تبیان، دستیار زندگی

بهترین مرکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

سه برند سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو بهترین برند های دستگاه تصفیه آب در سال ها ی اخیر در ایران بسیار محبوب بوده اند و جزو پر فروش ترین دستگاه ها محسوب می شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بهترین مرکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران


استفاده از آب تصفیه کن خانگی به افزایش کیفیت و سلامت آب آشامیدنی کمک می کند و باعث می شود تا از بیماری های ناشی از آب آلوده در امان بمانیم. آلاینده های موجود در آب لوله کشی بیماری هایی مثل سرطان و مشکلات گوارشی و پوستی را برای ما ایجاد خواهد کرد. پس برای پیشگیری از این مشکلات و بهبود سلامت و کیفیت زندگی مان خرید تصفیه آب خانگی بسیار مهم است. اگر شما هم تصمیم دارید یک تصفیه آب برای منزل خود تهیه نمایید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا اطلاعات لازم را در رابطه با انواع دستگاه تصفیه آب و هم چنین خرید اینترنتی آب تصفیه کن به دست آورید.

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب

برند ها ی متنوعی در بازار تصفیه آب وجود دارند که دارای قیمت های متفاوتی نیز با یکدیگر هستند. در حال حاضر برند های تایوانی به دلیل قیمت مناسب و هم چنین کارکرد قوی بهترین دستگاه های تصفیه آب آپارتمانی می باشند. از آن جایی که دستگاه های تایوانی نمایندگی های زیادی در ایران دارند با قیمت های یکسانی به فروش می رسند اما دقت داشته باشید که از نمایندگی های معتبر و رسمی آن ها را تهیه نمایید. سه برند سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو بهترین برند های دستگاه تصفیه آب در سال ها ی اخیر در ایران بسیار محبوب بوده اند و جزو پر فروش ترین دستگاه ها محسوب می شوند.
سافت واتر و سی سی کا که به دلیل قیمت مقرون به صرفه شهرت جهانی دارند و علاوه بر آن کیفیت بسیار خوب و کارکرد بسیار قوی در از بین بردن املاح مضر آب دارند جزو قدیمی ترین برندهای موجود در بازار ایران هستند و برند آکوا پرو نیز جزو دستگاه ها ی نسبتا جدیدی می باشد که بسیار زود جای خود را میان دیگر رقبای خود باز کرد. قطعات به کار رفته در این برند ها همگی ساخت  و اصل تایوان می باشند و از بهترین متریال ها در آن ها استفاده شده است.
فیلتر ممبران آمریکایی به کار رفته در این دستگاه قدرت جذب فوق العاده ای دارد و بسیار با دوام می باشد. بهترین مدل برند سافت واتر را می توان دستگاه قلیایی کننده معرفی کرد که خاص آنتی اکسیدانی به آب می دهد و از بهترین تصفیه آب های قلیایی دنیا می باشد. سی سی کا نیز به دلیل اینکه قطعاتش را خودش تولید می کند بهترین برند دستگاه تصفیه آب می باشد که با دستگاه ها ی آمریکایی برابری می کند . این برند دستگاه های اسمز معکوس را در مراحل 6 الی 9 تولید کرده که بسیار با کیفیت می باشند. آکوا پرو یک دستگاه کاملا حرفه ای می باشد که پر فروش ترین مدل آن دستگاه اسمز معکوس قلیایی اکسیژن ساز است که کامل ترین مدل تصفیه آب می باشد.
برند های تایوانی دارای استاندارد های FDA,NSF,CE,QW می باشند و مطابق با استاندارد های جهانی تولید می شوند. دستگاه ها ی اسمز،  قلیایی و فرا بنفش از جمله مدل های دستگاه های تایوانی می باشند که در ادامه توضیح مختصری در رابطه با هر یک از آن ها ارائه می دهیم و بهترین مرکز خرید اینترنتی این محصول را معرفی می کنیم.

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

اسمز معکوس روشی برای شیرین کردن و از بین بردن املاح آب است. این فرایند که از طریق یک پمپ در دستگاه انجام می شود آب را با فشار خیلی زیادی وارد اصلی ترین فیلتر که ممبران می باشد می کند و این به ترتیب تمام املاح مضر و آلاینده های آب تا اندازه ی 0001/0 میکرون در این فیلتر به دام می افتند. هم چنین بو و مزه ی بد آب نیز از بین می رود. دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس حداقل دارای  فیلتر می باشد و با افزایش فیلتر های دیگر کیفیت آب تصفیه شده بالاتر می رود. اسمز معکوس یک دستگاه برقی است و دارای یک منبع برای ذخیره کردن آب نیز می باشد. از فیلتر های اصلی این دستگاه پروپیلن، کربن پودری، کربن بلاک، ممبران، پست کربن و مینرال می باشد که فیلتر مینرال برای حفظ مواد معدنی آب به کار می رود و از مزایای دستگاه های اسمز معکوس می باشد.

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس


دستگاه تصفیه آب قلیایی

قلیایی شدن آب به معنی افزایش PH یا همان سختی آن است که باعث می شود آب از حالت اسیدی خارج شود. دستگاه تصفیه آب قلیایی با یک فیلتر آلکالاین این کار را برای ما انجام خواهد داد. در طی فرایند تصفیه آب از روش اسمز معکوس تنها مولکول ها ی آب اجازه عبور از فیلتر های دستگاه را دارند و به همین علت املاح آب به طور کامل از بین می روند و آب اسیدی می شود. یعنی PH آن به مقدار زیادی کاهش می باید. فیلتر قلیایی سختی آب را بالا برده و به میزان استاندارد و مفید برای بدن می رساند. این آب از مشکلات گوارشی جلوگیری می کند و آنتی اکسیدان های فراوانی دارد که برای پیشگیری از ابتلا به سرطان بسیار مفید است.

دستگاه تصفیه آب فرابنفش

در بسیاری از مناطق به دلیل این که از چاه های خانگی و عمیق برای برداشت آب استفاده می شود، آب دارای میکروب ها و باکتری ها ی بسیار مضر و خطرناک برای انسان می باشد که حتما باید به طور کامل از بین بروند. روش اسمز معکوس به تنهایی راه حلی برای از بین بردن این آلاینده ها نمی باشد بنابراین با اضافه شدن فیلتر فرابنفش می توان میکرو ارگانیسم های موجود آب را تا 99.99 درصد از بین برد. این اشعه برای انسان خطرناک نیست و هم چنین مناسب آب های شهری حاوی کلر نیز نمی باشد. فیلتر فرابنفش در مرحله ی آخر دستگاه قرار می گیرد و می تواند با سیستم های قلیایی کننده نیز ترکیب شود.

فروش آنلاین دستگاه تصفیه آب خانگی

اگر قصد خرید اینترنتی آب تصفیه کن را برای منزل خود دارید پیشنهاد می کنیم که حتما از نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی معتبر آن را تهیه نمایید. فروشگاه اینترنتی تصفیه آب راد گستر نوین ارائه دهنده انواع دستگاه های تصفیه آب برند ها ی تایوانی اورجینال با بهترین کیفیت می باشد. برای خرید می توانید از طریق سایت راد گستر نوین اطلاعات و قیمت دستگاه تصفیه آب را مشاهده نمایید و سپس به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان برای ارسال و نصب دستگاه هماهنگی های لازم با شما انجام شود.
فروش آنلاین دستگاه تصفیه آب خانگی توسط راد گستر نوین مزایای از جمله گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش و مشاوره و پشتیبانی طولانی مدت و هم چنین تست سختی آب خروجی دستگاه توسط تکنسین مربوط را برای شما به همراه دارد.


تصفیه آب راد گستر نوین


"شرکت تصفیه آب راد گستر نوین وارد کننده و مرکز پخش بهترین مارک های تصفیه آب های خانگی و اداری تایوانی آکوا AQUA و سافت واتر SOFT WATER و آکواپرو AQUA PRO و سی سی کا CCK دستگاه تصفیه هوا در ایران، با توجه به نیاز منطقه ای و نوع آلودگی های آب ایران، اقدام به عرضه دستگاه هایی نموده است که جهت رفع مشکلات بومی آب، بهینه می باشند. این دستگاه ها با توجه به نوع سیستم حرفه ای خود، دارای عملکرد و کارآیی فوق العاده ای بوده و از پیشرفته ترین کارخانه ها و بهترین آب تصفیه کن خانگی و بهترین دستگاه تصفیه هوا موجود در ایران می باشند. دستگاه های وارداتی این شرکت از دو نوع سیستم پیشرفته اسمز معکوس و اولترافیلتراسیون استفاده می کنند. این دستگاه ها قابلیت بالایی در حذف آلودگی های میکروبی ،نیترات ، نیتریت ، فلزات سنگین و سایر ناخالصی های موجود در آب و حذف سختی مضر آب که باعث رسوب گذاری در کتری می شود را دارند."