تبیان، دستیار زندگی

سرور مجازی بورس پرسرعت و ارزان

شرکت قائم هاست با یک دهه تجربه و سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات میزبانی وب و سرور مجازی و اختصاصی هم اکنون یکی از ارائه دهندگان قدیمی و با سابقه خدمات سرور مجازی و اختصاصی در داخل کشور می باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سرور مجازی بورس پرسرعت و ارزان

اگر شما هم تا کنون به دنبال سروری پرسرعت و با کیفیت جهت استفاده سرخطی زدن در بورس بوده اید و سرورهای متعددی را تهیه و آزمایش کرده اید و به نتیجه دلخواه نرسیده اید و یا برای اولین بار قصد تهیه سرور بورس را دارید لازم است به نکاتی که در این مقاله به آن اشاره می کنیم دقت کنید تا با اطلاع کافی اقدام به خرید سرویس مناسب کنید.
این روزها با گسترش فضای مجازی و اینترنتی شدن کسب و کار ها اکثر کاربران به دنبال سرویس های با کیفیت و پرسرعت همچون سرور مجازی آلمان، سرور مجازی فرانسه و سایر سرورهای اختصاصی و مجازی از کشورهای مختلف جهان و همچنین داخل کشور هستند که اگر تجربه تهیه این سرویس هارا نداشته باشید حتما با مشکلات گسترده ای روبرو خواهید شد.

یک سرور خوب برای استفاده در بورس چه ویژگی هایی را باید داشته باشد؟


● سرور مرتبط با کارگزاری مورد نظر شما باشد
●  سرور دارای پینگ 1 میلی ثانیه به کارگزاری باشد نه سایر سایتها مانند اسپید تست
● سرور ترجیحا دارای پورت 10 گیگابیت اختصاصی باشد
● دارای سخت افزار بروز و جدید باشد
● نوع هارد سرور حتما از سری NVMe باشد
● ارائه دهنده سرور دارای سابقه بلند مدت با پشتیبانی و خدمات 24 ساعته باشد

چرا باید سرور مرتبط با کارگزاری باشد؟

مثال ساده ای که می توان زد فرض کنید قصد خرید مرغ از یک فروشگاه را دارید که ساعت 8:30 صبح عرضه می شود ، ترجیحا اگر محل سکونت شما به فروشگاه نزدیکتر باشد خیلی سریعتر و قبل از دیگران رأس ساعت در محل صف فروش عرضه مرغ قرار خواهید گرفت ، برای استفاده بورس هم بسیار حائز اهمیت است که سروری را تهیه کنید که از همان دیتاسنتر و یا نزدیک ترین فاصله به مکان سرور کارگزاری را داشته باشید تا با کمترین پینگ بتوانید اقدام به سرخطی زدن کنید.

چرا پینگ 1 میلی ثانیه فقط به کارگزاری اهمیت دارد؟

بسیاری از کاربران متأسفانه با عدم آگاهی و استفاده از ابزارهای غلط مانند اسپید تست اقدام به تست سرعت می کنند و با پینگ 1 میلی ثانیه روبرو می شوند ، اما پینگ نمایش داده شده اصلا ارتباطی به استفاده بورس ندارد ، چراکه اسپید تست سرور شمارا با سرورهای داخل شبکه ای خود همان دیتاسنتری که سرویس دارید تست می کند و سرعت و پینگ داخل شبکه ای به شما نمایش می دهد و این مورد ارتباط زیادی به پینگ سرویس به کارگزاری ندارد و کاربران را دچار اشتباه می کند.

چرا پورت شبکه 10 گیگابیت بهتر است؟

باتوجه به افزایش تقاضای سرخطی زدن و تهیه اکثریت کاربران از  سرور مجازی بورس با پورت شبکه 10 گیگابیت و رقابتی شدن سرخطی زدن در صف خرید ترجیحا اگر پورت بالاتر با سرعت بهتر را داشته باشید در رقابت سرخطی زدن بین کاربران شانس بیشتری خواهید داشت ، هرچه پهنای باند وسیعتر جهت سرخطی داشته باشید شانس بیشتری خواهید داشت.

سخت افزار بروز و هارد NVMe ؟

در میان ارائه دهندگان سرورهای مجازی و اختصاصی جهت کاربری بورس اکثر ارائه دهندگان بر حسب سودجویی اقدام به تهیه سرورهای قدیمی ارزان قیمت با سخت افزار بسیار قدیمی و فرسوده میکنند که این سرورهای قدیمی و بی کیفیت حتی از پورت شبکه 10 گیگابیت هم نمی تواند پشتیبانی کند و هارد های SSD لپ تاپی را با فعالسازی رایت کش بجای NVMe به مشتریان ارائه میکنند که این مورد بدلیل سرعت رید و رایت پایین هارد و پشتیبانی نشدن پورت 10 گیگابیت توسط سخت افزار شانس کاربر را بسیار کاهش می دهد جهت سرخطی زدن .

آیا فقط تهیه سرور برای سرخطی زدن کافی است؟

خیلی از کاربران به اشتباه این تصور را دارند که حتما اگر سروری تهیه کنیم و داخل این سرور اقدام به باز کردن کارگزاری و سرخطی زدن کنیم حتما با بهترین رتبه در عمل سرخطی زدن موفق خواهیم شد ، اما اینطور نیست چرا که سرور فقط یک ابزار جهت کاهش پینگ شما به کارگزاری و افزایش شانس شما در سرخطی زدن می باشد و نحوه موفقیت شما در سرخطی زدن وابسته به کامل بودن ابزار شما و داشتن ابزاری همچون نرم افزارهای سرخطی زدن و داشتن مهارت و تجربه کافی می باشد و اگر این موارد را نداشته باشید شانس موفقیت شما بسیار کم خواهد بود.


آیا فقط تهیه سرور برای سرخطی زدن کافی است

چرا سابقه و خدمات ارائه دهنده اهمیت بالایی دارد؟

موردی که بسیار اهمیت دارد سابقه ارائه دهنده است چرا که بسیاری از سایتها بتازگی اقدام به شروع فعالیت کرده اند و بدون تجربه و دانش کافی اقدام به ارائه سرویس های غلط صرفا جهت کسب سود با تبلیغات کاذب می کنند که ممکن است مشترک علیرغم عدم بازدهی مناسب از سرویس با مواردی همچون قطع فعالیت سایت و عدم پاسخگویی و سوخت شدن هزینه کاربر را به همراه دارد.
شرکت قائم هاست با یک دهه تجربه و سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات میزبانی وب و سرور مجازی و اختصاصی هم اکنون یکی از ارائه دهندگان قدیمی و با سابقه خدمات سرور مجازی و اختصاصی در داخل کشور می باشد که با خدمات و پشتیبانی 24 ساعته آماده ارائه بهترین سرویس به مشترکین عزیز می باشد.
جهت مشاوره و تهیه هرنوع سرویس اعم از سرور مجازی و اختصاصی و یا سرویس های میزبانی سایت می توانید از طریق ارسال تیکت به آدرس https://portal.qaemhost.ir بصورت 24 ساعته اقدام به ارسال تیکت جهت مشاوره قبل و سوالات از قبل از خرید نمایید، کارشناسان ما در قائم هاست 24 ساعته حتی در ایام تعطیل آماده ارائه بهترین سرویس ها به شما هستند.
شماره های تماس با قائم هاست 77438882-021 و 91300681-021 می باشد.