تبیان، دستیار زندگی

امداد باتری سمند و  پژو 206

در شرایط کرونایی روش امن و مطمئن برای خرید باتری ماشین، خرید اینترنتی و آنلاین باتری ماشین است که بدون خروج از منزل به ثبت سفارش بپردازید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
امداد باتری سمند و  پژو 206


تا حالا شده براتون پیش بیاد که بعد از خاموش شدن باتری، دیگه با استارت زدن ماشینتون روشن نشه؟

اگر خودروی شما پژو 206 یا سمند یا هر خودروی دیگه ای هستش باتری کار این اطمینان رو به شما میده که در هر جایی از تهران باشید کافیست بصورت آنلاین یا تلفنی ثبت سفارش کنین و ظرف مدت 30 الی 45 دقیقه باتری خودتون رو تحویل بگیرین.
‌اگر شما دنبال یک خرید اینترنتی و آنلاین باطری ماشین مطمئن هستید، دیگر دغدغه ای نسبت به تعویض باتری ماشین در محل نداشته باشید و دیگه نیازی نیست به فروشگاه های سنتی در سطح شهر مراجعه کنید چون باتری کار با داشتن نماد اعتماد الکترونیک و به عنوان عضو رسمی اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی این اطمینان را به شما می دهد که دیگر نگرانی نسبت به خرید باتری ماشین نداشته باشید و از خانه باتری مورد نظر خود را سفارش دهید.
البته خاطر نشان می گردد علاوه بر اینکه شما هیچ هزینه ای مبنی بر ارسال و نصب نمی پردازید و به صورت رایگان برای شما انجام می شود، در این شرایط کرونایی روشی امن و مطمئن برای خرید باتری ماشین است، که بدون خروج از منزل به ثبت سفارش بپردازید.

 
باتری 206

شاید شما به عنوان دارنده پژو 206 براتون جالب باشه که بدونین  باتری 206  سال های مختلف باهم دیگه متفاوته!
طبقه نظرات کارشناسی متخصصان باتری کار این خودرو در سال های قبل از 93 و بعد از 93 دارای باتری های متفاوتی خواهد بود.
باتری 206 مناسب برای سال 93 به بعد فقط شامل باتری 50 آمپر L1 می باشد. ولی در خودروهای سال 93 به قبل می تواند شامل آمپراژهای 50،55 و 60 باشد که می توانید به صورت تلفنی از اطلاعات بیشتری بهره مند شوید.  
ولی برای باتری سمند یا خودروهای دیگه اینطوری نیست می تونید از  فابریک باتری که خود کارخانه سازنده خودرو معرفی کرده استفاده نمایید.

 
باتری سمند


مزیت استفاده از خدمات باتری کار که ما را از دیگران متمایز می سازد به شرح ذیل است:


● سفارش تلفنی
شما همواره می توانید با یکی از خطوط باتری کار شامل : 02145405 – 88540537- 88540538 تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کرده و بهترین باتری ماشین مناسب خودروی خود را طبق نظر متخصصان باتری کار انتخاب نمایید.

● سفارش آنلاین
با وارد شدن به سایت باتری کار با انتخاب خودرو یا انتخاب باتری به صورت مستقیم می توانید مراحل سفارش آنلاین طی کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

● نصب و ارسال رایگان در محل
شاید براتون جالب باشه که بدونید باتری کار باتری سفارشی شمارا از نزدیک ترین فروشگاه محل سفارش شما ارسال خواهد کرد، بنابراین بین بازه زمانی 30 تا 45 دقیقه کارشناسان فنی ما در خدمت شما خواهند بود.

● تست برق و دینام خودرو به صورت رایگان
کارشناسان فنی باتری کار قبل از تعویض باتری خودروی شما، برق و دینام خودروی شما را مورد بررسی قرار می دهند.

● پرداخت در محل
یکی از مهم ترین مزیت های سفارش از باتری کار پرداخت در محل است بدین جهت شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده باتری خودروی خود را سفارش دهید و در ابتدا از کیفیت محصول سفارشی خود اطمینان حاصل کرده و سپس پرداخت نمایید.

● گارانتی تعویض باتری نصب شده:
 باطری های نصب شده توسط باتری کار دارای گارانتی تعویض می باشد، این بدان معناست که اگر در بازه زمانی گارانتی باتری خریداری شده، باتری شما دچار مشکلی شد به صورت رایگان توسط شرکت سازنده، باتری ماشین شما تعویض خواهد شد.

●  نصب باطری با تاریخ تولید :
کارایی یک باطری ماشین تاریخ گذشته به مراتب کم تر از یک باطری با تولید جدید است. حتی زمان انباشته کردن آن نیز ، ممکن است باعث کاهش قدرت آن باتری گردد. پس پیشنهاد می شود باتری هایی که در شش ماه اخیر تولید شده اند را خریداری کنید.

آیا می دونید عمر یک باتری ماشین چقدر است ؟ و چه عواملی باعث کاهش طول عمر یک باتری میشه؟

طول عمر انتظاری باتری ها علاوه بر کیفیت ساخت باتری و عمر طراحی شده آن، کاملا بستگی به مصرف کننده آنها دارد. عواملی مانند نحوه استفاده از آن ها، نگه داری، شارژ و دشارژ و دمای محیطی می تواند بر عمر باتری های مورد استفاده دخیل باشند.
هر چه از یه باتری استفاده بیشتری داشته باشیم عمل شارژ و دشارژ بیشتری به آن تحمیل می شود که این امر مهمترین دلیل برای کاهش طول عمر یک باتری می باشد و این بدان دلیل است که در صورت عدم شارژ کامل باتری اسید رقیق شروع به خوردن صفحات باتری نمونده که باعث جریان برق خنثی شود.
یکی دیگر از عواملی که باعث کاهش عمر باتری می شود گرمای شدید است که به شدت باعث افت کیفیت باتری می شود.
انتخاب بهترین برند باتری هم تاثیر بسزایی در رضایت شما خواهد داشت. قیمت باتری های موجود در باتری کار بر مبنای آمپراژ باتری خریداری شده  و با تحویل داغی باتری خودرو و کسر قیمت روز باتری فرسوده ی شما خواهد بود. باتری های موجود در باتری کار دارای دوره گارانتی 6 تا 31 ماهه هستند.
 سال هاست که صبا باتری، برنا باتری، سپاهان باتری و... با تولید نوع اتمی و اسیدی با کیفیت، با طول عمر طولانی به مشتریان خود خدمات مفیدی ارائه می دهند.

کلام آخر

باتری کار به عنوان یک استارت آپ تخصصی و امداد باتری در زمینه فروش باطری ماشین و ارائه انواع باتری ماشین با حمل، نصب و تست برق و دینام رایگان از شما شهروند محترم تقاضا دارد در این شرایط پاندمی به دلیل قطع کردن چرخه بیماری کرونا ، احترام به کادر درمان و سلامتی خود و دیگران کلیه خریدهای باتری ماشین را به صورت تلفنی یا آنلاین از سایت باتری کار انجام دهید.