تبیان، دستیار زندگی

کیک برنج این پدیده جدید دنیای رژیم را بهتر بشناسیم

دنیای رژیم و کاهش وزن همیشه آن‌قدر شلوغ و پرهیجان است که بازار غذاهای رژیمی، هر چند سال یک‌بار با معرفی کردن خوراکی‌های جدید، سعی در ایجاد تنوع برای این دوره دارد. البته ناگفته نماند که معرفی این نوع خوراکی ها که ارزش غذایی زیادی دارد و به روند کاهش وزن کمک می‌کند، می‌تواند در تغییر سبک زندگی موثر باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 کیک برنج - رژیم غذایی - کاهش وزن - سبک زندگی
نویسنده : مهساکسنوی خبرنگار
چند وقتی است که مصرف رایس کیک یا کیک برنج، بین افرادی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند یا به دنبال کاهش وزن هستند، رواج یافته است .به همین منظور به بررسی این خوراکی می‌پردازیم.


رایس کیک چیست؟

رایس کیک، منبعی غنی از فیبر و کربوهیدرات و همچنین حاوی مقادیری از ترکیبات حیاتی مورد نیاز در رژیم غذایی سالم است. رایس کیک یک میان وعده سریع و خوشمزه است و می‌توان از آن به عنوان پیش غذا برای وعده‌های غذایی اصلی هم استفاده کرد.برای تهیه رایس کیک از برنج قهو‌ای و برنج سبوس‌دار استفاده می‌شود. شما می‌‌توانید آن را با کره بادام زمینی ترکیب و یک میان وعده جذاب، کم‌کالری و سیرکننده برای خود درست کنید.

رایس کیک، منبعی غنی از فیبر و کربوهیدرات و همچنین حاوی مقادیری از ترکیبات حیاتی مورد نیاز در رژیم غذایی سالم است



فواید رایس کیک

حفظ عملکرد سالم کبد
غنی از فیبر سودمند
رفع مشکل یبوست به دلیل فیبر مفید
شما با مصرف این میان وعده، می‌توانید سطح ویتامین b بدن و قند خون خود را تنظیم و فیبر مورد نیازتان را دریافت کنید به همین دلیل است که با خوردن آن احساس سیری طولانی مدت خواهید داشت و دیرتر گرسنه می‌شوید. علت این‌که این اسنک در مدت کوتاهی بین افراد زیادی پرطرفدار شده همین احساس سیری‌‌ است که به شما می‌دهد.
منبع: زندگی سلام
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .