تبیان، دستیار زندگی

رفع پف چشم و افتادگی پلک با روش بلفاروپلاستی

عمل بلفاروپلاستی که بصورت سرپایی، و در مطب یا کلینک قابل انجام هست، معمولا ۱ تا ۲ ساعت طول می کشد، با استفاده از بی حسی موضعی" پوست پلک" بی حس میشود،و نیازی به بیهوشی و بستری شدن ندارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
رفع پف چشم و افتادگی پلک با روش بلفاروپلاستی




جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یکی از شایع ترین عمل های جراحی زیبایی صورت است.
در بلفاروپلاستی موقعیت پلک اصلاح می شود و با برداشتن پوست ، چربی و عضله اضافی و اصلاح موقعیت پلک، ظاهر فرد بهتر و زیباتر می شود، چشم ها مهم ترین عضو صورت هستند و نسبت به اعضای دیگر صورت، تأثیر بیشتری در زیبا به نظر رسیدن چهره فرد دارند ، این عمل باعث بهبود قابل توجهی در ظاهر فرد شده و قیافه ای جوانتر و سرحال تر و زیباتر به فرد می بخشد.


جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی

یکی از مواردی که در طول عمر انسان در ظاهر صورت اتفاق می افتد و موجبات نارضایتی از ظاهر همچنین خستگی و کاهش دید می شود افتادگی پلک چشم می باشد.
به طور کلی با افزایش سن به دلیل استرس های گوناگون و سبک زندگی نامناسب ممکن است علائم پیری و چین و چروک بر چهره فرد ظاهر شود، علائم چین و چروک و افتادگی پوست اصولاً در یک سوم فوقانی چهره بیشتر از دیگر قسمت ها پدیدار می شود، افتادگی ابرو و افتادگی پلک نیز جزئی از این عوارض کهنسالی است.
از راهکارهای جبران این افتادگی عمل جراحی پلک بالا یا همان بلفاروپلاستی است، ظرافت این عمل در بخیه های پس ازعمل است، عدم جاماندگی بخیه روی پوست پلک بسیار مهم است و این با بخیه های حرفه ای و صحیح قابل دستیابی است و عمل پلک بالا و پائین را می توان هم زمان انجام داد.
ما در مرکز پوست و موی دکتر مهریار زرین جویی ، بهترین پزشک پوست در اصفهان و بهترین جراح اصفهان، این عمل را با نهایت دقت و ظرافت با استفاده از بهترین لوازم و فضای مطلوب ویژه جراحی های سرپایی (مینور) در اصفهان، انجام می دهیم.
دقت از این جهت که برش درست روی چین طبیعی پلک ،مهم ترین قسمت عمل جراحی پلک است زیرا اگر این برش در ناحیه درستی از چشم صورت نگیرد، احتمال اینکه جای برش روی چشم بماند بسیار زیاد است. این عمل را با کیفیت و نتیجه مطلوب پس از گذشت زمان به عزیزان  ارائه می نمائیم و خوشحالیم که جمع کثیری از مراجعین به این مرکز از نتایج جراحی پلک خود کمال رضایت را داشته اند.

بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی به معنای جراحی افتادگی و شل شدگی پوست پلک می باشد، بلفاروپلاستی هم جنبه درمانی و هم جنبه زیبایی دارد، بلفاروپلاستی موجب جوان تر شدن ظاهر فرد می شود و داوطلبان زیادی از آقا و خانم دارد 
در این عمل که بصورت سرپایی، و در مطب یا کلینک قابل انجام هست، معمولا ۱ تا ۲ ساعت طول می کشد، با استفاده از بی حسی موضعی" پوست پلک" بی حس میشود،و نیازی به بیهوشی و بستری شدن ندارد، بعد از اندازه گیری دقیق ، مقدار پوست اضافه مشخص میشود ، و مارک میشود، بعد از مارک کردن ، از محل های مشخص شده اقدام به برش پوست میکنیم، در این عمل گاهی مقداری از عضله حلقوی اطراف چشم هم برداشته میشود، در بعضی از افردا بالشتک های چربی پشت پلک که دچار بیرون زدگی هستند نیز خارج میشود، بعد از این مراحل با استفاده از کوتر خونریزی های کوچک کنترل میشود و لبه های پوست با نخ های ظریف نایلون بخیه میشود و عمل به اتمام میرسد.
 

کاربرد های بلفاروپلاستی

رفع چین و چروک های اطراف پلک
برطرف کردن پف زیر چشم
برداشتن پف و کیسه های چربی پلک پایینی
برطرف کردن افتادگی و پف پلک بالایی
بر طرف کردن چروک هایی که در زمان خنده ایجاد می شود.

مراقبت های قبل و بعد از بلفاروپلاستی

هفته قبل از عمل جراحی پلک از داروهای آسپرین، پروفن، ایندومتاسین، پیروکسیکام، مفنامیک اسید استفاده نکنید، فقط می توانید از استامینوفن ساده یا کودئین استفاده کنید.
 قبل از ورود به اتاق عمل آرایش خود را به طور کامل پاک کنید.

مراقبت های بعد:

استراحت در منزل برای 2 یا 3 روز
استفاده از کمپرس سرد به مدت ۷۲ ساعت
استفاده از آنتی بیوتیک خوراکی
از قطره چشم یا پمادی که دکتر تجویز می کند حتما استفاده کنید
اگر از لنز استفاده می کنید برای مدتی آن را کنار گذاشته و از عینک استفاده کنید
از مصرف دخانیات و مصرف الکل خودداری کنید
از مصرف داروهای رقیق کننده خون اجتناب کنید
هنگام قرار گرفتن مقابل نور خورشید حتما از کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی تیره استفاده کنید
تا ۱۰ روز بعد از بلفاروپلاستی ورزش نکنید و از بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید
ناحیه اطراف پلک را با دقت زیاد تمیز کنید
تا ۲-۳ هفته اول پس از عمل بلفاروپلاستی لازم است مکرراً توسط دکتر خود معاینه شوید
جهت شستشوی چشم در ۲ روز اول پس از جراحی پلک از سرم فیزیولوژیک استفاده کنید اما پس از ۲ روز می توانید از آب جوشیده سرد شده استفاده نمائید
بعد از جراحی پلک کمتر دراز بکشید و هنگام دراز کشیدن نیز بهتر است زیر سر شما کمی بلند باشد
اگر ۲ روز پس از عمل دچار افت بینایی شدید حتما به پزشک مراجعه نمائید
در یک تا دو روز پس از عمل زیبایی پلک ممکن است چند قطره خون از بخیه ها خارج شود
در روز های اول جراحی پلک، پلک شما ممکن است؛ منظره مطلوبی نداشته باشد ولی جای نگرانی نیست و در طی چند هفته با فروکش کردن تورم منظره نهایی پلک مشخص می شود
مسکن درصورت درد ، پماد موضعی در محل جراحی و بعد از ۳ روز استفاده از کمپرس گرم هست
بخیه های جراحی از ۵ تا ۷ روز پس از عمل قابل کشیدن هست
و بعد از آن میشه از کرم های آرایشی استفاده کرد

برخی از عوارض احتمالی موقت پس از عمل شامل:

عمل بلفاروپلاستی اگر با دقت و بدرستی انجام شود ، بی عارضه است.

 عوارض احتمالی:
اشک ریزش، خشکی چشم، تورم ، کبودی، خارش ، سوزش مختصر هست که به راحتی با رعایت دستورات ارائه شده توسط پزشک و گاها مصرف دارو قابل کنترل هست
بهترین مرکز جراحی اصفهان (دکتر مهریار زرین جویی)  بهترین پزشک و جراح زیبایی اصفهان ، با بهره گیری از کادری مجرب و امکانات استاندارد از قبیل اتاق جراحی مجهز، پزشکان مبرز و حرفه ای آمادگی انجام هرگونه عمل جراحی مینور از قبیل :
جراحی پلک، بلفاروپلاستی، جراحی لیپوم، جراحی کیست های چربی ، جراحی انواع خال و بوکال فت و خدمات زیبایی در اصفهان را دارد.

بلفاروپلاستی

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

آدرس مطب:
اصفهان،نبش میدان آزادی(دروازه شیراز)،ساختمان آزادی،بلوک B ، طبقه 3 ، واحد 21
03136623651
03136613920
09131089861