تبیان، دستیار زندگی

 6 راهکار برای متفاوت‌شدن جشن‌تولد کودکان

مراسم تولد یکی از خاطره‌انگیزترین اتفاقاتی است که در زندگی هر شخص مخصوصا کودکان رخ می‌دهد اما شما به عنوان یک مادر چه کار می‌توانید بکنید تا مراسم تولد فرزندتان متفاوت باشد و سالیان سال، در ذهنش بماند به خصوص حالا که به خاطر شرایط کرونایی، دورهمی‌ها هم کنسل شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 جشن‌ تولد کودکان - کرونا - دورهمی ها
نویسنده : مهسا کسنوی | روزنامه‌نگار
شما چگونه برای کودکان‌تان جشن می‌گیرید؟ مادرها برای برگزاری چنین مراسمی معمولا برنامه ریزی‌های زیادی دارند. با این حال، مراسم تولد شما هم مثل همه به گرفتن کیک و فوت کردن شمع و کادو دادن خلاصه می‌شود یا برنامه دیگری برای آن دارید؟ مراسم تولد یکی از خاطره‌انگیزترین اتفاقاتی است که در زندگی هر شخص مخصوصا کودکان رخ می‌دهد  اما شما به عنوان یک مادر چه کار می‌توانید بکنید تا مراسم تولد فرزندتان متفاوت باشد و سالیان سال، در ذهنش بماند به خصوص حالا که به خاطر شرایط کرونایی، دورهمی‌ها هم کنسل شده است. در ادامه به معرفی چند روش برای داشتن جشن تولدی خاص و ویژه می‌پردازیم.
 

صبحانه جشن تولد

تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا باید همیشه مراسم تولد در عصر یا شب برگزار شود؟ بیایید یک‌بار ساختار شکنی کنید و مراسم تولد را هنگام صبح با یک صبحانه هیجان‌انگیز بگیرید. پیشنهاد من درست کردن خانوادگی، پن‌کیک همراه با تکه‌های میوه، شکلات، خامه و اسمارتیز است.

تولد بادکنکی

شب هنگامی که کودکتان خواب است، اتاق او را از بادکنک پر کنید. تا وقتی صبح بیدار شد، حسابی غافلگیر شود می‌توانید در بین بادکنک‌ها هدیه او را هم مخفی کنید.

ساختن روزشمار تولد، اصلا کار سختی نیست. می‌توانید از 10 روز قبل از تولدش شروع کنید و با گذاشتن عدد روی در یخچال به او یادآوری کنید چند روز به تولدش مانده است.



تولد شیشه‌ای

شب تولد کودک‌تان روی تمام پنجره‌های خانه، حتی شیشه های اتاق‌ها و آینه‌ها  بنویسید «تولدت مبارک» یا حتی یک خاطره کوتاه از روز تولدش بنویسید. با این کار، صبح اولین چیزی که خواهد دید تبریک تولدش از طرف شماست.

برایش گل بفرستید

اگر کودک‌تان به مدرسه یا مهدکودک می‌رود، برایش گل به همراه بادکنک و کیک بفرستید تا به همراه دوستانش در محیط تحصیل جشن بگیرد. مطمئن باشید با این کار یک خاطره فراموش‌نشدنی برای او خواهید ساخت.

نامه تولد

یک نامه برایش بنویسید و تمام صفات خوب و دوست داشتنی‌اش را بازگو کنید. به او بگویید چرا دوستش دارید. حتی می‌توانید خاطرات روز به‌دنیا آمدنش را به صورت نقاشی، تصویرسازی کنید.

روزشمار تولد

ساختن روزشمار تولد، اصلا کار سختی نیست. می‌توانید از 10 روز قبل از تولدش شروع کنید و با گذاشتن عدد روی در یخچال به او یادآوری کنید چند روز به تولدش مانده است.
منبع: زندگی سلام
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .