تبیان، دستیار زندگی

معرفی سایت های مرجع خرید کتاب های دانشگاهی

دانشجو می‌تواند تنها با نشستن پشت صفحه کامپیوتر و یا دردست‌داشتن یک گوشی هوشمند به‌راحتی و با زدن چند کلیک با لیستی از بهترین فروشگاه‌ها و حتی انواع فروشگاه آنلاین کتاب کنکور در اینترنت موجودند روبرو شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
معرفی سایت های مرجع خرید کتاب های دانشگاهی

خرید کتاب‌های تخصصی نظیر کتاب‌های فنی مهندسی و پزشکی به علت قیمت‌های بسیار بالا همواره برای دانشجو بسیار گران تمام خواهد شد. از طرف دیگر پیداکردن و خرید این‌گونه کتاب‌ها بسیار دشوار است.
ازآنجایی‌که خرید کتاب دانشگاهی می‌تواند برای دانشجو دردسرها و فشار مالی به همراه داشته باشد معمولاً برای تهیه کتاب‌های موردنیازش سعی می‌کند به دانشجوهای دیگر و سال بالایی مراجعه کند و بدون دردسر و هزینه‌ای کتاب‌های موردنظر خود را تهیه کند. اما این راهکار همیشه جواب نمی‌دهد و فرد به‌ناچار برای خرید کتاب‌های دانشگاهی روانه بازار و کتاب‌فروشی‌ها می‌شود.
جستجو در میان بازار و تعداد زیادی از مراکز فروش کتاب می‌تواند امری خسته‌کننده زمان‌بر باشد. چه‌بسا دانشجو پس از مدت‌ها جستجو نتواند کتاب موردنظر خود را پیدا کند. اما خوشبختانه امروزه یک دانشجو دیگر نیاز به این‌همه تلاش و جستجو به دنبال یافتن کتاب موردنظرش را ندارد. دانشجو می‌تواند تنها با نشستن پشت صفحه کامپیوتر و یا دردست‌داشتن یک گوشی هوشمند به‌راحتی و با زدن چند کلیک با لیستی از بهترین فروشگاه‌ها و حتی انواع فروشگاه آنلاین کتاب کنکور در اینترنت موجودند روبرو شود.
پیداکردن یک فروشگاه در اینترنت کار دشواری نیست و تنها به سئو سایت های فروشگاهی بستگی دارد که فرد آن را جستجو می‌کند. تا افراد بتوانند به‌راحتی این سایت را بیابند.

سایت مرکز تبادل کتاب

یکی از راه‌هایی که دانشجو می‌تواند با کمترین هزینه کتاب‌های موردنظر خود را پیدا کند سایت مرکز تبادل کتاب است.
در این سایت امکاناتی فراهم شده که فرد بتواند کتاب‌های خود را با دیگران مبادله و تعویض کند با این روش دانشجو می‌تواند با صرف کمترین هزینه کتاب موردنظر را به دست بیاورد.
در مواردی که فرد کتابی برای تبادل نداشته باشد امکاناتی فراهم آمده که با پرداخت هزینه کم و کسب اعتبار از این مرکز دانشجو می‌تواند کتاب‌های خود را با تخویف‌های بالا تهیه کند.

خرید کتاب ارزان‌تر از طریق سایت دیوار
در این سایت کلیه اجناس بدون واسطه خریدوفروش می‌شود. شما می‌توانید در قسمت مربوط به خریدوفروش کتاب در این سایت به‌راحتی کتاب‌های موردنظر خود را تهیه کنید.
 ازآنجایی‌که کتاب‌های موجود در این سایت دست‌دوم هستند از قیمت بالایی برخوردار نبوده و امر خریدوفروش کاملاً بی‌واسطه است.
همچنین دانشجو می‌تواند کتاب‌های ترم‌های گذشته خود را از طریق این سایت به فروش برساند.

خرید از سایت شیپور
می‌توان گفت که سایت شیپور نیز تقریباً عملکردی مشابه سایت دیوار دارد. دانشجو می‌تواند از طریق قسمت سرچ در صفحه اول این سایت کتاب‌های موردنظرش را جستجو کند.
ازآنجایی‌که تعداد زیادی از دانشجویان و فارغ تحصیلان بعد از اتمام دروس آنها را در این سایت بفروش می‌رسانند پیداکردن اکثر کتاب‌ها کار آسانی است.

خرید از کتاب فردا
این سایت که به طور تخصصی کار فروش کتاب‌های دانشگاهی را دنبال می‌کند یک فروشگاه جامع و کامل است که به‌وسیله یک گروه کاملاً حرفه‌ای و تخصصی برنامه‌ریزی‌شده است.

خرید از کتاب فردا


بسیاری از ناشران کتاب‌های تخصصی دانشگاهی علاقه دارند کتاب‌های خود را از طریق این سایت معتبر انتشار دهند.
شما می‌توانید از طریق خرید کتاب‌های دانشگاهی از این سایت در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.
بدون شک در اینجا خواهید توانست کتاب‌های تخصصی و کمیاب خود را پیدا کرده و در کمترین زمان تحویل می‌گیرید.

کتاب‌فروشی آنلاین مژده بوک
در این سایت نیز تلاش شده که تعداد زیادی از کتاب‌های تخصصی داخلی و خارجی گردآوری شود. تعداد زیادی از ناشران کتاب‌های خود را از طریق این سایت منتشر می‌کنند.
شما در این سایت می‌توانید مجموعه کاملی از کتاب‌های دانشگاهی را برای خرید در دسترس داشته باشید و در هر نقطه از ایران به‌آسانی تحویل بگیرید.

جیحون
در این سایت می‌توان بسیاری از کتاب‌های تخصصی و غیرتخصصی و همین‌طور انواع محصولات فرهنگی را یافت. در سایت جیحون تلاش شده که دسترسی دانشجو به انواع کتاب‌ها و محصولات فرهنگی آسان‌تر باشد. با مراجعه به این سایت نیز می‌توانید کتاب‌های موردنیاز خود را به‌صورت آنلاین خریداری کرده و در منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه آنلاین قاصدک
در این فروشگاه آنلاین کتاب تلاش شده که کتاب بدون واسطه و به طور مستقیم از ناشر به دست دانشجو برسد.
در این فروشگاه می‌توان مجموعه‌ای از انواع کتاب‌ها با زبان فارسی و انگلیسی را یافت. انواع نرم‌افزارهای درسی و محصولات مرتبط فرهنگی در اختیار خریدار گذاشته شده است.

 کتاب‌فروشی آنلاین رایا
این کتاب‌فروشی نیز با داشتن مجموعه‌ای از کتاب‌های موردنیاز دانشجویان و انواع کتاب‌های کمک‌درسی با فعالیت در حوزه شهر تهران شروع به کارکرد.
در حال حاضر کتاب رایا می‌تواند کتاب‌های خود را به تمام نقاط ایران ارسال کند.

کتابیسم
در این کتاب‌فروشی سعی شده تعداد زیادی از کتاب‌های فارسی و غیرفارسی گردآوری شود. در اینجا تلاش شده بسیاری از کتاب‌های خارجی و کمیاب نیز برای خریداران تهیه شود. در حال حاضر این مجموعه درحال‌توسعه و افزایش و تکمیل مجموعه کتاب‌ها است.

کتابیسم

خرید آسان کتاب

در حال حاضر کتاب‌فروشی‌های زیادی در سطح شهرها فعال‌اند. به این تعداد می‌توان تعداد بی‌شمار کتاب‌فروشی‌های آنلاین را نیز افزود.
این امر باعث شده که دانشجویان برای تهیه و خرید کتاب‌های دانشگاهی با مشکلی روبرو نباشند و در عرض چند ثانیه کتاب موردنظر خود را پیدا کنند و در منزل تحویل بگیرند.
در اینجا تلاش شد تا شما را با تعدادی از مراکز خرید کتاب‌های دانشگاهی آشنا کنیم. علاوه بر مراکز یاد شده فروشگاه‌های آنلاین زیاد دیگری نیز در این راستا در حال تلاش‌اند که به چند نمونه دیگر اشاره می‌کنیم: انتشارات نگارنده دانش، وب‌سایت کتاب ای ار، آی کتاب، فدک بوک و ...

نتیجه‌گیری
درگذشته پیداکردن یک کتاب تخصصی و خرید آن برای دانشجویان کار بسیار دشوار و زمان‌بری بود. اما امروزه با پیشرفت فناوری‌ها و گسترش فروشگاه‌های آنلاین و همچنین گسترش فرهنگ خرید اینترنتی در بین مردم پیداکردن کتاب یا هر محصول دیگری بسیار آسان شده است.
در حال حاضر فرد می‌تواند با تایپ عبارت خرید کتاب دانشگاهی در موتورهای جستجو با انبوهی از فروشگاه‌های آنلاین روبرو شود.
هرکدام از این فروشگاه‌ها دارای ویژگی‌ها و مزایایی هستند که شما می‌توانید بسته به نوع کتاب موردنیاز خود یکی از آنها را انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید.
همچنین می‌تواند به‌راحتی کتاب‌های تخصصی و غیرتخصصی خود را در کمترین زمان تهیه کند. دراین‌بین بسیاری از کتاب‌فروشی‌های آنلاین را می‌توان یافت که خدماتی مانند ارسال رایگان کتاب به سراسر کشور را برای رضایت هر چه بیشتر مشتری انجام می‌دهند.