تبیان، دستیار زندگی

خرید کتاب زبان جامع شهاب اناری مبتکران با قیمت کم

با مراجعه به سایت مدابوک میتوانید از 15 تا 40 درصد تخفیف خرید کتاب های کنکوری و کمک آموزشی و درسی برخوردار شوید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :




بهترین کتاب زبان انگلیسی کنکور موجود در بازار


بهترین کتاب زبان انگلیسی کنکور بلاشک زبان جامع مبتکران دکتر شهاب اناری است. میخوایم در خصوص این کتاب صحبت کنیم و روش خرید کتاب زبان جامع شهاب اناری با کمترین قیمت را به شما ارائه دهیم.

بهترین کتاب زبان انگلیسی کنکور موجود در بازار

یکی از درس‌های مهم در موفقیت شما در کنکور، درس زبان انگلیسی است. که شامل مباحثی از جمله گرامر، لغات، کلوز تست و درک مطلب می‌باشد. از این رو متقاضیان شرکت در کنکور باید یک کتاب زبان انگلیسی جامع تهیه کنند که در تسلط آن‌ها در همه بخش‌ها کمک‌رسان باشد. یکی از بهترین کتاب هایی که در این رابطه می توان معرفی کرد کتاب زبان انگلیسی جامع شهاب اناری است.

دلیل برتری کتاب زبان جامع مبتکران نسبت به سایر کتاب‌ها

یکی از دلایل برتر و معروف شدن کتاب زبان انگلیسی جامع مبتکران بیان صمیمی و واضح جناب آقای شهاب اناری است. حتی برخی از مدرسان این کتاب را به عنوان کتاب کار و کمک درسی به دانش‌آموزان معرفی و از آن برای آموزش استفاده می کنند. چراکه اگر دانش‌آموزان خارج از کتاب مدرسه و کلاس درس این کتاب زبان انگلیسی اناری را مطالعه کنند، کلیه مطالب را یاد می گیرند.

خرید کتاب زبان جامع شهاب اناری با کمترین قیمت:

اگر قصد خرید زبان جامع شهاب اناری را دارید میتوانید به سایت مدابوک مراجعه کنید یا با شماره‌هایی که در تصویر می‌بینید تماس بگیرید. شما با مراجعه به سایت مدابوک می‌توانید از 15 تا 40 درصد تخفیف خرید کتاب‌های کنکوری و کمک آموزشی و درسی برخوردار شوید.
بانک کتاب مدابوک نیز همانند گاج مارکت یکی از بزرگترین سایت‌ها در زمینه خرید کتاب کمک درسی بوده که کتاب‌های کلیه انتشارات را در خود گنجانده و اقدام به فروش آن‌ها با کمترین قیمت می‌کند.

مشخصات کتاب زبان انگلیسی مبتکران اناری


مشخصات کتاب زبان انگلیسی مبتکران اناری

این کتاب جامع تمامی ابعاد و بخش های زبان انگلیسی  ومطالب سه پایه 10، 11 و 12 را پوشش می‌دهد و کلیه نکات لازم برای کنکور را مطرح کرده و باعث آمادگی کامل دانش‌آموزان برای کنکور سراسری می‌شود.

فصل بندی

فصل‌بندی کتاب زبان جامع شهاب اناری که از جمله کتاب‌ های مبتکران می‌باشد براساس صلاحدید نویسندگان اولویت‌بندی شده است. برای مثال اولویت اصلی با زبان انگلیسی پایه دوازدهم بوده، بعد از آن پایه‌های یازدهم و دهم مرور شده‌اند و در نهایت هم مرور کلی پایه های هفتم تا نهم صورت گرفته است.

تعداد صفحات زبان انگلیسی جامع شهاب اناری

کتاب زبان انگلیسی جامع اناری 504 صفحه و بیش از دو هزار تست از هر زمینه ای دارد.

واژه نامه جیبی زبان انگلیسی جامع مبتکران

این کتاب به همراه خود یک واژه نامه دارد که برای یادگیری کامل واژگان مناسب است. این کتاب جیبی 275 صفحه را داراست و تمام واژگان سال‌های هفتم تا دوازدهم را با تلفظ و معنی و با استفاده از مثال های کاربردی بیان کرده است.

کتاب جامع زبان انگلیسی مبتکران دربردارنده چیست؟

1. این کتاب علاوه بر آموزش زبان انگلیسی، دربردارنده نکات مشاوره ای نیز هست که این مورد نیز باعث برتری و شایستگی کتاب شده است.
2. نکات مهم و کاربردی زبان انگلیسی سال های هفتم تا دوازدهم را داراست.
3. در کتاب جامع زبان انگلیسی مبتکران شهاب اناری حتی تکنیک‌های خواندن و پاسخگویی به سؤالات درک مطلب نیز آموزش داده شده است.
4. شما به راحتی می‌توانید با این کتاب ارتباط برقرار کنید و مورد مطالعه قرار دهید چراکه چاپ باکیفیتی دارد و سایز و فونت نوشته‌ها نیاز استاندارد است. از طرفی صفحه آرایی زیبایی دارد که متون کتاب را جذاب می‌کند.

ویژگی‌ها و قسمت‌های مختلف زبان جامع شهاب اناری


ویژگی ها و قسمت های مختلف زبان جامع شهاب اناری
در ادامه به بخش‌های مختلف این کتاب می‌پردازیم.

درس‌نامه زبان انگلیسی جامع شهاب اناری

شروع کتاب زبان انگلیسی جامع شهاب اناری با بخش درس نامه است. درس نامه دربردارند نکات مهم و مباحث اولیه هر درس است که کاملا ریز به ریز توضیح داده شده است. درس نامه کاملا روان است و مطمئن باشید که برای شما نیز مبهم نخواهد بود.
از امتیازات مثبت کتاب می‌توان به تمرینات مختلف مثل جای خالی، سؤالات تشریحی و سؤالات چهارگزینه‌ای در بخش درس‌نامه متناسب با مبحث است که سبب خواهد شد که مطالب ارائه شده کاملا در ذهن دانش‌آموز ماندگار شود.
این تمرینات دانش‌آموزان را برای امتحانات نهایی و آزمون های آزمایشی نیز آماده می کند. در بخش درس نامه باکس‌هایی با اسم نکات تکمیلی وجود دارد که برای دانش‌آموزان قوی و علاقه‌مند و نیز داوطلبان کنکور زبان مناسب است.
در پایان بخش درسنامه کادری با اسم "جمع بندی" وجود دارد که دانش‌آموزان می توانند موضوعات بیان شده را خیلی سریع در مدت زمان کوتاهی مرور کنند.

سوالات چهارگزینه‌ای

این کتاب دارای تست‌های ی کاملا استاندارد است که از درون سوالات نیز نکته های زیادی دستگیرتان خواهد شد. سوالات تستی دسته‌بندی شده اند:

1- تست‌های سطح یک
این دسته از سوالات پایه، ساده اند و دست گرمی محسوب می شوند. حل این تست‌ها به شدت به همه دانش‌آموزان با سطح های علمی ضعیف تا قوی پیشنهاد می‌شود.

2- تست‌های حاشیه کتاب درسی
در قسمت آموزش لغات زبان جامع شهاب اناری، بعد از درس نامه و تست‌های سطح یک، از لغاتی که در سوال تمرینات و حاشیه کتاب درسی و کتاب کار آمده اند، سوالات چهارگزینه ای جذابی طراحی شده است؛ که داوطلبان می توانند از این دست سوالات، برای توسعه دامنه لغات خود بهره مند شوند.

3- سوالات نوادگان شکسپیر زبان جامع شهاب اناری
این دسته از سوالات برای کسانی که می‌خواهند بیشتر و عمیق تر یاد بگیرند و کسانی که کنکور زبان دارند، طراحی شده است.
بهره‌مندی از تست‌های گوناگون در این کتاب نشان می‌دهد که آقای شهاب اناری برای همه دانش‌آموزان با سطوح علمی مختلف ارزش قائل شده است. به این صورت که هر فردی در حد توان خود قادر باشد از مطالب سودمند کتاب فیض ببرد.

4- سوالات چهارگزینه ای مروری
این سوالات از بخش گرامر و واژه های دروس قبل است که هدف آن مرور و بازیابی مباحث گذشته است.

5- تست‌های کنکور زبان جامع شهاب اناری
آخرین قسمت کتاب زبان جامع شهاب اناری تست‌ها به سوالات مرتبط با مطالب درسی که در کنکورهای سال‌های گذشته آمده اند، تعلق دارد و مقصود آن آشنایی بیشتر داوطلبان کنکور سراسری، باحال و هوای کنکور و نیز تجزیه و تحلیل گرایش طراحان سؤالات کنکور می باشد.

پاسخنامه تشریحی با ارزیابی همه گزینه‌ها

این کتاب برای همه تست‌های تألیفی و کنکوری مطرح شده به پاسخنامه کلیدی اکتفا نکرده چراکه در دل سوالات نکته‌هایی وجود دارد که نباید از آن‌ها غافل شد. در پاسخنامه کتاب زبان انگلیسی کنکور مبتکران همه گزینه‌ها مورد تحلیل قرارگرفته و حتی دلیل اشتباه بودن گزینه‌های مختلف بیان شده است. 
از نکات متمایز کتاب، این است که سوالات سخت با لحنی گرم و مفهومی به داوطلبان آموزش داده می‌شود و آن‌ها هیچ استرسی را در رویارویی با سوالات دشوار تجربه نمی‌کنند.

لغات، درک مطلب و close test و پیوست‌ها

نکته ای که کمتر داوطلبی به آن دقت دارد اهمیت درک مطلب و کلوزتست می‌باشد؛ که در کتاب جامع زبان انگلیسی شهاب اناری به این تکنیک ها بسیار دقت شده است. این بخش ها در آخر هر فصل بعد از تست‌های تألیفی و کنکوری مطرح شده است؛ و تلاش شده به داوطلب شیوه‌های مؤثر و سریع را برای پاسخگویی به این گروه از سؤالات آموزش دهد. اگر می خواهید در بخش درک مطلب و کلوزتست موفق باشید، علم لغوی را تقویت کنید که با لغت‌نامه جیبی همراه کتاب این امر نیز میسر شده است.
در این کتابچه لغات درسی در قالب جمله های پرکاربرد و مختلف و نیز بیان مشتقات آن کلمه و مترادف ها و متضادهای کلمات آورده شده است؛ که این روش یادگیری لغات، بهترین و مدرن‌ترین روش یادگیری کلمات است که به خوبی موردتوجه نویسندگان کتاب قرارگرفته است.

آزمون جامع کتاب زبان جامع شهاب اناری

در پایان هر فصل کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور شهاب اناری، یک امتحان با ۲۵ سؤال تألیفی وجود دارد که شبیه ساز کنکور است. ۴ سؤال گرامر و ۵ سؤال لغات و ۵ سؤال کلوزتست و دو متن ۴ سؤالی دارد. برای این آزمون 20 دقیقه زمان تعیین شده که هدف آن آشنایی هرچه بیشتر داوطلبان با محیط آزمون های تستی و کنکور سراسری است.

ضمایم زبان جامع شهاب اناری

این بخش شامل کلیه نکات مهم سال های هفتم تا دوازدهم است که در جدول هایی با تم رنگی مناسب گردآوری و طبقه بندی شده است و شامل ۵ قسمت است:
1. افعال چند بخشی زبان هفتم تا دوازدهم
2. هم‌آیی‌های کلیدی زبان هفتم تا یازدهم
3. عبارات پرکاربرد زبان هفتم تا دوازدهم
4. پیشوندها و پسوندهای مهم
5. افعال باقاعده و بی‌قاعده   

جمع بندی
کتاب زبان انگلیسی جامع شهاب اناری شامل مطالب و پرسش های بسیار زیادی است، لینک های متنوع برای استفاده دانش آموزان از تدریس های آنلاین دارد، تکنیک های متن خوانی و تست زنی دارد و... . بنابراین منبعی فوق العاده برای دانش آموزان محسوب می شود.