تبیان، دستیار زندگی

پیام و متن‌های زیبا برای تبریک روز دختر به همسر

به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، مجموعه‌ای از پیام و متن‌های زیبا برای تبریک روز دختر به همسر را برای شما آماده کرده‌ایم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
روز دختر
روز دختر در  ایران؛ مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) است و امسال "1400" نیز روز شنبه 22 خرداد است. امروز روز توست، زیباترین مخلوق پروردگار، آری اگر تو نبودی در جهان عاشق نداشتیم و احساسی وجود نداشت.

خدا به وقت آفریدن تو بیشتر از همیشه لبریز از عشق بوده و عشق خود را در وجودت جای نهاده، تو ای لبخند خدا اگر نبودی در جهان احساس ناب مادرانه و عشق ناب دخترانه وجود نداشت، موی بلند و بلندی مژگانت اگر نبود، جهان یک دنیا عشق و احساس و زیبایی کم داشت.

دختران سرزمینم، گوهران زیبای پدر و گل های زیبای مادر، روزتان مبارک، قدر و ارزش خود را بدانید که شما از بهترین مخلوقات خداوندگارید.

روز دختر

پیام و متن‌های زیبا ویژه تبریک روز دختر به نامزد یا همسر

روز بین المللی دختر برای اولین بار در روز 11 اکتبر سال 2012 از سوی سازمان ملل متحد نام گذاری شد.

دختر موجودی است که از او مهربان‌تر پیدا نمی‌کنی. سختی می‌کشد، یواشکی گریه می‌کند، غر می‌زند، فدایی می‌شود اما یادش نمی‌رود که اگر دختر به دنیا آمده، به این دلیل است که رسالتی دارد.رسالتی که وقتی آن روزی یک دختر بچه، اشتباه زنگ زد به من و گفت: بابایی… ذوق مرگ شدم و فهمیدم که چرا نقطه ضعف هر پدری، دختر اوست! دخترها اگر نبودند، مطمئنم یک جای کار دنیا می‌لنگید. دختر دیروز و همسرم امروز من روزت مبارک.
**********
دختران، نغمه شورانگیز آفرینشند و جهان، مهربانی اش را از نگاه روشن آنان وام می‌گیرد. همسرجان روز دختر مبارک.
**********
دختر یعنی فرشته‌هایی از جنس انسان که قسمتشان زندگی بر روی کره خاکیست. فرشته زمینی، روزت مبارک.
**********
عرضی ندارم بانو؛ فقط یادت باشد امروز که دختری در آینده مادر دختر دیگری هستی و روزی می‌آید که مادر بزرگ می‌شوی، پس جدا از همه ناپاکی‌ها، تو پاک بمان! همسر گلم روزت مبارک.
**********
عزیزم امروز روز توست، امیدوارم از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری و به تمام خواسته‌های زندگیت برسی. عشقم روزت مبارک.
**********
دست در دست حیا بگذار و کوشش کن مدام تا نیفتی در راه آزادی از پا، همسر با مدارا می شوی آسوده دل، پس کن بنا پایه رفتار خودرا بر مدارا، همسر. همسرم روزت مبارک.
**********
همسرم! وقتی که به تو نگاه می‌کنم، نمی تونم وجود خدا رو منکر بشم، آخه فقط خدا می تونسته، موجودی رو به زیبایی و حیرت انگیزی تو خلق کرده باشه. همسرم روز دختر مبارک.

روز دختر
همسر خوب و مهربانم؛ آغشته به تو می شود! روحم، نفسم،بند بند وجودم و وقتی در حصار دستانت بوسه باران می شوم. همسر عزیزم روز دختر مبارک.
**********
دختر، خاطرات شاد و خوشی گذشته، لحظات شاد حال و امید آینده است، تقدیم به دختر امروز و مادر آینده؛ همسر عزیزم روزت مبارک.
**********
همه ی دختران باید شعری داشته باشند که برای آنان نوشته شده باشد، حتی اگر لازم باشد برای این کار آسمان به زمین بیاید! همسر عزیزم روزت مبارک.
**********
ای بهار آرزوی نسل فردا، همسر / ای فروغ عشق از روی تو پیدا، همسر
چشم و گوش خویش را بگشا کز راه حسد / نشکند آیینه‌ات را چشم دنیا، همسر
دست در دست حیا بگذار و کوشش کن مدام / تا نیفتی در راه آزادی از پا، همسر
کوه غم داری اگر بر دوش دل همچون پدر / دم مزن تا می‌توانی از دریغا، همسر
با مدارا می‌شوی آسوده دل، پس کن بنا / پایه رفتار خود را بر مدارا، همسر
همسر عزیزم روزت مبارک
**********
من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم
میان این همه گل‌های عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم
همسرجان روزت مبارک
روز دختر
با تمام مداد رنگی های دنیا، به هر زبانی که بدانی یا ندانی، خالی از هرتشبیه و استعاره و ایهام، تنها یک جمله برایت خواهم نوشت، دوستت دارم همسر عزیزتر از جانم، روزت مبارک.
**********
تورا دختر خانوم می نامند! مضمونی که جذابیتش نفس گیر است… دنیای دخترانه تو نه با شمع و عروسک معنا پیدا می کند و نه با اشک و افسون. اما تمام این ها را هم در برمی گیرد… تو نه ضعیفی و نه ناتوان، چرا که خداوند تو را بدون خشونت و زورِ بازو می پسندد. اشک ریختن قدرت تو نیست ، قدرت روح توست. همسر عزیزم روزت مبارک.
**********
ﻭﻗﺘﯽ ﺧﺪﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺴﺎﺯﺩ، ﭼﻪ ﺣﺎﻝ ﺧﻮﺷﯽ ﺩﺍﺷﺖ، ﭼﻪ ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺍﯼ، ﺍﯾﻦ ﻣﻮﻫﺎ، ﺍﯾﻦ ﭼﺸﻢ ﻫﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﯽ؟ ﻣﻦ ﻫﻤﻪ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ.  نامزد زیبای من روز دختر مبارک.
**********
دختر جنس عجیبی ست! چشم هایش را که می بندی، دید دلش بیشتر… دلش را که می شکنی، باران لطافت از چشم هایش سرازیر…ا انگار درست شده تا…روی عشق را کم کند! عشقم همسرم روز دختر مبارک.
**********
اولین باری که با هم قدم زدیم، فهمیدم که از این به بعد تک تک قدم هایم خاص خواهد بود، چون قرار بود تا آخر عمر کنار تو قدم بردارم. روزت دختر مبارک زندگیم.

روز دختر
زمان میگذره، روز ها میان و میرن، اما هر روزی که در کنار تو هستم خاصه، شاید برای جهان تو تنها یک نفر باشی، اما برای من یک دنیا هستی. روز دختر مبارک دنیای من.
**********
تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد، آن را تقدیمت می کنم. نامزد خوشگلم روزت دختر مبارک.
**********
تو خوابی و من به صدای آرام نفس کشیدنت گوش می دهم، هر نفست برای من نبضِ زندگی ست، تصویر صورت نازنینت برایم عین عاشقی ست. روز دختر مبارکه همسر عزیزم.
**********
میشه اسم پاکتو رو دل خدا نوشت، میشه با تو پر کشید توی راه سرنوشت، میشه با عطر تنت تا خود خدا رسید، میشه چشم نازتو رو تن گلها کشید. همسرم روز دختر مبارک.
**********
دختر، داروی تمام دردهای دل و روح است و مرهمی است بر تمام زخم های روزگار که نشسته بر دل. مهربون ترین همسر و دختر روزت مبارک.
**********
تو برای من همچون خورشید، ماه و تمام ستاره های آسمان هستی، تو به زندگی من معنی میخشی و باعث افتخارم هستی همسر عزیزم، همیشه برای موفقیت و سعادتت دعا خواهیم کرد. روز دختر مبارک.
**********
می‌ خرامی و تو را می‌ نگرم، چشم تو آینه روشن دنیای من است، تو همان خرد نهالی که چنین بالیدی، راست چون شاخه سرسبز، برومند شدی، همچو غنچه بر درختی، همه‌ لبخند شدی. همسر قشنگم روزت دختر مبارک.
**********
با تو بودن زندگی را برایم ستودنی می‌ کند، به همین خاطر ستایشت می‌ کنم. دنیای من روزت دختر مبارک، از طرف همسر عاشقت.
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .