تبیان، دستیار زندگی

با دانستن این نکات استایلی خاص و جذاب داشته باشید

تیپ و استایل شما نشان دهنده شخصیت شماست. به دلیل اینکه به نوعی لباس پوشیده است که به شما این حس را القا کند. پس شما می توانید علایق خود را با انتخاب لباس نشان دهید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
با دانستن این نکات استایلی خاص و جذاب داشته باشید
کی بدش میاد که جذاب و تاثیرگذار به نظر برسه ؟ جواب اینه هیچکس! بسیاری  از افراد هزینه های بسیار زیادی را پرداخت می کنند تا تیپ خود را به روز کنند و بسیار خوش تیپ باشند ولی همان طور که نی دانید بسیاری از افراد در این راه ناموفق هستند به دلیل اینکه نمی دانند مهم قیمت لباس نیست مهم این این  است که لباسی مناسب و مخصوص به خود را انتخاب کنیم.

با ما در فروشگاه طرح با تو همراه باشید تا شما را با نکاتی آشنا کنیم که  بتوانید خوش استایل باشید.

داشتن استایل شخصی

تیپ و استایل شما نشان دهنده شخصیت شماست. تا حالا براتون پیش اومده شخصی را در خیابان دیده باشید و بگویید این فرد هنری است. به دلیل اینکه به نوعی لباس پوشیده است که به شما این حس را القا کند. پس شما می توانید علایق خود را  با انتخاب لباس نشان دهید. بزارید یه مثال بزنیم درباره سریال پرطرفدار فرندز که این روزها دوباره بر ورد زبان ها افتاده اند و طرفداران بسیار زیادی دارند بسیاری از افراد با پوشیدن تیشرت با طرح سریال فرندز طرفداری خود از این سریال را نشان می دهند.

لباس هایی که از مد نمیفتند

اگر دقت کنید در هر دوره ای لباس هایی ترند می شود و خیلی سریع از مد میفتد. ولی لباس های ساده و کلاسیک همیشه شیک هستند و کلاس خاص خود را دارند. انتخاب یک تیشرت به رنگ ساده و خنثی می تواند یک انتخاب بسیار مناسب و ارزان باشد و در حین سادگی شما را بسیار جذاب کند. الان هم برخی از ما با نگاه کردن به عکس های مثلا 5 سال پیش خود خجالت می کشیم و فکر می کنیم چجوری اون لباس رو خریده ایم.

متناسب با موقعیت لباس بپوشید

متناسب با موقعیت لباس بپوشید

هر جایی یک مدل لباس را می طلبد. مثلا شما تصور کنید با کت و شلوار و کروات به کوه بروید. هر چقدر هم شیک باشد ولی مناسب اون موقعیت نیست. پس بدانید چه لباسی را برای چه جایی باید بپوشید.

ساعت را فراموش نکنید

ساعت یکی از جدابیت ها برای شما محسوب می شود. داشتن یک ساعت شیک می تواند با تیپ شما ست شود و همخوانی خاصی را برای تیپ شما ایجاد کند.

از کفشتان مراقبت کنید

کفش تیپ شما را به طور کامل تکمیل می کند. سعی کنید حتما کفش های مشکی و قهوه ای داشته باشید که بتوانید با لباس های رسمی و کفش هایی مانند اسنیکرز را با تیپ های  غیر رسمی ست کنید.

فروشگاهی برای خرید انواع تیشرت

برای خرید انواع طرح جدید تیشرت مردانه و زنانه کافیه به سایت ما یعنی طرح با توسر بزنید. یادتون باشه ما هم قیمتامون مناسبه و هم کیفیت بسیار بالایی دارند. اگر دوستداری خودت و دوستات خاص باشید حتما از ما خرید کنید. راستی شما می تونید طرح های دلخواهتان رو هم به ما سفارش بدید که براتون روی تیشرت چاپ کنیم.