تبیان، دستیار زندگی

اخبار انگلیسی برای تقویت زبان - موسسه زبان کوییک

قبل از اینکه به دنیای گسترده اخبار انگلیسی زبان بپردازید، باید بدانید که به چه دسته از خبرها به خواندن یا تماشا علاقه دارید. "اخبار" فقط مربوط به گزارش های سیاسی نیست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
	اخبار انگلیسی برای تقویت زبان - موسسه زبان کوییک

یکی از رایج ترین توصیه هایی که مدرسان زبان به زبان آموزان خود می کنند خواندن و تماشای اخبار به زبان انگلیسی است. اگر از آن ها بپرسید که "چگونه می توانم مهارت های زبان انگلیسی خود  را خارج از کلاس افزایش دهم؟" خواندن و تماشای اخبار را به شما توصیه می کنند. 
درست است که اخبار انگلیسی برای تقویت زبان موثر است اما باید بدانید که چه طور از اخبار انگلیسی برای تقویت زبان خود استفاده کنید.
در این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه می توانید خبرهای انگلیسی را به منبعی موثر برای یادگیری تبدیل کنید.

برای خواندن اخبار از کجا شروع کنم؟

قبل از اینکه به دنیای گسترده اخبار انگلیسی زبان بپردازید، باید بدانید که به چه دسته از خبرها  به خواندن یا تماشا علاقه دارید. "اخبار" فقط مربوط به گزارش های سیاسی نیست. "اخبار" در مورد هر چیزی می تواند باشد: اخبار ورزشی ، اخبار سرگرمی ، اخبار علمی ، اخبار فناوری ، اخبار تجاری ، اخبار هنری و... .
مهمترین چیز پیدا کردن گزارش هایی است که واقعاً به آن علاقه مندید تا از مقاله و همچنین لغات جدید انگلیسی لذت ببرید. کار جالب دیگری که می توانید انجام دهید این است که اخباری را که قبلاً می خواندید را به انگلیسی ترجمه کنید. با این کار می توانید به خواندن اخبار به زبان فارسی نیز ادامه دهید.
حال بیایید علت و مزیت اخبار انگلیسی برای تقویت زبان را بررسی کنیم.

مزایای استفاده از اخبار انگلیسی برای تقویت زبان

به دلایل زیادی اخبار به عنوان یک ابزار مناسب به زبان آموزان توصیه می شود:
● خبر منبعی است که هیچ گاه تمام نمی شود. بیشتر سایت های خبری روزانه به روز می شوند. اخبار تلویزیون به صورت شبانه روزی پخش می شود و همین طور ایستگاه های رادیویی گفتگوهای خبری بسیاری را در طول روز پخش می کنند. شما همیشه محتوای جدیدی دارید که می توانید برای یادگیری از آن ها استفاده کنید.
● روزنامه نگاران ملزم به نوشتن به شکل استاندارد هستند. اخبار هیچ اصطلاح عامیانه یا محاوره ای ندارد. شما می توانید موضوعات روز را به صورت مستقیم و به زبانی دریافت کنید که به راحتی می توانید آن را درک کنید.
● اخبار تلویزیون با گویش استاندارد خوانده می شود. این امر به ویژه برای مبتدیان بسیار اهمیت دارد. چراکه باید فرم صحیح زبان را یاد می گیرند.
● مجریان و روزنامه نگاران تمایل دارند که مطالب را به وضوح بیان کنند. بنابراینبرای زبان آموزان مبتدی و متوسطه بسیار ایده آل است. به همین صورت در اخبار چاپی نیز دستور زبان به صورت مناسب و صحیحی نوشته می شود.
● خواندن خبر از نظر فرهنگی ذهن شما را غنی می کند. همانطور که در حال یادگیری زبان هستید، در مورد کشورهایی که به زبان انگلیسی صحبت می کنند، جزئیات مهمی را یاد می گیرید. از امور جاری، تا سرگرمی، اقتصاد و ورزش، دانش شما را در مورد این فرهنگ خاص بالا می برد.
● از آنجا که اخبار از طریق منابع بسیاری در دسترس هستند، می توانید از آن ها برای تقویت مهارت خواندن، گوش دادن و گفتار استفاده کنید. با این روش شما می توانید در سه مهارت پیشرفت کنید.
● اخبار به راحتی قابل دسترسی هستند. به لطف اینترنت، شما به اخبار هر زبانی می توانید دسترسی داشته باشید. تنها کافیست با چند کلیک می توانید به مطالبی دسترسی داشته باشد که می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند.
با در نظر گرفتن تمام این مزیت ها طبیعی است که ببینید هر کسی که زبان انگلیسی را می آموزد از اخبار انگلیسی برای تقویت زبان خود بهره می برد.
هنوز قبل از آنکه شروع به مطالعه اخبار کنید، یک سوال دیگر بوجود می آید که نیاز به پاسخ دارد.
چگونه می توان مطمئن بود که زمانی که می خواهیم از اخبار برای یادگیری زبان استفاده کنیم در سیاه چاله یادگیری منفعل گیر نمی کنیم؟
در ادامه همراه ما باشید تا به شما تکنیک های مطالعه موثر اخبار برای تقویت زبان را بیاموزیم.

مزایای استفاده از اخبار انگلیسی برای تقویت زبان

چگونه می توان از اخبار انگلیسی برای تقویت زبان استفاده کرد؟

هنگامی که مقاله ای را پیدا کردید که مورد علاقه شما بود و مشتاق بودید تا آن را مطالعه کنید، می توانید از آن برای تقویت زبان استفاده کنید. البته اینکه تمام کلمات آن را بخوانید، نمی تواند به پیشرفت شما کمک کند. شما باید کمی بیشتر روی خبر کار کنید تا بتوانید از اخبار انگلیسی برای تقویت زبان خود استفاده کنید.
متأسفانه، هیچ کس از نحوه صحیح مطالعه اخبار چیزی نمی داند و بسیاری از زبان آموزان پس از خواندن دو هزار کلمه هیچ پیشرفتی را احساس نمی کنند. در اینجا راهکارهایی را با شما در میان می گذاریم تا با انجام آن ها بتوانید از خواندن اخبار بهره بیشتری ببرید.
در مورد خبری که خوانده اید با فرد دیگری صحبت کنید. شما با خواندن مقاله، ایدۀ کافی برای اظهار نظر در مورد موضوع مقاله دارید. حالا شما باید این ایده ها را به فرد دیگری به اشتراک بگذارید و درباره آن بحث کنید. صحبت در مورد مقاله با دوستان و معلمتان در کلاس های بحث آزاد موسسه تخصصی زبان انگلیسی کوییک، راهی عالی برای انتقال افكار و همچنین فرصتی عالی برای پاسخ به سوالاتی است که توسط یك متخصص مطرح می شود.
نظر خود را در مورد مقاله کامنت کنید. کامنت گذاشتن روش دیگری برای ابراز عقیده و اظهارنظر در بخش نظرات زیر مقاله است. این روش خوبی برای تمرین مهارت نوشتاری انگلیسی است. به یاد داشته باشید که همیشه با شواهد از نظر خود باید دفاع کنید.
مقاله را با صدای بلند بخوانید. بلند خواندن مقاله می تواند به شما در تمرین تلفظ صحیح کمک کند. همچنین می توانید زیرنویس گزارش اخبار تلویزیون را با کم کردن صدای آن بلند بخوانید. صدای خود را ضبط کنید و سپس آن را با صحبت های مجری خبر مقایسه کنید. این روش برای تمرین و اصلاح اشتباهات بسیار مناسب است. شما دقیقا همین روند را می توانید در کلاس های بحث آزاد موسسه زبان کوییک با معلم خود داشته باشید.
در نهایت، مهم نیست که شما به چه نوع خبری علاقه دارید، شما می توانید از اخبار انگلیسی برای تقویت زبان خود استفاده کنید. مهم این است که روند خواندن و یادگیری را درست دنبال کنید. می توانید در خبرنامه مورد علاقه تان عضو  شوید تا به صورت روزانه اخبار مورد علاقه خود را دریافت کنید.
علاوه بر این می توانید حساب های انگلیسی زبان توییتر وب سایت هایی که به طور منظم از آن ها بازدید می کنید را دنبال کنید. در نهایت آن چیزی که مهم است این است که شما از هر فرصتی حداکثر استفاده را در جهت بهبود مهارت های زبان انگلیسی خود بهره می برید.
اما از کجا می توان به اخبار مورد علاقه خود دسترسی پیدا کرد؟ در ادامه بهترین منابع را به شم معرفی می کنیم.

کجا به دنبال اخبار انگلیسی برای تقویت زبان باشیم؟

 1. مجله خبری "The Cut"

The Cut که زیر چتر مجله نیویورک فعالیت می کند، یک سایت خبری عمومی است که تمرکز زیادی بر اخبار مربوط به مد، زیبایی و سبک زندگی دارد. اخبار آن به انگلیسی آمریکایی نوشته شده است، دارای لحنی نسبتاً ساده است و در درجه اول مخاطبان آن خانم های جوان هستند.
بسیاری از مقالات موجود در این وب سایت به راحتی قابل خواندن هستند و به سبک "Top 10" یا "Top 50" هستند. البته مقالات مربوط به افکار و اخبار عمومی را نیز منتشر می کند. علاوه بر پوشش اخبار مد و سبک زندگی، The Cut گاهی اوقات به موضوعاتی مانند مشاهیر، تلویزیون، فیلم و حتی سیاست نیز می پردازد.

2. مجله The Toronto Star

این روزنامه پیوست روزنامه ای با همین نام است. تورنتو استار یکی از پرخواننده ترین وب سایت های خبری در کاناداست. بنابراین، برای افرادی که روی انگلیسی کانادایی متمرکز هستند یا افرادی که علاقه به مهاجرت و زندگی در کانادا را دارند، انتخاب خوبی است. البته اخبار بین المللی را نیز منتشر می کند.
تورنتو استار به اینکه نویسندگانش استانداردهای عالی روزنامه نگاری را رعایت کند بسیار پافشاری دارد.

مجله the toronto star

و در آخر 
همیشه توصیه به استفاده از اخبار انگلیسی برای تقویت زبان شده است. در این مقاله به بررسی دلایل استفاده از اخبار برای بهبود مهارت های زبان انگلیسی پرداختیم. همچنین منابعی را نیز معرفی کردیم.
اما اینکه چطور مطالعه کنیم تا منجر به تقویت زبان شود و در سیاه چاله مطالعه بدون بازده نیافتیم، خود مساله ای بسیار مهم است. همان طور که گفته شد موثرترین راهکار اشتراک گذاری نظرات و عقیده با فرد دیگری است. اگر آن فرد مدرس زبان با دانش و تخصص باشد، می تواند باعث پیشرفت مهارت های زبان انگلیسی شود.
در همین راستا موسسه تخصصی زبان کوییک کلاس های بحث آزاد یا Free Dsscussion برگزار می کند. در این کلاس ها آخرین اخبار خوانده شده و در مورد آن ها بحث و گفتگو می شود. علاوه بر این از ابزارهای تعاملی و هوشمندی نیز برای بالا بردن بازده استفاده می شود. پس همین حالا با شماره های موسسه زبان تخصصی کوییک تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در مورد کلاس های بحث آزاد کسب کنید.