تبیان، دستیار زندگی

جملات زیبا برای تبریک سالروز ازدواج به همسر

سالگرد ازدواج یکی از مهم ترین روزهای زندگی زوجین به شمار می رود و بهتر است که با متن های زیباو عاشقانه این روز را برای همسرتان بیاد ماندنی کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سالگرد ازدواج
روزهایی در زندگی ما وجود دارند که بسیار مهم و در عین حال شیرین می باشند که یکی از این روزها سالگرد ازدواج و آشنایی می باشد و همه ساله اغلب زوجین در کنار هدیه ای که تهیه می کنند با ارسال متن هایی عاشقانه و زیبا این روز را به یکدیگر تبریک می گویند.

جملات کوتاه برای تبریک سالگرد ازدواج

تو قشنگ ترین حادثه زندگی من هستی … سالگرد ازدواجمون مبارک عشقم!
***********
چقدر دوست دارم تابستان را چون گرمایش وجود توست، سالگرد ازدواجمون مبارک عشقم.
***********
چقدر خوب است که باز هم ۳۶۵ روزی گذشت و باز هم دارمت، سالگرد ازدواجمون مبارک عشقم.
***********
روزی که تو همسرم شدی شادترین روز زندگیم بود. دوستت دارم آرام جانم، سالگرد عشقمون مبارک!
***********
حتی اگر تو تمام عمر هم کنارم باشی بازهم اگر متولد شود تو نخستین عشقمی، سالگرد ازدواجمون مبارک عشقم.
***********
امروز یادآور بهترین تصمیم زندگیمه، خواستگاری و ازدواج با زیباترین زن دنیا سالگرد ازدواجمون مبارک فرشته من.
***********
بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم روز پیوند با تو سالگرد ازدواجمون مبارک همسر خوبم!
***********
از هم سالی گذشت و عشقم بهت کمتر نشد که هیچ دو برار هم شد همه ی زندگی من سالگرد ازدواجمون مبارک عشقم.

سالگرد ازدواج
همسرم!

به راستی عشق زیباترین و وصف ناپذیرترین احساسی است که بشر می‌تواند تجربه کند و یکی از مهمترین علل حضور انسان بر روی زمین "برای عشق ورزیدن" است.

طوری که مرا به آغوش می کشی و دستانم را می گیری، همه نگرانی ها از من دور می شوند، درست همانند پرنده ای که بدون بال نمی تواند پرواز کند، من نیز نمی توانم زندگی بدون تو را تصور کنم. سالگرد ازدواجمون مبارک مهربانم!چون می دانند که من تو را دارم؛ دوستت دارم و این دوست داشتن هرگز لحظه ای متوقف نمی شود، سالگرد ازدواجمون مبارک!
**********
زندگی ام همچون قایقی شناور روی آب های سرنوشت است و تو همسر نازنینم، بادبان های این قایق هستی که زندگی ام را به جلو پیش می بری …سالگرد عشقمون مبارک!

سالگرد ازدواج
از وقتی با همیم، روزها و روزها گذشته، چه تلخ چه شیرین، معبود را شاکرم که در تلخی ها کنارم بودی و شادی ها را به کامم شیرین تر کردی، عزیز لحظه های بی قراری ام، سالگرد ازدواجمان مبارک.
**********
عشق تنها ارثیه ایست که از من به تو می رسد؛ مرا ببخش اگر با دست های خالی دوست داشتمت…!همسر عزیزم سالگرد ازدواجمان مان مبارک.
**********
دوستت دارم با تمام وجودم "بهترین همسر دنیا" لبخندت زیباست، شما را به خدا چشمش نزَنید من جانم را برای لبخندش صدقه داده ام، جانم را فدایِ جانم کرد.

سالگرد ازدواج
دوری از تو برایم طاقت فرساست، پس سال های‌ سال مثله سال که گذشت در کنارم بمان عشقم. سالگرد ازدواجمون مبارک عشقم.
**********
عزیز تر از جانم؛ من در چشم تو کتاب زندگی را می خوانم و هر بار که مژه های تو به هم می خورد، یک صحفه از این زندگی را برای من ورق می زند، سال روز یكی شدنمان مبارک.
**********
عزیز تر از جانم؛ من در چشم تو کتاب زندگی را می خوانم و هر بار که مژه های تو به هم می خورد، یک صفحه از این زندگی را برای من ورق میزند. سالروز یکی شدنمان مبارک!
**********
برای من “زمان” در همان روزی که با هم ازدواج کردیم متوقف شده است و من در انبوهی از لبخندها و عشقی جاودانی تا ابد باقی خواهم ماند، اولین سالگرد ازدواجمون مبارک همسر عزیزم!
**********
ازدواج شاد رابطه میان دو نفر است که معنای تعهد، اعتماد، فداکاری وصداقت و بخشش را درک می کنند، درست مانند من و تو … سالروز ازدواجمون مبارک عشقم!

