تبیان، دستیار زندگی

 در زمان جا ماندن کلید چه کنیم؟

شما می‌توانید با کلید سازی سیار شاه کلید تماس بگیرید که دارای خدمات گوناگونی است و می‌تواند در حساس‌ترین لحظات به کمک شما بیاید. کافی است با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت به کمک شما بیاییم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
در زمان جا ماندن کلید چه کنیم؟
شاید این اتفاق برای هر کسی رخ دهد. در این مطلب قصد داریم شما را با چند روش کاربردی آشنا کنیم تا در زمان رویارویی با این مشکل بتوانید به سادگی از پس آن برآیید.

در این مطلب شاه کلید فعال در زمینه کلید سازی شبانه روزی راه حل‌های فوق العاده‌ای را در این خصوص به شما ارائه می‌دهد.

راه حل‌های ساده برای رفع مشکل جا ماندن کلید خانه


1- استفاده از کارت اعتباری
کارت های اعتباری، ورق های رادیولوژی و یا ورق های مشابه آن می توانند یکی از روش های ساده و کاربردی هنگام جا ماندن کلید خانه باشد. برای انجام این امر لازم است کارت اعتباری را لای درب قرار دهید به طوری که از زبانه مقداری بالا تر باشد. پس از آن با سرعت کارت را به سمت پایین بکشید. هرچه سرعت کشیدن کارت بیشتر باشد احتمال باز شدن درب بیشتر خواهد شد. در غیر اینصورت اصلا جای نگرانی نیست. شما می‌توانید با  کلید سازی سیار تماس بگیرید تا در اسرع وقت به کمک شما آیند.

استفاده از کارت اعتباری

2- استفاده از سنجاق
روش دوم هنگام جا ماندن کلید خانه، کمک گرفتن از یک سنجاق است. شما می توانید از سنجاق مویی، سنجاق قفلی، گیره فلزی دفتر و یا مانند این ها کمک بگیرید. برای انجام این کار لازم است ابتدا سنجاق را به حالت  L خم کنید، سنجاق دوم را از وسط باز کرده و قسمت انتهایی آن را تقریبا 120 درجه باز کنید تا به زاویه مناسب برای باز کردن درب برسد. سپس سنجاق  L را در داخل مغرزی قرار دهید و همزمان سنجاق دوم را نیز وارد مغزی کنید. پس از آن با حرکت بالا و پایین پین ها با صدای تیک مانندی باز می شود. بعد از این که تمام پین ها باز شد، به آرامی سنجاق  L را به سمت چپ و راست تکان دهید تا قفل درب باز شود. فقط در این میان حواستان به این باشد که از کارت های مهم خود مانند کارت بانکی، کارت ملی، و کارت گواهی نامه یا.... خود استفاده نکنید، زیرا در زمان بالا و پایین کردن کارت ممکن است کارت شما آسیب ببیند.

استفاده از سنجاق

3- کمک گرفتن از کلید ساز
کمک گرفتن از کلید ساز یکی از بهترین، سریع ترین و ساده ترین روش ها برای رفع مشکل جا ماندن کلید خانه است. تفاوتی ندارد چه روزی از هفته باشد یا چه ساعتی از شبانه روز! هر زمان که به کلید ساز نیاز داشتید می توانید با کلید سازی محله خود مانند کلید سازی در غرب تهران  و یا کلید سازی شمال تهران تماس بگیرید تا بتوانند به شما یا بهترین راه حل را ارائه دهند یا به کمک شما بیایند.

بهترین کلید سازی سیار

کلید سازی شاه کلید در غرب و شمال تهران با تیم حرفه ای و متخصص، با بیش از 10 سال سابقه در انواع خدمات چون باز کردن درب ضد سرقت و معمولی، باز کردن گاوصندوق، گشودن درب خودرو، گشودن قفل دیجیتال یا معمولی و ... آماده ارائه خدمات در هفت روز هفته در زمینه کلید سازی شبانه روزی، در خدمت شما دوستان عزیز است.

سخن آخر
امیدوارم روش های بالا برای مشکلات شما کارساز باشه و در غیر اینصورت بهترین کار تماس گرفتن با یک کلیدساز است. شما می توانید با کلید سازی سیار شاه کلید تماس بگیرید که دارای خدمات گوناگونی است و می‌تواند در حساس ترین لحظات به کمک شما بیاید. کافی است با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت به کمک شما بیاییم.