تبیان، دستیار زندگی

متن‌هایی برای تبریک روز تولد به فرزند پسر

روز تولد برای هر فردی یکی از خاص‌ترین و مهم‌ترین روزهای زندگی اوست و برای خوشحال کردن آن‌ها در این روز زیبا می‌توانید متن‌های تبریک‌ تولد ارسال کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
پیام تبریک تولد
والدین می توانند متن هایی زیبا را برای تبریک تولد فرزندان دلبندشان ارسال کنند، تا از این طریق احساسات خود را در مناسب‌ترین روز به آنها ابراز نمایید.

 

پیام تبریک تولد

بهترین متن ها و جملات زیبا برای تبریک تولد پسر

روز تولد برای همه دارای اهمیت خاصی است و یکی از مهم ترین روز های زندگی هر فردی محسوب می شود. این تاریخ نه فقط برای خود آن فرد بلکه برای تمامی کسانی که او را دوست دارند و به نوعی برای او اهمیت قائل هستند نیز مهم است.

داری مرد می شی … داری قد می کشی و من دارم لحظه های مرد شدنت را می بینم. تو دنیای آدم بزرگ ها خیلی خبری نیست پسرم … خیلی زود بزرگ نشو.دلم می خواد تا می تونی از دنیای سادگی و بچگی کیف کنی، لحظه های قد کشیدنت را می بینم و زندگی می کنم . تولدت مبارک عزیز دلم. تنها آرزوم اینه که چشات همیشه بخنده و خدا ازت راضی باشه.
**********
روز تولد تو روزی است که نه غصه و نه غم هیچکدام سراغ من نمی‌‌آید، پس این روز را به تو و خودم تبریک می‌گویم. پسر گلم تولدت مبارک. 
**********
پسرم؛ یک بهار، یک تابستان، یک پاییز و یک زمستان را دیدی از این پس همه چیز تکراریست، جز مهربانی. تولدت مبارک پسرم.
**********
پسر عزیزتر از جانم! وقتی به دنیا آمدی، گل‌های شقایق در سینه‌ام شکفتند و دشت قلبم یک‌سره قرمز پوشید. سرسبزی‌ام را مدیون تو هستم. تولدت مبارک پسر نازنینم.
**********
می دانم امروز بارها و بارها تولدت را تبریک گفته اند، شاید واژه های تبریک آنها زیباتر بوده اند، اما با عشق مادرانه ای که من به همراه تبریکم روانه قلب مهربانت می کنم، قابل قیاس نیست روز میلاد تو روز شکفتن غنچه های مهربانیست، با تمام وجود دوستت دارم. تولدت مبارک.

پیام تبریک تولد
پسر عزیزتر از جانم روز به دنیا آمدنت زیباترین روز زندگیم است گاهی با خود فکر می کنم که شاید روزی… جایییی…. برای گنجشکی دانه ای پاشیدم که پاداش خداوند به من خنده های زیبای توست فرشته ی کوچک من از خدا هزاران بار ممنونم که شادی بودنت را به من بخشید. پسرم تولدت مبارک.
**********
باز کن پنجره ها را که نسیم "روز میلاد" اقاقی ها را جشن می گیرد و بهار روی هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است. لمس بودنت مبارک پسرم.
**********
پسرم مراقب باش، اینجا زمین است. اینجا زمین گاهی خشک و سخت، وگاهی نرم و نمناک است. اما باید طوری زندگی کنی که همیشه ردپای بودنت برای جهان و جهانیان بماند.

نگذار زمین و آسمان سرنوشت تو را تعیین کنند و باید این را بدانی که نه آمدنمان دست خودمان است و نه رفتنمان!!! اما آمدن ورفتن دونقطه اند، این که چگونه بهم وصل می شوند، هنر آدم بودن و آدم ماندن ماست. پسرم تولدت مبارک.
**********
پسرم!
پیام تبریک تولد
همیشه سعی کردم به تو یاد بدم، که چطور یه پسر خوب، یه دانش آموز نمونه، یه دوست عالی و یه انسان منظم باشی
اما تو مهم ترین درس زندگی رو به من دادی؛ تو به من یاد دادی که چطور یه پدر شگفت انگیز باشم.بهترین ها برای تو
تولدت مبارک.
**********
امروز دوباره متولد می شوی و شمع ها، که سهم توست از زندگی و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت و عطری که نصیب پروانه هاست و تو سهم من از تمام زندگی. تولدت مبارک.
 
پیام تبریک تولد
زیباست رسیدن دوباره بـه روز زیبای آفرینش …
و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن …
و چه اندازه شیرین است امروز، روز میلادت، روزی که تو آغاز شدی …
میلاد تو پسر گلم مبارک.
**********
باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنار می گذارم، امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم تا بگویم. تولدت مبارک پسر عزیزتر از جانم.
**********
جگرگوشه نازنین من! مرد کوچک امروز و بزرگ‌مرد فردا، امروز روز تولد تو است؛ به وجودت افتخار می‌کنم و هزاران هزار روز مانند امروز را برایت آرزو دارم.
**********
نازنین پسرم! یار و یارم! وقتی که تو دنیا آمدی، انگار همین که تو را دارم، بهترین هدیه ی دنیا را دارم، دیگر در بین ستاره ها به دنبال درخشان ترین ستاره نیستم، در میان گل ها به دنبال زیباترین گل نیستم. تو کهکشانی هستی از پر نور ترین ستاره ها. تولدت مبارک.

پیام تبریک تولد
پسر دوست‌داشتنی من! تاریخ تولد تو در تقویم و در یک روز خاص نیست؛ چراکه تو بارها و بارها، هر روز و هر روز در قلب من متولد می‌شوی. به دنیا آمدن تو دلیل هر تپش قلبم است. دلیل هر تپش قلبم مبارک.
**********
در  واهمه ی بی خوابی ام، نام تو چون قناری سرگردان به دیواره های قفس می کوبد و من پر می شوم درسالروز تو پسر گلم.
**********
در این روز قشنگ روز تولد تو آرزو می کنم انعکاس گذشته همیشه خاطرات شیرینی برایت داشته باشد و آینده وعده لحظات شیرین تر را به تو بدهد و امروز تو … به شیرینی کیک تولدت بهت افتخار می کنم پسر عزیزم. تولدت مبارک
**********
ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه، دیوانه ی مهربانی تؤام. ای بهترین چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی، پس برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی. تولدت مبارک.
 
پیام تبریک تولد
پسرم تولدت را بی‌نهایت بار تبریک میگویم و آرزو می کنم امروز که خورشید بر تو می‌تابد، دلگرم‌تر از گذشته به زندگی ادامه دهی. تولدت مبارک پسرم
**********
پسر خوبم! روز تولد تو خوشبختی من از راه رسید. ستاره‌ها دمیدند و آغوش من پر از حضور ماه شب چهاردهم شد. تولدت مبارک.
**********
پسر دوست‌داشتنی من! تاریخ تولد تو در تقویم ودر یک روز خاص نیست؛ چراکه تو بارها و بارها، هر روز و هر روز در قلب من متولد می شوی. بدنیا آمدن تو دلیل هر تپش قلبم است. دلیل هر تپش قلبم مبارک.
**********
مهم نیست شمع های روی کیک تولدت چه عددی رو نشون بده، یا قدّت چقدر بلندتر از من شده باشه، تو همیشه پسر دردونه کوچولوی من هستی. تولدت مبارک قند عسل!
 
پیام تبریک تولد
نازنین پسرم! یار و یاروم! وقتی که تو دنیا آمدی، انگار همین که تو را دارم، بهترین هدیۀ دنیا را دارم، دیگر در بین ستاره ها به دنبال درخشان ترین ستاره نیستم در بین گلها به دنبال زیباترین گل نیستم. تو کهکشانی هستی از پر نور ترین ستاره ها. تولدت مبارک.
**********
پسر خوبم! نمیدانم پیش از بدنیا آمدن تو چگونه می‌زیستم و آیا اصلاً می‌زیستم؟ که اکنون نفسم به نفس تو بند است. نفس‌هایت مستدام و تولدت مبارک.
**********
گل پسرم! تاج سرم!وقتی به دنیا اومدی من و پدرت فهمیدیم عشق و شادی های قبل از تو همه توهم بود، تو عشق و زندگی واقعی را به ما هدیه دادی. تولدت مبارک عزیزترینم!
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .