تبیان، دستیار زندگی

6 ایده برای نظم‌دادن به شال و روسری‌ها

شال و روسری یکی از پرکاربردترین وسایلی است که مورد توجه خانم‌هاست. یکی از دغدغه های خانم‌ها نظم‌دادن به تعداد زیاد شال و روسری با جنس‌ها و رنگ‌های مختلف است. در ادامه با چند توصیه برای نظم‌دهی به شال و روسری همراه ما باشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نظم دهی به شال و روسری - رخت آویز - فضای کمد لباس -
نویسنده : مارال مرادی | روزنامه‌نگار

1- استفاده از رخت‌آویز شال و روسری

یکی از ساده‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین ایده‌ها برای نظم دهی به شال و روسری‌ها استفاده از رخت آویز شال و روسری است که می‌توانید به سادگی آن‌ها را در ابعاد و اندازه‌های مختلف تهیه و در فضای اتاق یا داخل کمد از آن‌ها استفاده کنید و به دکوراسیون داخلی‌تان نظم ببخشید.

2- استفاده از نردبان دکوری

با کمک نردبان‌های دکوری در فضای اتاق علاوه بر این‌که می‌توانید به شال و روسری‌های خود نظم و ترتیب ببخشید به سادگی می‌توانید از آن به عنوان یک المان تزیینی در فضای دکوراسیون داخلی استفاده کنید.

برای آویزان کردن شال و روسری‌ها می‌توانید از هنگرهای(نگهدارنده) گرد پلاستیکی استفاده کنید



3- استفاده از میله دیواری

با کمک هنگرهای میله‌ای می‌توانید به سادگی از فضای دیوار به عنوان آویز شال استفاده و با کمک رنگ و طرح‌های متنوع شال و روسری دیوار خود را تزیین کنید و جلوه منحصر به فردی به فضای داخلی اتاق خود ببخشید.

4- استفاده از گیره‌های چوبی

یکی دیگر از روش‌های خلاقانه نظم دهی به شال و روسری‌ها استفاده از گیره‌های چوبی است که می‌توانید این گیره‌ها را با کمک چسب به یک چوب لباسی متصل و شال و روسری خود را به سادگی به آن‌ها آویزان کنید. این روش نظم دهی مانع از چروک شدن شال و روسری شما می‌شود و ظاهر زیبایی به فضای اتاق شما می‌بخشد.

5- استفاده از جای روسری در کمد

برای نظم‌دهی به شال و روسری‌ها در فضای کمد استفاده از رخت آویزهای طبقه‌ای توصیه می‌شود که به سادگی به فضای کمد شما نظم و ترتیب می‌بخشد و ایده مقرون به صرفه‌ای برای این موضوع است.

6- استفاده از هنگرهای گرد

برای آویزان کردن شال و روسری‌ها می‌توانید از هنگرهای(نگهدارنده) گرد پلاستیکی استفاده کنید. این هنگرها به سادگی به فضای کمدتان نظم می‌بخشند و به بافت لطیف پارچه شال شما آسیبی نمی‌رساند. حتی می‌توانید از آن‌ها برای فضای پشت درِ اتاق هم استفاده کنید.
منبع: زندگی سلام
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .