تبیان، دستیار زندگی

متن‌های عاشقانه برای تبریک روز ازدواج

اگر در آستانه‌ی رسیدن به تاریخ سالگرد ازدواج‌تان هستید، می‌توانید با ارسال متن‌های عاشقانه برای تبریک روز ازدواج، این روز را متفاوت‌تر از سال های قبل برگزار کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سالگرد ازدواج
ارسال جملات و ییام های عاشقانه در سالروز ازدواج باعث استحکام روابط بین زوجین شده، همچنین می تواند سبب ایجاد صفا و صمیمیت در زندگی مشترک تان شود.  

جملات کوتاه و عاشقانه برای تبریک سالگرد ازدواج

شما با هم هستید و همدیگه رو دارید و این تنها چیزیه که اهمیت داره، سالگرد عشقتون مبارک!
**********
هیچ چیز در این دنیا نمی تواند به شگفت انگیزی عشقی باشد که تو به من بخشیده ای. عشق تو روزهایم را بسیار روشن ساخته است. سالگرد عروسیمون مبارک!
**********
عشق یعنی تو یه رابطه دو نفره، به جای اینکه هرکی مراقب خودش باشه، هر کدوم مراقب اون یکی باشه، سالگرد یکی شدنتان مبارک.
**********
عشق مانند رودخانه است به هر مانعی که بر خورد راه خود را باز میکند. برایتان زندگی عاشقانه  ای آرزو می کنم. سالگرد ازدواجتان مبارک.
**********
خوب است و قشنگ، این که درگیر شوید در دام دل شکسته زنجیر شوید‌ای دوست همیشه از خدا می‌خواهم کنار هم باشید و پا به پای هم پیر شوید، سالگرد ازدواجتون مبارک.
سالگرد ازدواج

روز ازدواج و با هم یکی شدن یکی از زیباترین لحظات زندگی است، روزی که یک زوج عاشق پیمان می بندند و اتفاقی بیاد ماندنی در زندگی شان ثبت می کنند و هر ساله آن را جشن می گیرند.

می گویند زمانی که درباره چیزی در زندگی تان مطمئن نیستید، تنها از قلب خود پیروی کنید، من هم همین کار را کردم و قلبم من را درست به سمت تو هدایت کرد، سالگرد ازدواجمون مبارک مهربونم!از صمیم قلب ازدواجتان را تبریک می‌گویم و برای شما آرزوی آرامش و سعادت دارم،دو کبوتر عاشق، همدیگر را یافتند تا برای تمام عمر در کنار یکدیگر باشند. لذت تمام خوبی‌ها، شادی‌ها و خوشی‌ها را با یکدیگر دو برابر کنند و غم‌ها را با هم شریک شده و نصف کنند، ازدواج، زیباترین روز زندگی است و پیوند دو قلب عاشق سرشار از آوای زندگی است.
**********
سال از با هم بودمان گذشته و من هروز بیش از پیش به این راز پی می برم كه تو خلق شده ای برای من تا زیباترین زندگی را برایم بسازی. سال روز ازدواجمون مبارک.
 
سالگرد ازدواج
وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد، هیچ فاصله‌ای دورنیست، هیچ زمانی زیاد نیسـت و هیچ عشق دیگری نمی‌تواند، آن دو را از هم دور کند، سالروز پیوند عاشقانتان مبارک.
**********
خوب گوش کنید؛ صدای عشق شما و صدای دریا چند خصوصیت مشترک دارند، هر دو پایدار و ابدی هستند. سالگرد ازدواجتون مبارک دوست عزیزم.
**********
خوشبختی یعنی؛ داشتن کسی است که بیشتر از خودش تو را بخواهد و بیشتر از تو هیچ نخواهد و تو برایش تمام زندگی باشی، سالگرد ازدواجتون مبارک دوست عزیزم.
**********
هر روز با شوق دیدنت چشم میگشایم و وقتی تو را در کنارم میبینم، دوست دارم بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم و سجده شکر کنم که چون تویی را به من هدیه داد، سالروز آغاز با هم بودمان مبارک.

سالگرد ازدواج
دوست عزیزم: از صمیم قلب برایت آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم قطار زندگی مشترکتان همیشه به روی ریل‌های خوشبختی حرکت کند، سالگرد یکی شدنتان مبارک.
**********
عشق ممکن است که کور باشد ولی هیچ اتفاقی در دنیا به اندازه ازدواج چشمان انسانها را باز نمیکند . . . سالگرد ورود شما به دنیای عشاق را تبریک می گویم.
**********
سالگرد ازدواجتان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک می گویم و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو می کنم، آرزومند خوشبختی شما.
**********
عاشق همه دنیا را در چشم معشوق میبیند و به هر جای دنیا که مینگرد، معشوق را میبیند و اینگونه است که خداوند دو چشم را برای دو چشم آفریده است. پیوندتان مبارک.
**********
چه لطیف است حس آغازی دوباره و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس… و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن! و چه اندازه شیرین است امروز… روز شیرین وصال شما عزیزان. سالگرد ازدواج تا مبارک دوستان خوبم.