سالگرد ازدواج
دوستت دارم” برای بانویی همچون تو کافی نیست، تو تنها عشق من و تمام زندگی من و همسر دوست داشتنی ام هستی و من به خاطر هر لحظه در کنار تو بودن پروردگار را شکر می کنم …سالگرد عشقمون مبارک!
**********
بهترین هدیه برای من توی این دنیا عشقت به منه، هیچ چیزی توی این دنیا نیست که با عشق تو قابل مقایسه باشه، دوستت دارم عسلم، سالگرد ازدواجمون مبارک!
**********
همسرم! طوری که مرا به آغوش می کشی و دستانم را می گیری همه نگرانی ها از من دور می شوند، چون می دانند که من تو را دارم دوستت دارم و این دوست داشتن هرگز لحظه ای متوقف نمی شود، سالگرد ازدواجمون مبارک!
**********
نه طبق مُد دوستت دارم نه به حکم سنت، همه چیز بنا بر فطرت است. "خوب ها" دوست داشتنی اند وقتی کنارمی، جایی برای هیچ شتابی نیست، مقصد همین حضور من و توست.
**********
از وقتی با همیم، روزها و روزها گذشته، چه تلخ چه شیرین، معبود را شاکرم که در تلخی ها کنارم بودی و شادی ها را به کامم شیرین تر کردی، عزیز لحظه های بی قراری ام، سالگرد ازدواجمان مبارک.
**********
عشق تنها ارثیه ایست که از من به تو می رسد؛ مرا ببخش اگر با دست های خالی دوست داشتمت…! سالگرد عقدمان مبارک.

سالگرد ازدواج
مهربان ترینم؛ وقتی تو با منی سرود و شادی با من است. نقش تو را بر قلبم حکاکی کردم و هرلحظه دلم به یاد تو می‌تپد. در قلب من آفتاب تابان باش. سالروز ازدواجمان را عاشقانه تبریک می‌گویم.
**********
تقدیر ما را به هم رساند و پیوندمان با گذشت زمان قوی‌تر شد، سالگرد ازدواجمون مبارک اولین و آخرین عشق زندگی ام.امروز سالگرد روزیه که دو تا قلب با هم یکی شدن، به خاطر همه عشقی که برای زندگیم به ارمغان آوردی ازت ممنونم. سالگرد ازدواجمون مبارک عشقم!
 
سالگرد ازدواج
به پاکی قلبت سوگند بدون طنین زیبای صدایت نمیتوانم زندگی کنم، تا دنیا باقی است عاشقانه دوستت دارم، اولین سالگرد ازدواج مان مبارک.
**********
ازدواج، پیوند دو قلبی است که جهان را یارای گسستن آن نیست، ما برای هم آفریده شده ایم، هر کدام مان برای دیگری،‌ گنجی است. دست در دست یکدیگر با عشق و امید، مبارک باشد این خوشبختی و روزهای سپید.
**********
می گویند زمانی که درباره چیزی در زندگی تان مطمئن نیستید، تنها از قلب خود پیروی کنید، من هم همین کار را کردم و قلبم من را درست به سمت تو هدایت کرد. سالگرد ازدواجمون مبارک مهربونم!

سالگرد ازدواج
هیچ چیزی توی این دنیا نیست که با عشق تو قابل مقایسه باشه، ارزشمندترین چیز برای من توی این دنیا عشقت به منه دوستت دارم شیرین تر از عسلم. سالگرد ازدواجمون مبارک!
**********
امروز به یادم میاره که خداوند واقعا منو دوست داره، برای اینکه دوست داشتنی ترین آدم دنیا رو به من بخشیده من همیشه شکرگزار خدا خواهم بود. سالگرد ازدواجمون مبارک همسر نازنینم!
**********
اهمیتی نداره که اولین سالگرد، پنجمین، دهمین یا پانزدهیمن سالگرد ازدواجمون باشه، چیزی که مهمه اینه که من همیشه عاشقت خواهم بود، سالروز یکی شدنمان مبارک.
**********
اگر در تمام لحظاتی که در یکسال گذشته به یاد تو بودم یک شاخه گل به تو هدیه می دادم، الان در باغ بزرگی از گل قدم می زدیم، سالگرد پیوندمان مبارک.

سالگرد ازدواج
هیچ چیز در این دنیا نمی تواند به شگفت انگیزی عشقی باشد که تو به من بخشیده ای، عشق تو روزهایم را روشن کرده است، سالگرد ازدواجمان مبارک.
**********
اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من / دل من داند و من دانم و دل داند و من
خاک من گل شود و گل شکفد از گل من / تا ابد مهر تو بیرون نرود از دل من
سالگرد پیوندمون مبارک عزیزترینم.
**********
همسرم! وقتی که مرا به آغوش می کشی و دستانم را می گیری، همه نگرانی ها از من دور می شوند، چون می دانم که تو را دارم، دوستت دارم و این دوست داشتن همیشگی است. عشق من سالگرد ازدواجمون مبارک.
**********
همه لغت نامه ها رو گشتم تا معنای زندگی رو پیدا کنم، چیزی پیدا نکردم ….. اما وقتی که با تو ازدواج کردم و به چشم هات خیره شدم، همه چیزو پیدا کردم، سالگرد ازدواجمون مبارک همسر عزیزم.

سالگرد ازدواج
ای کاش گذر زمان در دستم بود تا لحظه های با تو بودن را آن قدر طولانی می کردم، که برای بی تو بودنم وقتی نمی ماند، سالگرد پیوندمان مبارک.
**********
من در برابر به همه مشکلات زندگی نابینا شده ام، چون تو چشمانم را به زیبایی های زندگی باز کرده ای. همسر مهربانم سالگرد ازدواجمون مبارک!
**********
هیچ اتفاقی در دنیا مهمتر از انتخاب یک همسفر برای بقیه عمر نیست، همسر عزیزم، همسفر همیشگی من سالگرد پیوندمان مبارک.عشق را با تو تجربه کردم، امید به زندگی را با تو آموختم، محبت را در قلب تو یافتم با هر تپش قلبم میگویم دوستت دارم و چشمان همیشه عاشقم فقط به دنبال توست. سالگرد یکی شدنمان مبارک

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .