تبیان، دستیار زندگی

5 نکته که باید قبل از لیفت صورت با نخ بدانید

لیفت صورت با نخ بدون جراحی انجام شده و انتخاب مناسب برای افرادی است که می خواهند بلافاصله کانتور طبیعی چهره خود را احیا کنند و آن هایی که می خواهند سلامت و نشاط پوست خود را به دست بیاورند، بدون این که به نظر برسد درمان زیبایی انجام داده اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
5 نکته که باید قبل از لیفت صورت با نخ بدانید

لیفت با نخ PDO یک درمان عالی برای درمان شلی و افتادگی پوست است.
این روش جایگزینی موثر برای جراحی لیفت صورت است و می تواند با درمان پوست افتاده نتایج طبیعی فراهم کند.
لیفت صورت با نخ  بدون جراحی انجام شده و انتخاب مناسب برای افرادی است که می خواهند بلافاصله کانتور طبیعی چهره خود را احیا کنند و آن هایی که می خواهند سلامت و نشاط  پوست خود را به دست بیاورند، بدون این که به نظر برسد درمان زیبایی انجام داده‌اند.
همانند هر درمان زیبایی شما باید به دقت در مورد این روش تحقیق کرده و پزشک مناسب را انتخاب کنید.
برای کمک به شما برای تحقیق در مورد این روش ما 5 نکته که باید قبل از انجام لیفت با نخ بدانید را ذکر کرده‌ایم.

1- لیفت با نخ PDO روشی کمتر تهاجمی و بدون نیاز به جراحی است.

به طور معمول این فرآیند یک ساعت زمان می برد و باعث لیفت صورت و ابرو بدون جراحی می شود. این روش شامل قرار دادن نخ های قابل جذب PDO در نواحی خاص پوست برای تحریک تولید کلاژن و تشکیل پوستی جوان و سفت است. لیفت با نخ به ویژه برای لیفت گونه، فک و گردن و کاهش ظاهر چین و چروک و خطوط موثر است و تولید کلاژن جدید را تحریک می کند.

لیفت با نخ pdo

2- لیفت با نخ نیاز به یک متخصص پوست آموزش دیده دارد.

در حالی که این روش بدون جراحی بوده و تنها به بی حسی موضعی نیاز دارد، لیفت با نخ باید توسط متخصص پوست آموزش دیده و تایید شده انجام شود. به عنوان یک درمان سفت کننده پوست، لیفت با نخ می تواند با نتایج ناامید کننده ای توسط پزشکان نامعتبر همراه باشد. بنابراین، شما به یک پزشک دارای مدرک که سال ها در زمینه زیبایی آموزش دیده نیاز دارید که میزان عوارض جانبی و خطر را به حداقل برساند.

3- احتمال عوارض جانبی پس از لیفت با نخ وجود دارد.

همانند هر درمان، عوارض جانبی خفیف بعد از لیفت با نخ انتظار می رود. اکثر افراد درد خفیف، کبودی، تورم و بی حسی را گزارش می کنند که معمولاً طی چند روز برطرف می شود. علاوه بر این، لیفت با نخ PDO دارای کوتاه‌ترین دوره نقاهت است. انتظار می رود در عرض یک هفته به طور کامل بهبود پیدا کنید. اما متخصصین پوست توصیه می‌کنند که حداقل تا دو هفته از فعالیت های فیزیکی سنگین خودداری کنید.

لیفت با نخ

4- لیفت ظریف و طبیعی بلافاصله بعد از درمان قابل مشاهده خواهد بود.

چیزی که اکثر افراد در مورد لیفت با نخ دوست دارند این است که لازم نیست برای دیدن نتایج مدت طولانی صبر کنند. در حقیقت، اثرات لیفت با نخ بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده خواهد بود. با این حال، مهم ترین اثرات درمان معمولاً چند روز و یا چند هفته پس از درمان دیده می شوند، هنگامی که کلاژن های بیشتری در اطراف هر رشته PDO در پوست تولید می شود. ماندگاری نخ لیفت مدت دو سال است و شما می توانید از ظاهر جوان و شاداب خود لذت ببرید.

5- لیفت با نخ روشی مقرون به صرفه است.

برخلاف آنچه که اغلب افراد فکر می کنند، لیفت با نخ کاگ ارزان قیمت است. با در نظر گرفتن تاثیر مثبت آن بر ظاهر و اعتماد به نفس شما، لیفت با نخ مقرون به صرفه تر از جراحی لیفت صورت، لیفت ابرو، لیفت چشم یا گردن است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیفت با نخ و سایر درمان های جوانسازی پوست با کلینیک ما تماس بگیرید.