سالگرد ازدواج
دوست عزیزی که داری این متن رو میخونی؛ اول یک نفس عمیق بکش، بعد یک لبخند خوشگل بزن، بعد خدا رو شکر کن و در آخر کسیکه خیلی دوست داری ببوس بگو خیلی دوستت دارم.
**********
گرامیداشت سالگرد عروسی گرامیداشت یکسال عشق، اعتماد، مشارکت، تحمل و پشتکار است و البته تمدید آن ها برای یکسال دیگر، سالگرد ازدواجتان مبارک.
**********
با تو بودن برایم بهترین لحظات زندگی است ومن وجود پر مهر و سرشار از عشق تو را در كاشانه قلبم به وضوح می بینم و می دانم با تو می شود به خدا رسید، سالگرد ازدواجمان مبارک بر هر دومان…
**********
دوست عزیزم؛ با قلبی سرشار از شادی و شور خوشبوترین و لطیف ترین گل های هستی را همراه با خوش آهنگ ترین ترانه گیتی به مناسبت سالروز ازدواجتان تقدیم می کنم.
**********
از وقتی با همیم روزها و روزها گذشته چه تلخ چه شیرین معبود را شاكرم كه در تلخی ها كنارم بودی ودر شادی ها را به كامم شیرین تر كردی، عزیز لحظه های بی قراریم سالگرد ازدواجمان مبارک.

سالگرد ازدواج
بزرگترین جراح و متخصص عالم قلب شما دو تا را با شکوه و زیبایی تمام به هم پیوند زد. عمل پیوندتان مبارک باد . .
**********
سالگرد پیوندتان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک می گویم و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو می کنم، آرزومند خوشبختی شما.
**********
عاشق کسی بودن به انسان قدرت و نیرو می بخشد و معشوق کسی بودن به انسان شجاعت پس ازدواج به شما هم قدرت می دهد هم شجاعت، سالگرد ازدواجتان مبارک.هیچ اتفاقی در دنیا مهمتر از انتخاب یک همسفر برای بقیه عمر نیست ... سالگرد آغاز سفر دائمی و شراکت در عشق بر شما مبارک …

سالگرد ازدواج
برای یک ازدواج موفق و زندگی خوشبخت باید دم به دم عاشق شوید، منتها فقط عاشق همسرتان. پیوندتان مبارک!
**********
تصویر زندگیتون پر از رنگ‌های زیبا، خونه دلتون گرم و پر از عشق و محبت سفرتون پر از برکت و نگاهتون به آینده پر از امید، سالگرد با هم شدنتان مبارک.
**********
ازدواج پیوندی است که از درختی به درخت دیگر بزنند، اگر خوب گرفت هر دو ” زنده ” می شوند و اگر ” بد ” شد هر دو می میرند. سالگرد ازدواجتان مبارک.

از صمیم قلب برایتان آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم قطار زندگی مشترک تان همیشه به روی ریل‌های خوشبختی حرکت کند، سالگرد یکی شدنتان مبارک.
**********
عشق مانند رودخانه است، به هر مانعی که بر خورد راه خود را باز می کند، برایتان زندگی عاشقانه ای آرزو می کنم. سالگرد ازدواجتان مبارک.

سالگرد ازدواج
عشق؛ ممکن است که کور باشد ولی هیچ اتفاقی در دنیا به اندازه ازدواج چشمان انسان ها را باز نمی کند، سالگرد ورود شما به دنیای عشاق را تبریک می گویم.
**********
شنیدم؛ دوست داشتن از عشق برتر است، حالا می توانم کاملا این جمله را درک کنم، چون تا قبل از ازدواج عاشقت بودم، اما حالا چون کودکی وابسته به مادر دوستت دارم و از بودنت لذت می برم. سالگرد ازدواجمون مبارک!
**********
هیچ اتفاقی در دنیا، مهمتر از انتخاب یک همسفر برای بقیه عمر نیست، سالگرد آغاز سفر دائمی و شراکت در عشق بر شما مبارک.
**********
آغاز و شروع زیبای یک عمر عشق، اعتماد، مشارکت، تحمل و پشتکار را به شما تبریک می گویم، انشاالله سال های سال در کنار هم عاشق باشید.
**********
بنیادی ترین اصل در طبیعت آدمی اشتیاق فراوان اوست به گرامی داشتنش پس همسر خود را گرامی بدارید. سالگرد ازدواجتان مبارک.
**********
عشق مانند رودخانه است به هر مانعی که بر خورد راه خود را باز می کند. برایتان زندگی عاشقانه  ای آرزو می کنم. سالگرد ازدواجتان مبارک.پدر و مادر عزیزم؛ سالگرد ازدواجتان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک می گویم و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو می کنم.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .