تبیان، دستیار زندگی

9 مدل کیک ویژه روز دختر

فرارسیدن روز دختر به همه دختران عزیز مبارک؛ والدین در این روز می‌توانند با تهیه یک کیک زیبا و تزیین شده، این روز را برای آ‌ن‌ها فراموش نشدنی و خاطره انگیز نمایند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
روز دختر
هر ساله روز اول ماه ذی القعده سالروز تولد حضرت معصومه کریمه اهل بیت و روز ملی دختران به پاس قدرانی از این قشر وسیع و تاثیرگذار جامعه جشن گرفته می‌شود، روز دختر مناسبتی محبوب و بسیار شاد است که با برگزاری جشن‌ها و مراسمات کوچک در جمع خانواده و اقوام همراه است.

روز دختر
شکى نیست که یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای دخترتان انجام دهید،تهیه کیک روز دختر است؛ چون علاوه بر آن‌که با عشق و علاقه‌ی فراوان از طرف خانواده‌ها به دختران ایران زمین هدیه می‌شود، نمادی از پاکی، زلالی و صمیمیت روح این فرشتگان زمینی است.

روز دختر
اگر می خواهید که دختر شما در این روز بسیار خوشحال شود و یک حالت جشن برای او داشته باشد می توانید برای او کیک تهیه کنید. در انتخاب کیک روز دختر باید ظرافت به خرج دهید و دقت کنید.

روز دختر
دخترها سلیقه خاص تری نسبت به افراد دیگر دارد و کیکی که برای این روز در نظر می گیرید باید بتواند طرف مقابل شما را خوب غافلگیر کند و باعث هیجان او شود طوری که این روز را فراموش نکند.

روز دختر
احتمالاً شما هم به خاطر تنوع بی شمار کیک ها دخترانه سردرگم شده و نمی دانید چه گزینه ای را انتخاب کنید تا علاوه بر زیبا و منحصر به فرد بودن متناسب با سلیقه دخترتان هم باشد.

انتخاب بهترین و مناسب ترین کیک برای روز دختر، ترفندهای خاصی دارد، خوشبختانه می توان با کمک خامه، فوندانت و یک مادر ماهر، طراحی هر شکل و هر ایده ای آسان می شود، بنابراین مهم ترین وظیفه شما شناخت علاقه دختران است.

روز دختر

با یک کیک روز دختر زیبا و تزیین شده می توانید جشنی جذاب و متفاوت برای فرزند دختر خود برگزار کرده و روزی فراموش نشدنی و خاطره انگیز برای او بسازید.


یکی از بهترین ترفندها زیر نظر گرفتن و توجه به علایق خاص اوست، خوشبختانه دختران علایق خود را به روش های مختلفی بروز می دهند،با کمی کنجکاوی و تحت نظر گرفتن او می توانید به راحتی آن را تشخیص دهید. کیک هایی که با ظرافت خاص تزیین شده اند، کیک هایی با تم صورتی ، کیک های عروسکی ، کیک هایی با طرح قلب یا تزیین شده با گلهای رنگی، کیک هایی به شکل شخصیتهای کارتونی دختر و … گزینه های مناسبی برای جشن روز دختر هستند.

روز دختر
روز دختر مناسبتی محبوب و بسیار شاد است که با برگزاری جشن‌ها و مراسمات کوچک در جمع خانواده و اقوام همراه است. شکى نیست که یکی از بهترین و زیباترین انواع کیک، کیک های این روز است؛ چون علاوه بر آن‌که با عشق و علاقه‌ی فراوان از طرف خانواده‌ها به دختران ایران زمین هدیه می‌شود، نمادی از پاکی، زلالی و صمیمیت روح این فرشتگان زمینی است و با طرح‌های ویژه و بسیار شیک تهیه شود، می‌تواند زینت بخش محافل، جشن‌ها و دورهمی‌های خانواده‌های ایرانی در این روز به خصوص باشد.

روز دختر
کیک هایی که با ظرافت خاص تزیین شده اند، کیک هایی با تم صورتی، کیک های عروسکی، کیک هایی با طرح قلب یا تزیین شده با گل های رنگی، کیک هایی به شکل شخصیت های کارتونی دختر و غیره، گزینه های مناسبی برای جشن روز دختر هستند.


روز دختر
جهت تزیین کیک دخترانه بهتر است از ایده هایی استفاده کنید که فرزند شما با دیدن کیک احساس زیبای دختر بودن به سراغش بیاید و علاوه بر این متوجه اهمیتی که شما برای او قائل هستید بشود.


روز دختر
برای دیزایین کیک دخترانه بهتر است از ترکیب رنگ های شاد و روشن نظیر صورتی و بنفش و قرمز و گل‌بهی و سفید و غیره استفاده کنید،همچنین می توانید برای زیباسازی کیک روز دختر از شکوفه ها و گل های رنگی که با خامه یا خمیر فوندانت درست می شوند استفاده نمایید.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .