تبیان، دستیار زندگی

جملات کوتاه برای تبریک تولد دوست

ارسال زیباترین جملات و متن‌ها برای تبریک تولد دوست صمیمی خود یکی از کارهایی است که می‌توانید احساسات خود را در این روز قشنگ به او نشان دهید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
پیام تبریک تولد
دوست صمیمی شما در روز تولدش تنها با خرید کادو خوشحال نمی شود بلکه در برخی مواقع ارسال حتی یک جمله می تواند موجب شادی او شود.

دوست خوب از جمله کسانی است که نقش به سزایی در زندگی هر فردی دارد و افراد برای اینکه بخواهند جواب خوبی های دوست خود را آن طور که در خور و شآن آنها است بدهند سعی می کنند خاص ترین سورپرایزها را برای آنها رقم بزنند.

پیام تبریک تولد

بهترین و زیباترین جملات برای تبریک تولد دوست

جملات صمیمانه تبریک تولد دوست را می توانید در روز تولد او در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و خوشحالی خود را به دلیل تولد دوست ابراز کنید.

بیا شمع هایت را روشن کنیم و روز خاص زندگی ات را جشن بگیریم. بیا هزار سال از دوستی مان لذت ببریم، تو بهترین دوست عالمی و من همیشه تو را شاد و خندان می خواهم! تولدت مبارک.داشتن دوستی مثل تو توی زندگیم واقعا نعمت بزرگیه، هیچ وقت نمی خوام تو رو از دست بدم. تولدت مبارک دوست خوبم!
**********
وقتی به کلمه  دوست  فکر میکنم اولین چیزی که در ذهنم نقش میبنند چهره توست . تو معنی دوستی و رفاقت واقعی در زندگی منی، خدا را برای وجودت شکر گذارم و برای بهترین ها را در روز تولدت از خدا خواهم خواست. تولدت مبارک بهترین رفیق دنیا!
**********
بهترین دوست کیست؟ کسی است که من کنارش می توانم خودم باشم، کسی است که می توانم در مورد موضوعات بی معنی با او گفتگو کنم، کسی است که حتی زمانی که رفتار عجیب و غریبی از من سر می زند باز هم مرا دوست دارد، کسی که به جوک های بی مزه من میخندد و کسی است که فراموش کرده برای تو کادوی تولد بخرد. تولدت مبارک دوست خوبم.
**********
برایت عشق و خوشبختی را در این دنیا آرزو می کنم ، خنده های از ته دل ، یک خانواده بی نظیر، یک جیب پر از پول، یک قلب پر از مهر و یک عالمه دوست واقعی مثل خودت. تو لایق همه خوبی های روی زمینی، تولدت مبارک دوست من.
 
پیام تبریک تولد
خیلی خوش شانسم که دوستی مث تو دارم، آرزو می کنم روز تولدت هم مثل خودت خاص باشه و همه آرزوهات برآورده بشه. تولدت مبارک!
**********
عزیزتر از جانم، یار و یاور من، تو قلبی به بزرگی دریا و روحی به وسعت آسمان ها داری، امیدوارم همیشه شاداب، خندان و سالم باشی. تولدت مبارک.
**********
اگر می توانستم هرچیزی که بخواهم به تو هدیه بدهم، قدرت دیدن خودت از چشم های دیگران را به تو هدیه می کردم. تولدت مبارک دوست من!
**********
دوست عزیزم؛ به یمن آمدنت هزاران ستاره در آسمان دلم خندید، تنها برای تو که اولین و آخرین حکایت بی انتهای دوستی هستی، می نویسم که به یادت هستم و هزاران شاخه گل مریم را در روز تولدت تقدیمت می کنم. تولدت مبارک.
**********
دو چیز هیچ وقت از یاد آدما نمیره؛ دوستای خوب و روزهای خوب، یه چیز هم هیچوقت از دل آدم نمیره ، روزهای خوبی که با دوستای خوب گذشت! تولدت مبارک دوست عزیزم.

پیام تبریک تولد
اگر کسی را یافتی که در لبخندت غمت را دید و در سکوتت حرفهایت را شنید و در خشمت محبت را فـهمید، بدان او بهترین دارایی زندگی توست! امروز تولد همچین کسی است، کسی خوب، ـسی که مثل هیچکس نیست، کسی که لبخند هایش بوی طراوت باران و بهار دارد. دوست خوبم تولدت هزاران بار مبارک بخاطر همه خوبیات ممنون.
**********
تولدت مبارک دوست جونی؛ اگر می توانستم هرچیزی که بخواهم به تو هدیه بدهم، قدرت دیدن خودت از چشم های دیگران را به تو هدیه می کردم. تولدت مبارک دوست من!
**********
دوستای خوب مثل فرشته ها هستند، اونا تو رو راهنمایی می کنند! وقتی که نیاز داری کنارت هستند و توی لحظات سخت تو رو رها نمی کنند. تولدت مبارک دوست خوبم!
**********
می دونی رفیق کیه؟ اونی که اسمش از بالای لیست اس ام اسات یا تماسات نیاد پایین… تولدت مبارک رفیق فابریک خودم.
**********
"بهترین دوست من" شیرین تر از کیک است و پر حرارت تر از یک شمع و امروز روز تولدش است. تولدت مبارک دوست خوبم!
 
پیام تبریک تولد
با توام کهنه رفیق؛ یاد ایام قشنگی که گذشت، کنج قلبم گرم است! آرزویم همه سرسبزی توست، تن تو سالم و روحت شاداب، آنچه شایسته توست خواهانم، دل یکدانه تو سبز و بهاری روزگارت خوش باد… تولدت مبارک رفیق
**********
دوست خوبم بهترین ها را در روز تولدت آرزو می کنم، نیازی نیست که با صدای بلند بگویم که بهترین دوست منی. چون ما این را بارها از صمیم قلب حس کرده ایم .بهترینم، دوستت دارم عزیزم تولدت مبارک.به جای شمردن شمع های روی کیک تولدت؛ خاطراتی را بشمار که در طول این سال ها با هم داشته ایم. تولدت مبارک دوست صمیمی و یاورهمیشگی من!
 
پیام تبریک تولد

اس ام اس های زیبا مخصوص تبریک تولد به دوستان

شادی با لبخند تو شروع می شه و لبخندت جهان را عوض می کنه. تولدت مبارک بهترین دوستم.
**********
می خوای بهترین بخش زندگیم رو بشناسی؟ اون تویی! به خاطر دوستیمون ازت ممنونم. تولدت مبارک!
**********
دوستی واقعی زمانی است که حتی سکوت میان دو نفر آرامش بخش شود. تولدت مبارک دوست واقعی من!
**********
درک مفهوم دوستی سخت ترین کار دنیاست و چیزی نیست که در مدرسه آن را یاد بدهند، اما اگر معنای واقعی دوستی را نفهمیم چیزی از دنیا نخواهیم فهمید. تولدت مبارک.
**********
روز تولد انسان ها در هیچ تقویمی یافت نمی شود، چرا که فقط در قلب کسانی که به آن ها عشق می ورزند حک شده است. تولدت مبارک دوست عزیزم.
**********
دوستی واقعی همانند یک درخت بلوط قدیمی است که ریشه هایش را چنان عمیق در دل خاک فرو می برد که طوفان های زندگی نمی توانند ساقه های آن را بلرزانند. تولدت مبارک!
 
پیام تبریک تولد
ممنونم به خاطر همه خاطرات خوبی که برایم درست کردی، بی شک اگر نبودی دنیایم بی رنگ و تیره بود. دوست با وفای من تولدت مبارک.
**********
آرزویم این است که دوست خوبی برای تو باشم، با این که هیچ راهی نیست تا بتوانم دوست بهتری نسبت به آن چه تو برایم هستی باشم. تولدت مبارک.
**********
دوستان می آیند و می روند، اما بهترین دوستان کسانی هستند که همیشه در کنار تو می مانند، امیدوارم سال های زیادی در کنار هم روز تولدت را جشن بگیریم. تولدت مبارک بهترینم!
**********
من در هر لحظه زندگی ام؛ فقط سه روز دوست تو هستم و به تو فکر می کنم. دیروز، امروز و فردا. تولدت مبارک دوست همیشگی.

پیام تبریک تولد
معنای دوست واقعی را نمی دانستم تا، زمانی که با تو آشنا شدم. تولدت مبارک دوست واقعی.
**********
آرزو می کنم روز تولدت مثل طعم کیک خامه ای شیرین باشه و سال جدید زندگیت سرشار از شادی و اتفاقات خوب برات باشه. تولدت مبارک دوستم!
**********
زندگی بسیار بی روح و خسته کننده بود، اگر دوستی مانند تو در کنارم حضور نداشت. تولدت مبارک!
**********
تولد خاص ترین روز زندگی هرکس هست، مثل تو که خاص ترین دوست من هستی! تولدت مبارک خاص ترین ها!
**********
نمی تونم مسیر باد رو عوض کنم، اما آرزو می کنم همه شادی های دنیا مسیرشون رو به سمت تو تغییر بدن. تولدت مبارک دوست خوبم!
**********
آرزو می کنم در سال جدید زندگی ات بهترین های دنیا را داشته باشی و همه رویاهایت به حقیقت بپیوندد. تولدت مبارک دوست عزیزم!
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .