تبیان، دستیار زندگی

معرفی یکی از مناسب ترین و بهترین پارچه های تابستانی

غرق شدن در دنیای پر طرح و نقش پارچه ها و لمس لطافت و ظرافت انواع پارچه لذتی بی بدیل است. پارچه خریدن و سر زدن به پارچه فروشی های شهر به عنوان سرگرمی بسیار خوشایند است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 بورس های خرید پارچه



پارچه شانتون نخ

خرید پارچه همواره یکی از لذت بخش ترین خرید هایی است که خیاطان و یا علاقه مندان به لباس دست دوز انجام می دهند. غرق شدن در دنیای پر طرح و نقش پارچه ها و لمس لطافت و ظرافت انواع پارچه لذتی بی بدیل است. پارچه خریدن و سر زدن به پارچه فروشی های شهر به عنوان سرگرمی بسیار خوشایند است. اما اگر برای دوخت لباس نیاز ضروری به پارچه داشته باشید ممکن است که گشتن پارچه فروشی های مختلف چندان خوشایند نباشد. معمولا در چنین شرایطی که کمی اضطراب و نگرانی در مورد پیدا کردن پارچه مد نظرتان دارید، دیگر از دیدن پارچه های زیاد و متنوع لذت نمی برید. علاوه بر آن سر زدن به بورس های خرید پارچه در نقاط مختلف شهر وقتگیر و پر هزینه است. در این شرایط بهترین کار برای پیدا کردن پارچه مورد نظرتان چیست؟
درست حدس زدید! فضای مجازی با گستردگی زیاد برای یافتن پارچه های متنوع و پارچه فروشی های مختلف بسیار مناسب است. می توانید با کمی صرف وقت در اینستاگرام و یا گوگل تعداد زیادی پارچه فروشی آنلاین را پیدا کنید. اما خرید اینترنتی پارچه می تواند تبدیل به خاطره ای بد شود اگر به برخی نکات توجه نکنید. ابتدا از قابل اعتماد بودن فروشگاه پارچه ای که قصد خرید از آن را دارید اطمینان حاصل کنید. نشان اعتماد الکترونیک که در پایین وبسایت های فروشگاهی پارچه دیده می شود نشان دهنده اعتبار و قابل اعتماد بودن آن فروشگاه است. در صفحات اینستاگرام نیز با توجه به استوری های رضایت مشتری، تعداد فالوئر و بازخورد عکس ها (لایک و کامنت) می توان تا حد زیادی به قابل اعتماد بودن فروشگاه پی برد.
پس از بررسی قابل اعتماد بودن فروشگاه، باید به اطلاعات تخصصی و پشتیبانی مشتری توجه کنید. یک فروشگاه علاوه بر اطلاعات کلی نظیر قیمت و عرض و اسم پارچه، باید جنس دقیق پارچه، جهت طرح پارچه، میزان ضخامت، کاربرد، نرمی یا زبری و ایستایی پارچه را برای مخاطب مشخص کند. در خرید اینترنتی به دلیل اینکه پارچه به صورت حضوری و قابل لمس مشاهده نمی شود باید اطلاعاتی جامع از آن ارائه داد تا مشتری انتخاب درستی مطابق نیاز خود داشته باشد.
 همچنین پشتیبانی و پاسخ به سوالات مشتری نیز باید هنگام خرید و پس از خرید انجام گیرد. سوالاتی نظیر پارچه مناسب برای ترکیب کردن، پارچه های موجود در فروشگاه، انواع پارچه ها برای فصول مختلف، طریقه ارسال و کد رهگیری پستی از رایج ترین سوالاتی است که هنگام خرید برای مشتری پیش می آید. یک فروشگاه پارچه خوب و مشتری مدار با صبر و احترام زیاد به تمامی سوالات مخاطب خود پاسخ می دهد.
در فروشگاه های اینترنتی پارچه تنوع و گستردگی پارچه ها بسیار زیاد است و شما امکان خرید انواع پارچه های تابستانی و زمستانی را دارید. مانند، پارچه گیپور، پارچه ژاکارد، پارچه حریر، پارچه لینن، پارچه کشمیر، پارچه فوتر، پارچه شانتون، پارچه شانتون نخ و غیره. همچنین در هر فصل پارچه های جدیدی به بازار اضافه می شود که از طریق فروشگاه ها و مجلات می توانید با آنها و ویژگی هایشان آشنا شوید. در ادامه به معرفی یکی از این پارچه های تابستانی جدید و پرفروش می پردازیم.

فروشگاه های اینترنتی پارچه


معرفی پارچه تابستانی شانتون نخ

پارچه شانتون نخ پارچه ای با ظاهر شانتون است که رگه ها و اسلپ هایی در بافت آن به چشم می خورد. این پارچه بسیار لخت و ریزش دار است و زیردست بسیار نرمی دارد. استفاده از الیاف پنبه در بافت این پارچه باعث شده تا علاوه بر نازکی و ظرافت، هوا را به راحتی از میان تار و پود خود عبور دهد. پارچه شانتون نخ به خاطر ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی دوام و ماندگاری بیشتری به نسبت به پارچه های نخی دارد. این پارچه خنک و سبک برای گرمای تابستان بسیار پیشنهاد می شود. ظاهر ساده این پارچه باعث شده تا گروه های سنی جوان تا میانسال از آن برای دوخت لباس های تابستانی خود استفاده کنند. خرید پارچه شانتون نخ را می توانید هم به صورت حضوری و هم اینترنتی انجام دهید. برای خرید اینترنتی پارچه شانتون نخ و خرید پارچه تابستانی های متنوع می توانید به فروشگاه اینترنتی پارچه نگار مراجعه کنید.


معرفی پارچه تابستانی شانتون نخ

 

کاربرد پارچه شانتون نخ

پارچه شانتون نخ برای لباس های زنانه مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. مانتو کژوال، مانتو دانشجویی، مانتو عبایی و کیمونو، مانتو چند لایه که از ترند های دو سال اخیر هست، سارافون، مانتو و شلوار ست و مانتو شومیزی از لباس های بیرون از خانه و روزمره ای هستند که می توان با پارچه شانتون نخ دوخت. علاوه بر این با استفاده از پارچه شانتون نخ می توان پیراهن خانگی، پیراهن کژوال، پیراهن ساحلی، اورآل و سرهمی، دامن، تاپ و بلوز نیز تهیه کرد. این پارچه تابستانی خنک برای دوخت لباس های دخترانه نیز بسیار کاربردی است.