تبیان، دستیار زندگی

بازیگران سریال کلبه‌ای در مه؛ شبکه سه سیما

سریال “کلبه‌ای در مه” بعد از مجموعه بوتیمار روی آنتن شبکه سه رفته است، ماجرای این سریال در خصوص اتفاقات اوایل انقلاب است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کلبه ای در مه
سریال کلبه ای در مه به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید پروینی سریال جدید شبکه سه سیما است که از 13 خرداد ماه پخش آن در شبکه سه سیما آغاز می شود، با پایان پخش سریال بوتیمار، سریال کلبه ای در مه، جایگزین آن در کنداکتور شبکه سوم می شود. این سریال هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش و روز بعد ساعت‌ های ۱:۴۵ بامداد، ۹:۴۵ و ۱۴:۱۵ تکرار می‌ شود.

بازیگران سریال کلبه ای در مه؛ فرخ نعمتی، سام قریبیان، حمید ابراهیمی، آشا محرابی، رزیتاغفاری، ساقی زینتی، محمد نادرخانی، حسام محمودی، سیاوش چراغی پور، محبوبه اسدی، سودابه بیضایی، رویا حسینی، خشایار راد، سید مهرداد ضیایی، رضاجوشنی، شهروزآقایی پور، مهرنوش مقیمی، مهرداد ابسالان، مسیح خانزاده، میلاد ایمانی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش می کنند.

حسن لفافیان در دومین تجربه سریال سازی خود، تصویربرداری سریال کلبه ای در مه را از سال گذشته آغاز کرده و پس از پایان مراحل فنی، آن را به روی آنتن می فرستد. حسن لفافیان قبل از ساخت این مجموعه قسمت هایی از سریال به رنگ خاک را که وقایع آن در جنوب کشور می گذشت، کارگردانی کرده بود. او همچنین تجربه هایی به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه ‌ریز دارد.

این سریال که تولید سال 1399-1400 است در 30 قسمت ساخته شده و از شبکه سه پخش می شود. سریال تاریخی کلبه ای در مه توسط آقای حسین لفافیان کارگردانی شده است در اواسط خرداد ماه بر روی آنتن شبکه سوم سیما می رود، آقای لفافیان با تهیه کنندگی سعید پروینی همکاری بسیار خوبی داشته اند تا بتوانند این سریال با موضوع تاریخی را تولید کنند.

آقای لفافیانن سابقه زیادی در تولید سریال و فیلم سینمایی دارد فیلم های یتیم خانه ایران و دست های خالی سریال شرم از جمله کارهای او به شمار می آید که حالا با سریال کلبه ای در مه گام دیگری در سریال‌سازی برداشته است بیشتر سریال ها و فیلم هایی که می سازد ژانر تاریخی دارد که با داستان اجتماعی و سیاسی عاشقانه گره می‌خورد.

کلبه ای در مه

داستان سریال کلبه ای در مه

کلبه ای در مه یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی محصول سال ۱۳۹۹ به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه‌کنندگی سعید پروینی است که از ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ از شبکه سه پخش گردید.

سریال کلبه ای در مه درباره روستایی در گیلان است که یک معدن مهم هم دارد.فردی غریبه در زمستان سال ۱۳۵۷ به آنجا می رود و وقایعی رخ می دهد، این سریال ماجرای انسان هایی را در اوایل انقلاب روایت می کند.

این سریال روایتگر زندگی مردم در چند دهه قبل است و بیشتر در سناریو این مجموعه سعی شده به وقایع آن روزهای اجتماع بپردازد.

عوامل پشت صحنه سریال کلبه ای در مه
بازیگران سریال کلبه ای در مه عبارتند از:
رزیتا غفاری
سام قریبیان
خشایار راد

حسام محمودی فرد
مریم بوبانی
فرخ نعمتی

مهرداد ضیایی
سودابه بیضایی
حمید ابراهیمی

آشا محرابی
ساقی زینتی

عوامل پشت صحنه سریال کلبه ای در مه
عوامل پشت صحنه سریال کلبه ای در مه عبارتند از:
کارگردان: حسن لفافیان
تهیه کننده: سعید پروینی
منشی صحنه: دنیا نادرخانی
برنامه ریز: علی تهرانی

دستیار اول کارگردان: علی آشتیانی
طراح صحنه: فرهاد عزیزی فرد
صداگذاری: مهدی جمشیدیان

طراح گریم: کامران خلج
صدا بردار: مسعود شاهوردی

جلوه های ویژه میدانی: ایمان کریمیان
جلوه های ویژه بصری: فرید ناظرفصیحی

کلبه ای در مه

بیوگرافی بازیگران سریال کلبه ای در مه

در خلاصه داستان سریال کلبه ای در مه آمده است: نقطه ای تیره در دل دریایی از روشنایی هنوز برای نگرانی زود است اما دلمان را به هیچ مسیر بی انتهایی خوش نکنیم که نتیجه اش تباهی ست ...

ثریا قاسمی

ثریا قاسمی از بازیگران سریال کلبه ای در مه

مولود ملا قاسم معروف به ثریا قاسمی متولد ۱۳۱۹/۰۴/۲۸ و در تهران به دنیا آمده است. او پس از اخذ مدرک تحصیلی دیپلم وارد رادیو ارتش شاهنشاهی شد. قاسمی بعد از مدتی وارد تئاتر شد و همزمان کار دوبله را نیز انجام می‌داد. او بازیگری را در سال ۱۳۵۱ با فیلم " آرامش در حضور دیگران" تجربه کرد، در سال ۱۳۵۲ با بازی در سریال "قصه عشق" وارد تلویزیون ایران شد.ثریا قاسمی تنها فرزند مرحوم حمیده خیرآبادی (مادر سینمای ایران) است. او از طرف مادری اصالتا رشتی است. ثریا قاسمی در سال ۱۳۴۹ با رحیم برفراز ازدواج کرد که حاصل این ازدواج سه فرزند به نام بهروز، بابک و بنفشه است. ثریا قاسمی می‌گوید برای اینکه ذهنی سالم و حافظه ای قوی داشته باشید باید ورزش کنید، به همین در مصاحبه ای با یکی از رسانه اعلام کرد؛ من هنوز ورزش می‌کنم و به همین دلیل است که حافظه ام را از دست نداده ام.

رزیتا غفاری

رزیتا غفاری از بازیگران سریال کلبه ای در مه

رزیتا غفاری سال ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. او در سال ۱۳۷۲ وارد دانشگاه شد و در رشته کارگردانی سینما شروع به تحصیل نمود. او پس از پایان تحصیلات، کار حرفه ای خود را ابتدا با سمت منشی صحنه چند فیلم سینمائی و دستیاری کارگردان و بازیگری شروع و تجربه نمود و سپس با ساخت یک برنامه تلویزیون برای گروه اقتصاد شبکه یک سیما به نام ضمانت و استاندارد فیلمسازی را آغاز کرد.

رزیتا غفاری بازیگر سریال کلبه ای در مه با انتشار تصویر زیر در اینستاگرام خود نوشت: سریال کلبه ای در مه از13 خرداد، شبکه 3 ساعت 45'8 به امید آنکه مقبول واقع شود.

سام قریبیان

سام قریبیان از بازیگران سریال کلبه ای در مه

 سام قریبیان بازیگر، نویسنده و کارگردان کشورمان 13 دی ماه 1358 در نیویورک متولد شد. او فرزند فرامرز قریبیان (بازیگر) و مینا خیامی (فیلمنامه نویس) است.

این هنرمند کشورمان در خانواده ای هنرمند متولد شد و راه پدرش را در دنیای هنر ادامه داد و مدرک کارشناسی کارگردانی سینما را در کالیفرنیا دریافت کرد و فوق لیسانسش را در زمینه مدیریت و اقتصاد سینما گرفت.
 
