تبیان، دستیار زندگی

عکس نوشته تولد مبارک ویژه مردادی‌ها

ارسال پیام با کلماتی زیبا در روز تولد یکی از راه‌هایی است که می‌توانید علاقه خود را به فرد مورد نظرتان نشان دهید، این کار را می‌توانید با ارسال عکس نوشته و پیامک تبریک انجام دهید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
پیام تبریک تولد
برج فلکی مرداد برج اسد یا شیر، به معنی زندگی جاودان است و در بعضی از مناطق ایران به این ماه؛ ماه گرمه نیز می‌گویند.

هر فصلی، قشنگی های خاص و جذاب خودش را دارد، فصل تابستان هم با ماه های زیبایش و قشنگی های خاص و جذابش، دل هر بیننده ای را می‌رباید. دومین ماه فصل تابستان، ماه مرداد است فرزند دوم تابستان، مرداد در راه است، صبح مرداد ماه رسید، خوشا آن دل که در این صبح به دلدار رسید.

پیام تبریک تولد

پیام تبریک تولد برای  متولدین مرداد

خدا مردادی ها رو خلق کرد تا ثابت کنه یه آدم چقدر می‌تونه جذاب باشه.
**********
مردادی یعنی‌ واقعی‌‌ترین رفیق، من همونیم که خودم می‌خوام نه اونی که تو میخوای چون من زده مردادم…
**********
هیچ کس مثل یک مردادی معنی‌ تابستون رو درک نمی‌کنه همه میگن یعنی‌ گرما ما می گیم یعنی‌ عشق یعنی‌ مردادی.
**********
در روز تولد تو بیشتر از قبل حس می‌کنم که بودنت قشنگ‌ترین اتفاق زندگی من است. مرداد ماهی عزیزم تولدت مبارک.

پیام تبریک تولد
ﻣﯿﮕﻦ:

متولدین مرداد ماه‌ دست‌ و دلباز، سخاوتمند، بلند نظر، مهربان‌، رئوف‌ و دلسوز، خلاق‌، مشتاق‌ و پر شور و شوق‌، روشنفکر، فهمیده‌، حراف‌، گرم‌، سرحال‌ و گشاده‌رو، صدیق‌، باوفا، قابل‌ اعتماد، با وجدان‌، اصیل‌ و با محبت‌ هستند.


ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻨﯽ ﻫﺎ ﻣﻬﺮﺑﻮﻧﻦ،
ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺘﯽ ﻫﺎ ﺩﻭﺳﺖﺩﺍﺷﺘﻨﯿﻦ،
ﺧﺮﺩﺍﺩﯼ ﻫﺎ ﻋﺎﺷﻘﻦ،ﺗﯿﺮﯼ ﻫﺎ ﺧﻮﺵ ﺍﺧﻼﻗﻦ،
ﺷﻬﺮﯾﻮﺭﯼ ﻫﺎ ﺩﻟﺒﺮﻥ،
ﻣﻬﺮﯼ ﻫﺎ ﺑﺎﻣﺮﺍﻣﻦ،
ﺁﺑﺎﻧﯽ ﻫﺎ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﯿﻦ،
ﺁﺫﺭﯼﻫﺎ ﺩﻟﺴﻮﺯﻥ،
ﺩﯼ ماهی ها ﺑﺨﺸﻨﺪﻥ،
ﺑﻬﻤﻨﯽ ﻫﺎ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﻥ،
ﺍﺳﻔﻨﺪﯼﻫﺎ ﺟﺬﺍﺑﻦ…. ﻭ ﻣﺮﺩﺍﺩﯼ ﻫﺎ ﻫﻢ ﻫﻤﻪ ﺍﯾﻦ ﻭﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎﺭﻭ ﯾﻪ ﺟﺎ ﺑﺎﻫﻢ ﺩﺍﺭﻥ...
**********
مرداد ماهی که باشی، میلاد تو طلوع نوردر قلبی مه گرفته بود، نفسی گرم در فضای سرد و غریب...! مرداد ماهی ها تولدتون مبارک.
**********
زادروز فرشته‌ی نازنینی که گرما و عشق را به روزهای زندگی‌ام آورد، مبارک، زندگی‌ام به خاطر وجود تو فوق‌العاده شده است، همسر مردادی من عشقم تولدت مبارک.
**********
مردادی بودن یعنی‌ در جمع بیشتر از همه درخشیدن می شود بوی مرداد را حس کرد، پای گلهای پیراهنت در میان است. مردادی‌ها آفریده شدن برای دوست داشتن. آغاز حکومت مردادی‌ها مبارک.

پیام تبریک تولد
مردادی‌ها محبوب و یک رنگ هستند، بازی کردن با غرور یک مردادی بازی کردن با دم شیره، من آن ابری هستم که، در گرمای مردادماه اگر باران نمی بارم، به جایش یک سایه دارم.
**********
فصل تابستان، ماه مردادش، گرمای هوایش، همه خاطره است. ماه مرداد، بسیار زیبا و قشنگ، پر از خاطره هاست. با آمدن مردادماه با گرمایش آب دریا گرم می‌شود، پرتوهای نور آفتاب مردادماه طناب هایی هستند، برای نگاه داشتن خورشید در آسمان.

چه زیبا و باشکوه، آن وقت که دختر مرداد ماهی، لباس چین دارش را جمع می کند و مثل یک رویا محو می‌شود، میان زیبایی‌های مردادماه. ماه مرداد، پر از میوه های رنگارنگ، پر از زیبایی های خاص. در این ماه ریه هایمان را پر از ذره های عشق کنیم.
**********
هیچوقت... یه مردادی رو بدون گفتن دلیل، رها نکنید … چون اینجوری حتی نمی تونه راحت بمیره ...!! اگرچه که یه مردادی رها شدنی نیست و دیر و زود به دست و پاش می افتید که دوباره برگرده.

پیام تبریک تولد
بعضی اوقات مجبور میشی تو فضای بغضت بخندی …دلت بگیره ولی دلگیری نکنی… شاکی بشی ولی شکایت نکنی… گریه بکنی اما نذاری اشکات پیدا بشن… خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری… خیلی حرفارو بشنوی ولی نشنیده بگیری… خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی …
**********
مردادی که باشی: بی آنکه بخواهی تمام حرکاتت خاص می شه… نگاهت… عاشقی و دوست داشتنت… سکوت و کلامت… احساس و مهربانیت… صبوری و تحملت… حتی غرور و لجبازی هایت هم جذابیتی خاص دارد…
**********
همه رو دوست دارم، وفادارم، اهل خیانت نیستم، مغرورم، عاشق عشقم. اما اگه نامردی ببینم، اگه دلم بشکنه، اگه دو رویی و دروغ ببینم، نسبت بهت بیتفاوت میشم، میشم یه تیکه یخ در مقابلت چون من یه مردادیم.
**********
وقتی به یه مردادی میگن نمی تونی بیشتر انگیزه پیدا می کنه، نمی توانی از دل یه مردادی بری دوباره برگردی!!! تو فقط می تونی برای همیشه بمونی یا برای همیشه بری!!!!!

پیام تبریک تولد
بعضیا توپروفایلشون مینویسن: من متولد ابانم من متولد مهرم من متولد تیرم . . . برادر من ،خواهر من،افتخاره مگه؟؟ متولد هرماهی هستی باش؛ فقط عاقل باش ! مثل یک مردادی .
**********
یه مردادی کسی رو که از تهه قلبش دوسش داره… هیچ وقت فراموش نمی کنه حتی در سکوت… همیشه یه جایی تو قلبش داره که فقط و فقط واسه اونه…
 
یه مردادی فقط باخودشه... تو خودشه... مغروره... کسی نمی تونه غرورش و درک کنه غمش... تنهای‌یاش... عشقش... محبتش همه درون خودشه و مال خودش اما همیشه شادیاش و با همه قسمت می کنه…

وقتی یه مردادی رو بارها و بارها از خودتون رنجوندین… دیگه انتظار نداشته باشین … مثله قبل واسش ارزش داشته باشین و دوستون داشته باشه… چون خودش و احساسش واسش مهمه و شما زیر سوالش بردین… مرداد ماهی های عزیز تولدتون مبارک.

پیام تبریک تولد
مرداد ماهی .. یعنی آرامش... مرداد ماهی .. یعنی اگه بهش خیانت کردی دیگه نباید بیای سراغش … مرداد ماهی …یعنی داشتن یه قلب مهربون اما حساس ... تولدت مبارک.
**********
مرداد ماهی … یعنی  اگه ناراحتش کنی می گه بی خیال مهم نیست اما… از داخل می شکنه…  مرداد ماهی … یعنی اگه دل بست تا آخرش هست… مرداد ماهی …یعنی یعنی تنها ماهی که می تونه تنها زندگی کنه… تنهایی براش هیچی نیست… با تنهاییش حال می کنه... مرداد ماهی یعنی یه آدم خاص… مرداد ماهی جان تولدت مبارک.
**********
مردادی در کنارت هست، خوب نگاهش کن: به تمام جزئیاتش؛ به لبخند بین حرف هایش، به سبک ادای کلماتش، به شیوه ی راه رفتنش، نشستنش، به چشم هاش خیره شو و دستهایش را به حافظه ات بسپار، گاهی مردادی ها انقدر سریع میروند که حسرت یک نگاه سرسری را هم به دلت می گذارند… مردادی عزیزم تولدت مبارک

پیام تبریک تولد
مردادی که باشی… هیچگاه آرزو و حسرتی نخواهی داشت… چرا که خودت به تنهایی، نهایت آرزو و حسرت برای دیگرانی…افتخار می کنم به اینکه ی مردادی ام روز تولد انسان ها در هیچ تقویمی یافت نمی شود چرا که فقط در قلب کسانی که به آنها عشق می ورزند حک شده است.... مردادماهی های عزیز تولدتون مبارک .
**********
امروز با شکوه ترین روز هست روزی که آفریدگار تو رابه جهان هدیه دادو من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد، به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی.

یه همچین روزی؛ روزی است که یکی از زیبا ترین فرشتگان خدا گریه ای کرد که از صدها لبخند شیرین تر بود ای فرشته ی زیبای خدا امدنت به زمین مبارک باشه، همیشه بخند تا دنیا گلستان شه، تولدت مبارک عشقم! 

پیام تبریک تولد
پس از آنکه، عقربه‌ها نوید آمدنت را به گوش زمان آویختند، شهاب باران چشمانت، در مردادی‌ ترین روز زمین یک درجه به گرمای زمین افزود چلچله‌های عاشق ثانیه‌ها را به لحظه پیوند زدند دیروز رنگ امروز گرفت و فردا در اینک غرق شد مردادی جان، آغاز تو پایان این هوای مه گرفته و ابری است. تولدت مبارک.
**********
اون نگاه خوشگلت هلال ماه مرداد چه کسی عشقو به من نشون داد؟ توی اون شب قشنگ خدا تو رو به من داد تو شدی ستاره هلال ماه مرداد! تولدت مبارک مردادی جان
**********
آبی آسمان خانه‌مان با تو مرداد ماهی عزیزم صاف و زیباست. از سال‌ها پیش روز جشن میلادت در آسمان خانه به پرواز درمی‌آمدم و چه وسیع بود شادی من از تولدت. تولدت به اندازه آبی و بی‌کرانگی آسمان مبارک. 

پیام تبریک تولد
مرداد خوشگل و ناز بد قول اما وفادار بی حوصله و یه دنده مهربون و دلسوز احساساتی و رمانتیک...! تا یه مردادی رو داری زندگیت جریان داره… مرداد ماهی های عزیز تولدتون مبارک.
**********
دوباره روز تولدت رسید، روزی که غصه سراغم نمیاد، روزی که دستای تنهایی من، بیشتر از همیشه دستاتو می خواد تولدت مبارک.
**********
روزی که تو اومدی روی زمین، یه فرشته کم شد از آسمونا مثل گل شکفتی بین آدما گل سر سبد بودی بین اونا، تولدت مبارک مرداد ماهی عزیزم.
**********
مردادی که باشی…هیچگاه آرزو و حسرتی نخواهی داشت…چرا که خودت به تنهایی، نهایت آرزو و حسرت برای دیگرانی… تولدت مبارک.
**********
چقدر خوب که تو به دنیا آمدی مرداد ماهی عزیزم . چقدر خوب که می‌توانم لبخندهای تو را ببینم. چقدر خوب که می‌توانم بگویم: تولدت مبارک.
پیام تبریک تولد

امروز با شکوه ترین روز هست روزی که آفریدگار تو رابه جهان هدیه داد و من می‌ترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی.

امروز با شکوه ترین روز هست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد و من می ترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی. تولدت مبارک عشق مرداد ماهی من.
**********
می دانم امروز بارها و بارها تولدت را تبریک گفته اند، شاید واژه های تبریک آنها را زیباتر بوده اند، اما با عشقی را که من به همراه تبریکم روانه قلب مهربانت می کنم قابل قیاس نیست روز میلاد تو روز شکفتن غنچه های مهربانیست، با تمام وجود دوستت دارم،تولدت مبارک.
**********
تولدت مبارک مردادی جانم؛ روز میلاد توست و من در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم، تولدت مبارک مردادی جانم.

پیام تبریک تولد
آرزویم همه سر سبزی توست تن تو سالم و روحت شاداب آنچه شایسته توست خواهانم دل یک دانه ی تو سبز و بهاری روزگارت خوش باد، تولدت مبارک رفیق مردادی من.
**********
گلی شکفته در بهار، تولد یک شعر دلنشین، شعری در واژه های نگاهت و در قافیه های کلامت، تولدت مبارک مرداد ماهی عزیزم.
**********
پس از آنکه عقربه‌ها نوید آمدنت را به گوش زمان آویختند شهاب باران چشمانت در مردادی‌ ترین روز زمین یک درجه به گرمای زمین افزود، چلچله‌های عاشق ثانیه‌ها را به لحظه پیوند زدند دیروز رنگ امروز گرفت و فردا در اینک غرق شد مردادی جان، آغاز تو پایان این هوای مه گرفته و ابری است، تولدت مبارک مرداد ماهی.تبریکم را تقدیمت می‌کنم و آرزو می‌کنم امسال یک کادوی تولد شگفت‌انگیز از خدا هدیه بگیری. مرداد ماهی عزیزم ممنونم که با به دنیا اومدنت، باعث شدی من همسرت بشم. هزار تا بوس به تو!

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .