌تواند یک هدیه خاص و منحصر به فرد باشد. شما حتی برای هدیه دادن فندکی می‌توانید به صورت سفارشی بر روی آن عبارتی خاص را حک کنید تا هدیه شما ماندگارتر شود.
در این زمینه می‌توانید به سراغ فندک زیپو اصل بروید. فندک زیپو  را در مدل‌های مدرن و قدیمی می‌توانید بخرید. ست  اورجینال فندک زیپو هم برای خرید گزینه خوبی است که سوخت آن بنزین یا گاز است. فندک زیپو در رنگ‌های متنوعی مانند مشکی، طلایی  و ساده طراحی و تولید می‌شود.

3.    زیور آلات

 زیور آلات

زیور آلات هم گزینه خوبی هم برای آقایان و هم خانم‌ها است. انواع انگشتر، انواع دستبند و گردنبند و غیره می‌تواند یک کادوی محبوب برای آقایان و همچنین خانم‌ها باشد. البته اگر فرد مورد نظر شما خانم باشد؛ تنوع بسیار زیادی به لحاظ جنس و طرح پیش روی شما قرار دارد. برای مثال انواع طلا، نقره و بدلیجات دیگر و یا انواع گوشواره، گردنبند، النگو، دستبند، انگشتر، سنجاق سینه را می‌توانید انتخاب کنید و بازه قیمتی آنها هم بسیار متنوع خواهد بود.

4.    قهوه ساز
قهوه ساز هم در زمره بهترین هدایایی است که می‌توان با آن افراد مختلفی را خوشحال کرد. قهوه سازها انواع مختلفی دارند و برای افرادی که به قهوه علاقمند هستند هم گزینه جذابی خواهد بود. قهوه سازها دارای مدل های مختلفی مانند فرنچ پرس،  قهوه ساز فیلتردار، اسپرسو ساز، نسکافه ساز، قهوه ترک ساز و قهوه ساز دو نفره است. مزیت خرید فرنچ پرس قهوه و دمنوش در آن است که سریع عمل کرده و فروش آنها در همه فروشگاه‌های حضوری و وب سایت‌های اینترنتی هم وجود دارد. این فرنچ پرس‌ها دارای طرح‌هایی زیبا هستند و به راحتی  و با سرعت می‌توانند برای شما فنجان‌هایی قهوه را آماده کنند.

5.    هدست واقعیت مجازی یا VR
هدست واقعیت مجازی گزینه خوبی برای افرادی است که به تکنواوژی و هیجان علاقه دارند. بنابراین اگر فرد مورد نظر شما عاشق فیلم دیدن و بازی کردن با گوشی باشد؛  این وسیله هدیه‌ای جذاب و کاربردی برای او  خواهد بود. با استفاده از این هدست می‌توانید فیلم‌ها و همچنین بازی‌های 360 درجه را مشاهده کرده و بازی کنید. این نوع هدست‌های واقعیت مجازی انواع مختلفی دارند و شما با هر میزان بودجه‌ای که داشته باشید می‌‌توانید آنها را تهیه کنید. همچنین می‌توانید لیست بهترین بازی‌ها با قابلیت واقعیت مجازی را در این مطلب مشاهده کنید و برای خرید هدیه آن‌ها را نیز مد نظر داشته باشید.

6.    مسواک برقی

مسواک برقی

مسواک برقی هم گزینه خوبی برای هدیه دادن است و می‌تواند هر فردی را خوشحال کند. با توجه به آنکه فرد مورد نظر کمتر احتمال می‌دهد که این کادو را تهیه کرده باشید و کمتر کسی هم این نوع از هدایا را می‌خرد؛ بنابراین همواره ماندگار خواهد شد. این کادو همچنین به فرد مورد نظر شما نشان می‌دهد که تا چه حد برای سلامتی او ارزش قائل هستید.

7.    آلبوم عکس
خرید یک آلبوم عکس هم در دنیای دیجیتال امروزی می‌تواند بسیار جذاب و متنوع باشد. شما حتی می‌توانید عکس‌های جذابی که از  فرد مورد نظر در اختیار دارید در این آلبوم قرار دهید یا از بهترین عکس‌هایی که با او دارید در این آلبوم استفاده کنید.  با قرار دادن این عکس‌ها در آلبوم او را هیجان زده خواهید کرد.
شما حتی اگر از او عکس هم نداشته باشید می‌توانید به پروفایل‌های او در شبکه‌های اجتماعی سری بزنید و آنها را پیدا کرده و چاپ کنید و در داخل آلبوم قرار دهید. و او را سوپرایز کنید. این ایده در ذهن فرد مورد نظر بسیار ماندگار خواهد شد و او را خوشحال خواهد کرد. این روزها آلبوم‌های متنوعی در بازار موجود هستند که شما می‌‌توانید متناسب با سن و دختر یا پسر بودن فرد مورد نظر رنگ متنوعی انتخاب کنید.

8.    لباس
همواره لباس از جمله اولین گزینه‌هایی است که به ذهن هر فردی برای هدیه دادن می‌رسد.  این گزینه برای افرادی  خوب است که به ظاهرشان اهمیت  بسیاری می‌دهند. اگر طرف مقابل شما برای ظاهر خود اهمیت بسیاری قائل است و بسیار شیک پوش است، گرفتن یک بلوز بافت زیبا، یک شال خوش رنگ و یا ژاکت مد روز  و غیره می‌تواند هدیه شما را در ذهن او ماندگار کند.
مزیت دیگری که انتخاب لباس به عنوان هدیه دارد آن است که نه تنها هر فردی را خوشحال می‌کند بلکه شما می‌توانید در هر بازه قیمتی این هدیه را خریداری کنید. به عبارت دیگر شما می‌توانید با 50 هزار تومان تا 5 میلیون تومان لباس را هدیه بدهید و فرد مورد نظر خود را خوشحال کنید.
نویسنده: وحیده امینی