سیدمهرداد ضیایی

سیدمهرداد ضیایی از بازیگران سریال کلبه ای در مه

سید مهرداد ضیایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، متولد سال ۱۳۴۷ در اصفهان است. او نویسنده و پژوهشگر است.

مهرداد ضیایی دانش‌آموختهٔ بازیگری از دانشگاه هنر است و از سال ۱۳۶۹ حرفهٔ بازیگری را آغاز کرد. بازیگری برای ضیایی از حضور در تئاتر آغاز شد و در تلویزیون و سینما و بعد در اداره کل نمایش رادیو ادامه پیدا کرد. سید مهرداد ضیایی نخستین بار در سینما در فیلم “شب دهم” به کارگردانی جمال شورجه حضور یافته و  بازی کرده است.

خشایار راد

خشایار راد از بازیگران سریال کلبه ای در مه

خشایار راد بازیگر ایرانی در ۵ مهر ۱۳۳۰ در تهران متولد شد، او تا مقطع دیپلم نظام قدیم بیشتر درس نخوانده است و کارمند بانک صادرات است که وارد عرصه تئاتر و سپس بازیگری سینما و تلویزیون شده است.

و با مجموعه تلویزیونی قطار ابدی کار خود را در عرصه بازیگری آغاز کرد. راد در فیلم های سینمایی تلفن همراه رئیس جمهور، خوابگاه دختران، مامان بهروز منو زد، آقای الف، یادم تو را فراموش، خلافکاران و آخرین ماشین دنیا حضور داشته است.

حمید ابراهیمی

حمید ابراهیمی از بازیگران سریال کلبه ای در مه

حمید ابراهیمی متولدهفتم تیر ماه سال ۱۳۴۹ در رشت است. او دانش آموخته کارشناسی اطلاع رسانی و کتابداری گرایش هنر است. بیش از دو دهه تجربه در تئاتر را دارد و از هنرمندان کم حاشیه و کاربلد سینما و تلویزیون است.

مسیح خانزاده

مسیح خانزاده از بازیگران سریال کلبه ای در مه

مسیح خانزاده بازیگره توانمندی که به زودی برسره زبانهای اهالی سینما خواهد امد او بازیگری را از نوجوانی در موسسه سوره سازمان تبلیغات اسلامی شروع کرد.

خانزاده کودک کار بوده اکنون تاجر موفقی نیز هست و تعدادی کودکان کار را تحت پوشش دارد دوستی دیرینه ای با کیانوش عیاری دارد.سریال های ۸۷متر.وارش.شرم.و اکنون سریال کلبه ای در مه را در کارنامه هنری خود دارد.

رزیتا غفاری

سودابه بیضایی از بازیگران سریال کلبه ای در مه

سودابه بیضایی متولد۱۸ اردیبهشت ۶٠ در تهران می باشد.او از سال ۸۱ به کلاس‌های بازیگری استاد سمندریان رفت و پس از مدتی برای بازی در فیلم گیس بریده انتخاب شد و بازیگری را با این فیلم آغاز کرد.

سودابه بیضایی در سریال های کیمیا (در نقش مرضیه) و سریال آمین (در نقش نیروانا) را ارمغان تاریکی ,پروانه, هوش سیاه, بال های خیس و همچنین فیلم های سینمایی روز روشن, توهم ,گیس بریده, عروس برفی و … به ایفای نقش پرداخته بود.

آشا محرابی

آشا محرابی از بازیگران سریال کلبه ای در مه

آشا محرابی متولد ۳۱ مرداد ماه سال ۱۳۵۲ در تهران میباشد. او از هنرپیشگان ایرانی رادیو و تلویزیون میباشد و دارای تحصیلات در رشته زبان انگلیسی و روابط بین الملل و بازیگری و کارگردانی است.

وی پس از ورود به رادیو، کار در صحنهٔ تئاتر را در سال ۱۳۷۷ با بازی در نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی استاد حمید سمندریان در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز کرد.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .