تبیان، دستیار زندگی

با تور استانبول لحظه آخری آماده سفر شوید

استانبول جاذبه‌های تاریخی و گردشگری بسیار کم نظیر و زیبایی دارد. برای رفتن به این شهر، انواع تور استانبول وجود دارد و یکی از بهترین این تورها، تور استانبول لحظه آخری است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
با تور استانبول لحظه آخری آماده سفر شوید





سال‌های اخیر این شهر به یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگران ایرانی تبدیل شده است. استانبول جاذبه‌های تاریخی و گردشگری بسیار کم نظیر و زیبایی دارد و به‌راحتی می‌توانید در هر زمانی که بخواهید به این شهر سفر کنید. برای رفتن به این شهر، انواع تور استانبول وجود دارد و یکی از بهترین این تورها، تور استانبول لحظه آخری است. شما با رزرو کردن این تورها می‌توانید سفری بدون دغدغه و راحت داشته باشید. پس تا آخر همراه این مطلب باشید و با چگونگی نحوه رزرو و قیمت تورهای لحظه آخری استانبول و نکات کاربردی دیگر آشنا شوید.

هزینه تور استانبول

قیمت تور استانبول متناسب با امکانات هتل و تور، قیمت ارز و مدت زمان اقامت تغییر پیدا می‌کند. یعنی هرچه که تور امکانات بیش‌تری دراختیار شما بگذارد و تعداد روزهای اقامت را بیش‌تر درنظر بگیرید، هزینه تور استانبول در علی بابا شما افزایش پیدا می‌کند. همان‌طورکه گفته شد، هزینه تور به قیمت ارز  نیز بستگی دارد. یعنی اگر قیمت ارز به هر ‌دلیلی بالا رود، هزینه تور نیز افزایش پیدا می‌کند. شما می‌توانید قیمت روز تورهای استانبول و تورهای دیگر را در سایت علی بابا به‌راحتی ببینید.

چگونگی رزرو تورهای ارزان استانبول

فقط با چند کلیک می‌توانید تورهای ارزان را به‌صورت آنلاین رزرو کنید. برای رزرو این تورها ابتدا سایت علی بابا را در وب سرچ فرمایید. وارد سایت شوید و سپس مبدا، مقصد و تاریخ سفر را داخل کادر وارد کنید. لیست متنوعی از تورهای استانبول را خواهید دید. بعد این لیست را براساس قیمت مرتب‌سازی کنید تا تورهای ارزان در مدت زمانی که انتخاب کرده‌اید، به شما نمایش داده شوند. روی هر توری که کلیک کنید، مشخصات کامل تورها را مشاهده خواهید کرد. بسته به قیمت و امکاناتی که موردنظرتان است، می‌توانید تورها را با یک دیگر مقایسه و یکی از بهترین آن‌ها را رزرو کنید.

رزرو و قیمت تور استانبول لحظه آخری

تور استانبول لحظه آخری

هنگامی که ظرفیت تورهای آژانس‌ها و شرکت‌های مسافربری پر نمی‌شود، این شرکت‌ها بلیط‌های تورهایشان را دو یا سه روز قبل از اینکه حرکت کنند، 20 تا 50 درصد ارزان‌تر در سایت‌ها و مکان‌های دیگر به‌فروش می‌گذارند تا ظرفیت تورهایشان را سریع‌تر پر کنند. برای رزرو تور لحظه آخری استانبول فقط کافی است به سایت علی بابا مراجعه کنید و بعد مبدا و مقصد خود را وارد نمایید و در آخر تاریخ سفر را روی گزینه‌های لحظه آخری مانند لحظه آخری چهار شب، لحظه آخری پنج صبح و... قرار دهید. لیستی از تورهای لحظه آخری استانبول را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید اطلاعات کامل مربوط به هر تور را ببینید. در انتخاب این نوع تورها وقت زیادی ندارید و سریع باید تور موردنظر خود را انتخاب کنید. این تورها در زمان کمی توسط کاربران دیگر رزرو می‌شوند و در مدت کوتاهی نیز برگزار خواهند شد.

بهترین زمان برای سفر به استانبول

بهترین فصل برای سفر به استانبول، فصل بهار است. در این فصل آب‌وهوای استانبول به‌شدت عالی و معتدل است. در فصل بهار و تابستان استانبول بسیار شلوغ می‌شود و هزینه تور و اجناس این شهر بالا می‌رود. یکی دیگر از بهترین فصل‌ها برای سفر به استانبول، فصل پاییز است. در این فصل آب‌وهوای استانبول کمی خنک می‌شود و هوای بسیار دل‌انگیزی دارد. در فصل پاییز و زمستان هزینه سفر نسبت به دو فصل بهار و تابستان کم‌تر است. در این دو فصل استانبول شلوغی چندانی ندارد و به‌راحتی می‌توانید از مکان‌های تاریخی و تفریحی بازدید کنید.

تفاوت بین تورهای هوایی و تورهای زمینی

تورهای هوایی برای کسانی مناسب است که دوست دارند در زمان کمی به مقصد برسند. افرادی که می‌خواهند در روز اول مسافرت خسته نباشند و به کارهایی برسند که باید در اسرع وقت انجام دهند. به این نیز توجه داشته باشید که تورهای هوایی نسبت به تورهای زمینی گران‌تر هستند.
تورهای زمینی برای افرادی مناسب است که می‌خواهند از طبیعت بکر و زیبای مسیر لذت ببرند و هزینه کم‌تری نیز بپردازند. عیب این تورها این است که زمان زیادی در مسیر هستید تا به مقصد خود برسید. همین دلیل باعث می‌شود وقتی به مقصد خود می‌رسید، بدنتان بسیار خسته باشد.

 سفر به استانبول

مدارک لازم برای سفر به استانبول

اولین قدم برای رفتن به استانبول داشتن گذرنامه یا پاسپورت است. برای تهیه پاسپورت فقط لازم است به یکی از مراکز پلیس +10 بروید. قبل از رفتن مدارک موردنیاز مانند اجازه محضری برای خانم‌ها، اصل و کپی پایان خدمت برای آقایان و اصل و کپی از شناسنامه و کارت ملی را آماده کنید. کشور ترکیه برای شهروندان ایرانی قوانین سختی را درنظر نگرفته است و به‌راحتی می‌توانید فقط با داشتن پاستورتی که حداقل شش ماه اعتبار دارد، به استانبول سفر کنید. مدت زمان اقامت با پاسپورت در ترکیه 90 روز است و اگر قصد دارید که بیش‌تر از 90 روز داخل استانبول اقامت داشته باشید، باید ویزای ترکیه را بگیرید.