تبیان، دستیار زندگی

حمایت آشکار خانم بازیگر از همجنسبازان در سایه غفلت مسئولان!

چیزی که پیداست، قبح شکنی و هنجارسازی راجع به این دست بیماری‌های جنسی و اخلاقی حتماً یکی از پروژه‌های تغییر فرهنگی علیه کشور ماست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حمایت آشکار خانم بازیگر از همجنسبازان د

این که الناز شاکردوست به تنهایی تصمیم گرفته با انتشار تصویری از نماد همجنس‌بازی در صفحه اینستاگرامی خود، از جوان اهوازی که به تازگی به تازگی به قتل رسیده حمایت کند، و یا این که این پست اینستاگرامی سفارشی است مشخص نیست!

اما چیزی که پیداست، قبح شکنی و هنجارسازی راجع به این دست بیماری‌های جنسی و اخلاقی حتماً یکی از پروژه‌های تغییر فرهنگی علیه کشور ماست.

در شرایطی که شهیندخت مولاوردی هنوز به خاطر تبریک روز خانواده به خانواده‌های مرد - مرد و زن - زن عذرخواهی نکرده و آن را به خواب‌آلودگی و بی دقتی تقلیل داده، از جامعه هنری که هر از گاهی اخباری راجع به فساد جنسی در سینما منتشر می‌شود، این مواضع بعید نیست، خصوصاً این که این موضع گیری و تبلیغ آشکار توسط این خانم بازیگر در زیرپوست موج‌های خبری مربوط به انتخابات و روزهایی که جامعه سرگرم سیاست است، انجام می‌شود.

در مواضع مطبوعاتی‌های خارج‌نشین ادعا شده که بابک خرم‌دین کارگردانی که توسط پدرش کشته شده نیز همجنس‌گرا بوده است. اگرچه قتل به هر ترتیب مذموم است اما سعی دارند پروژه مظلوم‌نمایی و برانگیختن عواطف جامعه را برای قبح‌زدایی و تابوشکنی از همجنسبازی به دفعات تکرار کنند.

گویا برخی در داخل و خارج به شکلی متحدانه بنا دارند که زیست جنسی جامعه ایرانی را به منتها الیه جامعه غربی و نابودی نهاد خانواده بکشانند. به هر ترتیب توقع می‌رود که دستگاه‌های ناظر، وزارت ارشاد و... در برابر این قبح‌شکنی سکوت نکنند.
منبع: جنس اول