تبیان، دستیار زندگی

قدم نورسیده مبارک؛ متن و جملات زیبا برای تبریک تولد نوزاد

لحظه پدر یا مادر شدن یکی از بهترین لحظات زندگی هر انسانی است و مطمئنا از به یادماندنی‌ترین روزهای زندگی آن‌ها به‌شمار می‌رود. اگر دوست دارید در این لحظه به یاد ماندنی در کنار آن‌ها باشید با ارسال متن و جملات زیبا برای تولد نوزاد از راه رسیده به آن‌ها تبریک بگویید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
تولد نوزاد
تولد نوزادان یکی از فرخنده ترین مناسبت ها است که تمامی اقدام و دوستان سعی می کنند با زیباترین و دلچسب ترین متن ها و جملات، به بیان تبریک به والدین و خانواده نوزاد بپردازیم.

اگر یکی از همکاران، اقوام و آشنایان شما به تازگی صاحب فرزندی شده، می توانید برای تبریک تولد نوزادشان برای آن ها متن و جملات زیبایی را ارسال کنید، در این مطلب پیام های تبریک زیبایی نوشته شده که می تواند برای شما جالب باشد. 

تولد نوزاد

متن ها و جملات زیبا برای تبریک تولد نوزاد

تبریک می گم که از مرحله بیماری صبحگاهی و ویارهای بارداری گذشتید، امیدوارم توی مرحله عوض کردن پوشک و غذا دادن نیمه شب به کودک تون هم موفق باشید!
**********
هدیه خدا آمد و چشم شما روشن شد، روشنایی چشمتان مبارک. باران رحمت خدا آمد و روح شما تازه شد، تازگی روحتان مبارک. فرزند نور چشمتان آمد و انتظار به پایان رسید، قدم نو رسیده مبارک.
**********
مادر شدن کامل شدن خوبی‌های‌ یک زن است. تمامی خوبی‌های‌ دنیا تقدیم تو باد، تمام خوبی‌هایی که هدیه‌ای آسمانی برایت می‌آورد.
**********

ارسال پیام تبریک به همکاران، آشنایان و دوستانتان با جملات دلنشین و زیبا برای تولد نوزادشان؛ می تواند برای آن ها بسیار لذت بخش باشد.

و زندگی از نو آغاز شد و تو آغازگر بودی. تو دست خدا برای اعجاز بودی. زندگی‌ات سرشار از شادی باد و این معجزه رابه تو تبریک می گویم.
زیباترین ترانه زمینی موزیک تپش قلب فرشته‌ای آسمانی است.طنین‌انداز شدن زیباترین ترانه زندگی‌تان مبارک.
**********
باز کن پنجره ها را که نسیم روز میلاد اقاقی ها را جشن میگیرد و بهار روی هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است. قدم نورسیده مبارک.
**********
تولد زیباترین هدیه خدا، که مانند سروشی روح بخش، به زندگی تان نور امید دمید را تبریک می‌گویم، قدم های کوچکش برایتان پر از خیر و برکت باشد.
 
تولد نوزاد
آرزو می کنم پسربچه کوچولوتون فرشته ای باشه که همیشه دنبالش می گشتید آرزو می کنم زندگی تون رو شاد و خوشبخت کنه. تبریک می گم!
**********
امروز روز شادی و امسال سال گل،  نیکوست حال ما که نکو باد حال گل شکفتن گل زندگیت مبارک. روزهایتان گل باران و قدم نو رسیده پر از روزی.
**********
صمیمانه ترین شادباش مرا برای شکفتن نو گل زیبای زندگیتان از من پذیرا باشید، آرزو داریم که این فرزندان عزیز زیر سایه‌ی پدر و مادرشان زند‌گی خوش و پُرباری داشته باشند.
**********
پر خیر و برکت بودن قدم‌های‌ کوچک فرزندتان و روح بخشیدن به زندگی‌تان آرزوی من است. برای بدنیا آمدن دردانه‌تان تبریک مرا پذیرا باشید.
**********
امیدوارم با قدم‌های نورسیده لطف و رحمت الهی بیش از پیش در زندگیتان جاری گردد. تبریک من را صمیمانه بپذیرید.
**********
به یمن آمدن فرشته کوچکتان به زمین با آسمانی ترین آرزوها، برای پر خیر و برکت بودن قدم های کوچکش و روح بخشیدن به زندگیتان تبریک مرا پذیرا باشید. قدم نورسیده مبارک.
**********
تولد نوزاد
شکفتن نوگل زیبایتان در دشتی از یاس های مهربانی با نجوی سیمین آبشاران تهنیت باد، با آرزوی روشن ترین فرداها برای وجود نازنیش.
********** 
انشاء الله که در سایه ی خداوند حق تعالی و به فرخندگی این روز مبارک همواره سلامتی و شادابی برای شما و خانواده ی گرامی در پیش باشد. قدم نورسیده مبارک.
**********
زیبا ترین ترانه زمینی آهنگ  تپش قلب فرشته ای آسمانی است، تولد فرشته ی آسمانیت مبارک. 
**********
تولد زیباترین هدیه خدا که مانند سروشی روح بخش به زندگی تان نور امید دمید را تبریک می گیم. قدمهای کوچکش برایتان پر از خیر و برکت باشد، قدم نورسیده مبارک.
**********
امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست / احسنت، به این جشن دل انگیز که برپاست
گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی / کز فرّ و شرف، آبروی جمله ی گل هاست
قدم نو رسیده مبارک باد.
 
تولد نوزاد
زندگی همواره تغییر می کند، اما یک چیز هست که همیشه ثابت و بدون تغییر می ماند، از حالا تا آخرین نفس … عشق شما به کودک تان! پیدا کردن چنین چیز جادویی را به شما تبریک می گویم!
***********
آمدن گل‌دختر، گل‌پسر مبارک بادت. همگی برای بدنیا آمدن غنچه‌ای سالم برایت دعا کردیم، امیدوارم با حضور پدری چون شما که باغبان بی‌نظیر خواهد بود، به نحو احسن غنچه‌ات به گلی زیبا تبدیل شود.

**********
غنچه کرد غنچه شکفت و خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش رابه شما داد. قدم نورسیده مبارک.
**********
امیدواریم با قدم‌های فرشته ی کوچولو تازه به زمین آمده زندگی‌تان سرشار از سلامتی، برکت، شادی گردد. قدم نو رسیده مبارک.
**********
امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید / گویی بساط عیش مداوم به من رسید
نور ستاره ای در شب تولدش / انگار که فرشته ای از ازل رسید
تولد فرشته کوچکتان مبارک.
**********
لحظه پدر و مادر شدن لحظه ای است که همه مبارزات زندگی ناگهان ارزش جنگیدن پیدا می کنند. تبریک می گم!.
***********
میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست،که می توان با آن به رنج های زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست، میلادتو معراج دست های من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم.

تولد نوزاد

اس ام اس تتبریک برای تولد نوزاد


با آرزوی سال های، سرشار از سلامتی، عشق و شادی برای شما و فرزند نو رسیده تان ...
**********
شکفتن نوگل زیبایتان، در دشتی از یاس های مهربانی با نجوای سیمین آبشاران تهنیت باد.
**********
تولد فرشته کوچک خوشبختی ات مبارک، روز هایتان در کنار این نوگل تازه رسیده آفتابی و شب هایتان مهتابی باد.
**********
تولد نازنین ترین و اهورایی ترین ارمغان زندگیتان را تبریک می گویم و بهترین آرزوها رو برای شما و نوزادتان دارم. قدم نو رسیده مبارک.
**********
قدم نو رسیده مبارک؛ انشاءالله که در سایه ی خداوند حق تعالی همواره سلامتی و شادابی برای شما و خانواده ی گرامی در پیش باشد.

تولد نوزاد
صمیمانه ترین شادباش مرا برای شکفتن نو گل زیبای زندگیتان از من پذیرا باشید، آرزو داریم که این فرزندان عزیز زیر سایه‌ی پدر و مادرشان زند‌گی خوش و پُرباری داشته باشند. قدم نو رسیده مبارک.
**********
امیدواریم با قدم های فرشته ی کوچولو تازه به زمین آمده زندگی‌تان سرشار از سلامتی، برکت و شادی گردد. قدم نو رسیده مبارک.
**********
باز کن پنجره ها را که نسیم، روز میلاد اقاقی ها را جشن میگیرند و بهار، روی هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است. قدم نو رسیده مبارک.
**********
الفبا برای سخن گفتن نیست / برای نوشتن نام توست اعداد، پیش از تولد تو به صف ایستاده اند، تا راز زاد روز تو را بدانند. قدم نو رسیده مبارک.
**********
صدای یک پرواز، فرود یک فرشته، آغاز یک معراج و شروع یک زندگی. قدم نو رسیده مبارک.
**********
چه لطیف است حس آغازی نو و چه زیباست روز آغاز تنفس… و چه اندازه عجیب است، روز ابتدای بودن! میلاد نو رسیده ات مبارک.

 
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .