تبیان، دستیار زندگی

چند تمرین برای از بین بردن غبغب در خانم‌ها

همه خانم‌ها فکر می‌کنند داشتن غبغب نشانه اضافه وزن است اما قطعا این‌گونه نیست. شما ممکن است اضافه وزن نداشته باشید، اما هنگامی که از خود عکس می‎گیرید یا به تصویر خود در آینه نگاه می‌کنید متوجه شده باشید که در زیر چانه‌تان کمی چربی اضافی جمع شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
غبغب در خانم‌ها - چربی اضافی - ورزش
نویسنده : مهسا کسنوی خبرنگار
در ادامه چند حرکت ورزشی برای از بین بردن چربی اضافی در این ناحیه را بررسی خواهیم کرد.


سرت را بلند کن

این تمرین یکی از بهترین تمرینات برای از بین بردن غبغب است . برای این کار ، باید به پشت دراز بکشید ، زانوها را خم کنید و پاها را صاف روی زمین قرار دهید. دستان خود را در کنار بدن نگه دارید و کف دستان خود را روی زمین بگذارید. مستقیم به سمت سقف نگاه کنید.
اکنون، سر خود را به سمت بالا ببرید و به سمت سینه خود خم کنید. یک لحظه در این وضعیت بمانید و سپس به موقعیت اول برگردید. این حرکت را حداقل 25 بار در روز تکرار کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.


سرت را بچرخان

برای انجام این حرکت، باید در حالت صاف و در حالی که پاها را جمع کرده‌اید بنشینید. پشت خود را صاف نگه دارید و دستان خود را روی ران قرار دهید. اکنون ، سر خود را به آرامی در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. مطمئن شوید که سرتان را تا جایی که می‌توانید کشیده اید. این تمرین را در جهت عقربه‌های ساعت و همچنین در خلاف جهت عقربه‌های ساعت انجام دهید. این حرکت را حداقل 10بار در روز تکرار کنید.

به چانه‌ات ضربه بزن

نترسید. لازم نیست به معنای واقعی به خود سیلی بزنید. در این حرکت شما باید به آرامی با پشت دست به غبغب خود ضربه بزنید. در این تمرین ، باید مطمئن شوید که ضربه به چانه نه خیلی شدید و نه خیلی سبک باشد. این حرکت را حداقل 10 بار در روز تکرار کنید.
منبع| زندگی سلام
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .