تبیان، دستیار زندگی

کادوی روز دختر مناسب برای دختران نوجوان 9 الی 15 سال

معمولا خرید هدیه برای کودکان در مقایسه با نوجوانان، ساده‌تر است، زیرا کودکان با گرفتن هر هدیه کوچکی خوشحال می‌شوند، ولی در دوران نوجوانی، علایق و سلیقه‌ها متفاوت‌ می‌شود. به همین دلیل خرید کادو برای دختران نوجوان باید با دقت بیشتری انجام شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
شمع
برای خرید کادوی مناسب روز دختر؛ می بایست در ابتدا به این موضوع توجه داشته باشید که هدیه ای که برای یک دختر نوجوان تهیه می کنید مطابق با نیازها و تیپ شخصیتی او تهیه شود تا قابل استفاده و جذاب باشد و متوجه شود که در خرید هدیه به سلیقه او اهمیت داده اید.

دخترها همیشه زمان هدیه گرفتن ذوق خاصی دارند، اما از آن‌جایی که همیشه انتخاب‌های متفاوتی دارند انتخاب یک کادوی مناسب برایشان کمی دشوار است، به همین دلیل قبل از خرید کادو باید گزینه‌های بسیار زیادی را در نظر بگیرید.

گاهی اوقات آن‌ها با کوچک‌ترین هدیه مثل یک شاخه گل رز شگفت زده و خوشحال می‌شوند اما زمانی که حوصله نداشته باشند با هیچ چیز حتی یک انگشتر الماس هم خوشحال نمی‌شوند. این‌ها ویژگی‌هایی ست که اکثر دختران دارند و هیچ‌گاه نمی‌توانید بفهمید که در هر زمان چه در دل آن‌ها می‌گذرد!

شمع

ایده‌های عالی کادوی روز دختر برای دختران نوجوان

دخترها در سنین مختلف؛ به خصوص در  سنین 9 الی 15 سالگی علاقه‌ی زیادی به گرفتن هدیه های خاص دارند.

دختران نوجوان عاشق هدایای زیبا مانند گوشواره و دستبند، کوله پشتی های جدید و شیک و جعبه های ناهار و موارد بسیار زیبا برای لوازم التحریر هستند،همچنین در صورتی که علاقه مند باشد، مجموعه ای از کتاب های مخصوص نوجوانان و یا دایره المعارف نیز وجود دارد که کادوی مناسبی برای روز دختر محسوب می شود.

روز دختر

کادوی مناسب روز دختر؛ کتاب

هیچ کس نیست که مطالعه کردن را دوست نداشته باشد؛ فقط سبک و موضوعاتی که هر کس از مطالعه آن لذت می‌برد متفاوت است.

ممکن است یک نفر از خواند کتاب‌های تاریخ لذت ببرد در حالی که یک نفر دیگر فقط عاشق خواندن کتاب‌های شعر یا رمان است. از این رو می توانید؛ برای تشویق دختران نوجوان به مطالعه، کتاب‌هایی به آن ها هدیه کنید که با روحیاتشان هماهنگ باشد.

 دفتر خاطرات

کادوی مناسب روز دختر؛ دفتر خاطرات

بسیاری از دخترها به دفتر خاطرات خود وابسته‌اند به ‌طوری‌که هیچ وقت آن را از خودشان دور نمی‌کنند، باور کنید یا نه او از دفتر خاطراتش با عشق و علاقه بسیار مراقبت می‌کند.

پس اگر دختر شما هم به نوشتن و ثبت خاطرات روزانه‌اش علاقه مند است می‌توانید به‌عنوان کادوی روز دختر یک دفتر خاطرات با جلد چرم به او بدهید که تا همیشه برایش باقی بماند؛ و هرگاه خاطره‌ای در آن می‌نویسد یا چشمش به آن می‌افتد به یاد شما بیافتد.

گل و گلدان

کادوی مناسب روز دختر؛ گل و گلدان

گل‌ها همیشه منعکس کننده حالات انسان‌ها هستند. از آنجایی که دخترها موجودات احساساتی هستند همیشه با دیدن گل‌های زیبا و معطر به وجد می‌آیند و حال و هوایشان عوض می‌شود.

پس با کادو دادن یک گلدان پر از گل‌های زیبا و معطر در روز تولدشان خوشحالشان کنید. گلدانی زیبا؛ هدیه‌ای مناسبی به عنوان کادوی روز دختر برای دختران نوجوان است. می‌توانید از قبل گیاهی را در آن بکارید تا او فقط نگهداری از آن را یاد بگیرد یا اینکه گلدان را با خاک و بذر گل به او هدیه بدهید تا از اول، کاشتن گیاه را بیاموزد.

شمع

کادوی مناسب روز دختر؛ شمع

شمع علاوه‌ بر زیبایی خاصی که دارد، آرامش‌بخش هم هست، همچنین اگر طرحی خلاقانه داشته باشد، حتی هنگامی که خاموش است، جلوه زیبایی به محیط می‌دهد. شمعی سفارشی با طرح‌ موردعلاقه دختر نوجوانتان یا با حروف اسمش درست کنید و به او هدیه بدهید.

صابون با مدل های خاص

کادوی مناسب روز دختر؛ صابون با مدل های خاص

درست‌کردن صابون کار سختی نیست، پس به راحتی می‌توانید با ترکیبات مختلف صابون‌های متنوع و زیبایی درست کنید و به دختر نوجوانتان هدیه بدهید. می‌توانید صابون را با رنگ و رایحه موردعلاقه خودش طراحی کنید. حتما از داشتن صابون سفارشی خوش‌حال می‌شود.

 دستبندهای دست‌ساز

کادوی مناسب روز دختر؛ دستبندهای دست‌ساز

دختران نوجوان معمولا به زیورآلات دست‌ساز رنگارنگی که بتوانند با رنگ لباس‌هایشان هماهنگ کنند، خیلی علاقه دارند؛ به‌خصوص که احتمالا مانتو و روسری‌پوشیدن را به‌تازگی آغاز کرده‌اند.

اگر خودتان بلد هستید دستبندهایی زیبا با مروارید و مهره‌های متنوع درست کنید، این کار را انجام دهید و اگر نه، می‌توانید آن ها را به‌راحتی در بازار با کمترین هزینه تهیه کنید.

باکس شکلات

کادوی مناسب روز دختر؛ باکس شکلات

یک باکس پر از شکلات مسلماً با مزاج هر دختری سازگار است.بنابراین می توان گفت که این یک کادوی روز دختر مناسب و مقرون به‌صرفه برای همه دخترخانم‌های نوجوان است.

پازل سفارشی

کادوی مناسب روز دختر؛ پازل سفارشی

یک ایده عالی و بسیار مناسب برای کادوی روز دختر، طراحی یک پازل سفارشی از یکی از عکس‌های او و دوستانش و یا یکی از عکس‌های خنده دار و خاطره انگیز از دوران کودکی‌اش است.

روز دختر

کادوی مناسب روز دختر؛ قاب عکس

برای کادوی روز دختر می توانید، تعدادی از جذاب‌ترین و خاطره انگیزترین عکس‌های دخترتان را انتخاب کنید و آن‌ها را قاب کنید. می‌توانید آن‌ها را در چند قاب عکس جداگانه بگذارید و یا یک قاب عکس جعبه‌ای، تهیه کنید.

از این قاب عکس جعبه ای می‌تواند برای نگهداری وسایل و لوازم مورد علاقه‌اش نیز استفاده ککرده، از این رو علاوه بر زیبایی کاربردی نیز هست.

تل مو

کادوی مناسب روز دختر؛ تل مو

هدیه ای که برای روز دختر  مناسب است، می‌تواند از اکسسوری‌های مو هم باشد. مدل‌های با تزئینات سنگی یا انواع مروارید که برای مجالس و مهمانی‌ها هم قابل‌ استفاده‌ هستند بسیار مورد علاقه دختران نوجوان است.

شال و روسری

کادوی مناسب روز دختر؛ شال و روسری

شال و روسری انتخاب مناسبی برای هدیه به دخترخانم‌هادر این روز است. ولی نکته مهم اینکه برای خرید شال و روسری به‌عنوان هدیه حتما باید تا حد زیادی به سلیقه دختران، از لحاظ طرح و رنگ آگاه باشید.

ماک با طرح هایی خاص

کادوی مناسب روز دختر؛ ماک با طرح هایی خاص

خرید ماگ برای کادوی روز دختر؛ بخصوص ماگ‌های با طرح خاص بسیار مناسب است.برخی دخترخانم‌ها به جمع‌کردن ماگ و تهیه کلکسیون علاقه‌مندند که در این صورت حتما از چنین هدیه‌ای خوشحال خواهند شد، برای انتخاب ماگ می‌توانید به موضوعات مورد علاقه دخترتان فکر کنید و ماگی با طرح همان موضوع بخرید.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .