تبیان، دستیار زندگی

گزارش حضور تبیان در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2021

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در نمایشگاه اینوتکس 2021 با تیم‌های متعدد نوآور و فناور شامل تبینو، کدومو، همدم، مجازیست، میم، جیب، پرسان و ارتباطات هوشمند تبیان حضور چشمگیری را به نمایش گذاشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2021
دهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس 2021 در روز  ۲۸ اردیبهشت‌ماه با حضور سورنا ستاری، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و علی اکبر صالحی، معاون رئیس‌جمهور در پارک فناوری پردیس افتتاح شد.

اینوتکس 2021 این بار به شیوه‌ای جدید و نوآورانه و به صورت ترکیبی از بخش‌های حضوری و مجازی در فضایی باز و در پارک فناوری پردیس برگزار شد. این نمایشگاه از 28 لغایت 31 اردیبهشت 1400 میزبان علاقه مندان و فعالان نوآوری و فناوری بود.

اینوتکس به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای ســال در حوزه نوآوری و فناوری کشور شناخته می‌شـود و در طی سال‌های گذشته، مورد اسـتقبال طیف وسیعی از مخاطبان واقع شده اسـت. از سال 1400 ناحیه نوآوری پردیس، میزبان اینوتکس بوده و این باعث می‌شود تا رویداد اینوتکس، هرسال تبدیل به یک رویداد فراموش نشدنی برای اکوسیستم نوآوری وفناوری کشور شود.

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در نمایشگاه اینوتکس 2021 با تیم‌های متعدد نوآور و فناور شامل تبینو، کدومو،  همدم، مجازیست، میم، جیب، پرسان، ارتباطات هوشمند تبیان و کیف پول حضور داشته است که مورد استقبال مخاطبان و بازدید کنندگان نمایشگاه واقع شد.

تبیان در نمایشگاه اینوتکس 2021 علاوه بر میزبانی عموم مخاطبان و علاقه مندان، پذیرای حضور تعدادی از مقامات کشوری از جمله حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدابراهیم رئیسی (ریاست محترم قوه قضاییه)، جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف (ریاست محترم مجلس شورای اسلامی)، سرکار خانم زهره الهیان (نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس)، حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حسین‌علی سعدی (ریاست محترم دانشگاه امام صادق (ع) و ... بود.

تصاویری از  مهمانان ویژه تبیان در نمایشگاه اینوتکس 2021 را در ادامه مشاهده می‌کنید.
مهمانان ویژه تبیان در نمایشگاه اینوتکس 2021
مهمانان ویژه تبیان در نمایشگاه اینوتکس 2021
مهمانان ویژه تبیان در نمایشگاه اینوتکس 2021
مهمانان ویژه تبیان در نمایشگاه اینوتکس 2021
مهمانان ویژه تبیان در نمایشگاه اینوتکس 2021
مهمانان ویژه تبیان در نمایشگاه اینوتکس 2021