تبیان، دستیار زندگی

فروش ویژه چرخ خیاطی کاچیران

شرکت کاچیران در سال 1359 توسط شخصی به نام سید صادق سبزواری تاسیس شد.برای راه اندازی این کارخانه کلیه تجهیزات و ماشین آلات شرکت آلمانی فاف خریداری شد و خط تولید آن آغاز به کار کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
شرکت کاچیران تنها تولید کننده چرخ خیاطی خانگی در ایران می باشد.این کمپانی کالا های خود را در سری های مختلفی طراحی و به بازار عرضه می نماید. در این مقاله به بررسی محصولات این شرکت و سری های مختلف آن پرداخته شده است.

شرکت کاچیران از چه زمانی آغاز به کار کرد؟

شرکت کاچیران در سال 1359 توسط شخصی به نام سید صادق سبزواری تاسیس شد.برای راه اندازی این کارخانه کلیه تجهیزات و ماشین آلات شرکت آلمانی فاف خریداری شد و خط تولید آن آغاز به کار کرد.
رفته رفته با افزایش کیفیت تولیدات کاچیران، چرخ خیاطی های این برند مورد توجه کاربران قرار گرفت.در نهایت در سال 1377 توانست از تکنولوژی شرکت ژانومه ژاپن نیز بهره مند گردد.
این برند در دومین جشنواره بین المللی برترین نام و نشان تجاری ایران، به عنوان یکی از صد برند برتر ایران برگزیده شد.این شرکت همچنان به عنوان تنها تولید کننده چرخ خیاطی خانگی در خاورمیانه مشغول به کار است.

معرفی چرخ خیاطی کاچیران

همانطور که گفیتم محصولات کاچیران در سری های مختلفی تولید شده اند.هر یک از این سری ها با نام و ویژگی های منحصر به فردی در بازار موجودند.در این بخش به معرفی این سری ها می پردازیم. قصد ما این است که شما را با انواع آن ها آشنا کنیم تا در صورتی که قصد خرید چرخ خیاطی کاچیران را دارید، بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.
1- سری رز: اولین سری تولید شده در کمپانی کاچیران به نام رز شناخته می شود.سری رز از ساده ترین ماشین های دوخت خانگی می باشد.ارزان ترین و ابتدایی ترین چرخ خیاطی خانگی در این سری با نام 210 رز شناخته می شود.
تقریبا همه چرخ خیاطی های سری رز در دو حالت ساده و پلاس (+) به فروش می رسند که چرخ خیاطی های با جعبه و سوزن نخ کن توسط عنوان "پلاس" در آخر اسمشان شناسایی می شوند.

فروش ویژه چرخ خیاطی کاچیران

2- سری یاسمین: چرخ خیاطی های تولید شده در این سری در دو مدل بازو آزاد و کف تخت وجود دارند، مثلا مدل 501 دارای کفی تخت بوده و برای قرار گرفتن بر روی میز طراحی شده است.ولی مدل 502 یاسمین بدنه بازو آزاد دارد و همانطور که گفتیم در دوخت قسمت های حلقوی لباس بسیار به کاربر کمک می کند.محصولات سری یاسمین در رنگ های متنوعی تولید شده تا انواع سلیقه ها را خشنود نماید.
لازم به ذکر است که سری یاسمین کاچیران طبق تکنولوژی ژانومه ژاپن طراحی و تولید شده است.

فروش ویژه چرخ خیاطی کاچیران ،کاچیران ، فروش ویژه

3- سری نیولایف: شرکت کاچیران برای ساخت این سری، از تکنولوژی فاف آلمان بهره برده است.بدنه ماشین های دوخت خانگی تولید شده در این سری طراحی منحصر به فردی دارد.بدنه بازو آزادی که این سری دارد برای دوخت قسمت های حلقوی یا کوچک مثل آستین، یقه و سجاف مناسب است.
ویژگی بارز این مجموعه، تنوع بالای طرح های گلدوزی یا حاشیه دوزی آن هاست.مجموعه نیولایف با بیش از 80 طرح گلدوزی برای افرادی که علاوه بر کیفیت، تنوع طرح گلدوزی برایشان اهمیت دارد مناسب است.

فروش ویژه چرخ خیاطی کاچیران ،کاچیران ، فروش ویژه

دو طراحی بازوی آزاد و کف تخت برای بدنه

بدنه بازو آزاد: بازوی آزاد چرخ خیاطی همانطور که از اسمش پیداست یک بازوی قابل جا به جایی می باشد.این بازو در زمان دوخت قسمت هایی از لباس مثل آستین و پایین شلوار درآورده می شود و لباس به راحتی در بدنه چرخیده و دوخته می شود.
بدنه کف تخت: بدنه های با کف تخت برای قرار دادن آن ها بر روی میز به کار برده می شوند.این مدل چرخ ها به خصوص برای کسانی که می خواهند چرخ را روی میز یا مبل چرخ خیاطی قرار دهند مناسب است.

چرخ خیاطی های با جعبه برای چه افرادی مناسب هستند؟

با توجه به اینکه چرخ خیاطی های خانگی پلاس (با جعبه) از قیمت بیشتری نسبت به مدل بدون جعبه آن ها برخوردار هستند، به افرادی پشنهاد می شوند که قصد قرار دادن چرخ بر روی میز یا مبل چرخ خیاطی را ندارند.جعبه های محافظ از محصول در مقابل گرد و غبار و آسیب به آن جلوگیری می کند و کاربر اطمینان دارد که چرخ از آسیب های احتمالی در امان خواهد بود.
همه چرخ خیاطی سری رز دارای بدنه بازو آزاد هستند.این نوع بدنه برای دوخت قسمت های حلقوی لباس مثل آستین، پایین شلوار یا سجاف لباس بچه مناسب است.به این ترتیب لباس به راحتی درون بازو می چرخد و دوخته می شود.

نسل جدید چرخ خیاطی های خانگی کاچیران با طراحی جدید

از ماشین های دوخت خانگی کاچیران استقبال گسترده ای صورت گرفت.به این ترتیب این کمپانی تصمیم به تولید نسل جدیدی از چرخ خیاطی های خانگی گلدوزی نمود.این محصولات که در سال 2021 به بازار عرضه می گردد، طراحی بدنه مدرن و منحصر به فردی نسبت به محصولات تولید شده پیشین دارند.این محصولات با عنوان "زیگزاگ" شناخته و به بازار عرضه می گردند.همه چرخ خیاطی های زیگزاگ دارای بدنه بازوی آزاد هستند که علاوه بر کارکرد در دوخت برای قرار دادن ابزار در آن نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

از ویژگی های جدید چرخ خیاطی های زیگزاگ کاچیران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

طراحی بدنه مدرن: این ماشین های دوخت دارای رنگ بندی و سایز بندی و تنوع در طراحی بدنه هستند.
قرار گیری گردونه طرح دوخت در کنار بدنه: گردونه طول دوخت در کنار بدنه و زیر توپی چرخ قرار گرفته است که تسلط اپراتور را برای تغییر آن آسان تر می کند.
قابلیت سوزن وسط و سوزن کنار: این قابلیت برای دوخت قسمت هایی مثل روبان و زیپ کاربردی است.با دوخت یک طرف و تغییر موقعیت سوزن، آن را جا به جا کرده و ضلع مقابل را بدوزید.
نمایشگر طرح دوخت: طرح دوخت به وسیله گردونه کنار بدنه تغییر می کند و کد طرح مورد نظر در یک صفحه کوچک جلوی دید اپراتور نمایش داده می شود.

قیمت محصولات

چرخ خیاطی های کاچیران با کاربرد های متنوع، برای انواع کاربران با بودجه های مختلف قیمت گذاری شده است که در جدول زیر پر فروش ترین محصولات کاچیران به همراه قیمت آورده شده است.

نام محصولقیمت
 چرخ خیاطی رز 210 پلاس       سه میلیون و صد و پنجاه هزار تومان
چرخ خیاطی 393 یاسمینچهار میلیون و ششصد هزار تومان
چرخ خیاطی 502 یاسمین  چهار میلیون و چهارصد هزار تومان

بهترین چرخ خیاطی های کاچیران

گاهی خریداران در هنگام خرید به دلیل تنوع بالا در محصولات خانگی، دچار سردرگمی می شوند.برای اینکه خرید خوبی داشته باشید باید موارد زیر را بررسی نمایید.
بودجه: در ابتدای امر باید بدانید که قصد دارید به چه میزان برای خرید چرخ خیاطی هزینه کنید.چرخ خیاطی های کاچیران از پایین ترین قیمت (210 رز) تا بالا ترین قیمت، بسته به نوع کاربرد طبقه بندی می شوند.
نیاز: محصولات کاچیران با قابلیت های مختلفی که دارد برای افراد مختلفی مناسب می باشند.به طور مثال اگر قصد دارید به تازگی خیاطی را آغاز کنید یا برای جهیزیه خرید کنید، سری رز مناسب شماست.ولی در صورتی که قصد خیاطی در حجم بالا یا شروع کسب و کار را دارید، سری یاسمین و نیولایف با کیفیت بالا، پیشنهاد ما به شماست.
قابلیت: هر یک از مجموعه های این برند دارای ویژگی های متنوعی هستند.مثل سوزن نخ کن که برای افراد مسن که نخ کردن سوزن برایشان کاری دشوار است، کاربرد دارد یا جعبه محافظ که برای مراقبت از بدنه در مقابل آسیب و حمل و نقل آسان طراحی شده است.هر یک از این کاربرد ها در نوع مدل و قیمت های آن ها اثرگذار هستند.
فروش ویژه چرخ خیاطی کاچیران در آغاز فصل جدید سال 1400
شرکت کاچیران توانسته است محصولات خود را به کشور های مختلفی مثل آلمان، عربستان، دبی و... صادر کند. به علاوه چرخ خیاطی های کاچیران در نمایندگی های معتبری که در سراسر ایران تاسیس کرده است نیز به فروش می رسد.
فروشگاه امیر دوخت  به عنوان نماینده ویژه کاچیران در غرب استان تهران مشغول به فعالیت است. این فروشگاه با سابقه سی و هشت ساله ایی که در زمینه فروش انواع ماشین های دوخت خانگی و صنعتی دارد، متناسب با نیاز مشتری کالای مورد نیازش را به او معرفی می نماید. امیر دوخت ضمن فروش انواع محصولات تولید شده در کاچیران، خدمات مختلفی به فروشنده ارائه می کند.این خدمات شامل موارد زیر می شود:
آموزش نحوه استفاده از چرخ خیاطی: برخی از خریداران تا به حال از چرخ خیاطی خانگی استفاده نکرده اند و برای اولین بار قصد خرید آن را دارند. در این فروشگاه جایگاه هایی برای چرخ خیاطی های خانگی و نشستن خریداران و آموزش دیدن آن ها قرار داده شده است.به این ترتیب اگر به تازگی قصد استفاده از چرخ را دارید نیازی به نگرانی نیست.
گارانتی و تعمیرات: گارانتی در هنگام خرید محصولات خانگی اهمیت زیادی دارد.فروشگاه امیر دوخت تا سقف زمان معینی کلیه محصولات کاچیران را گارانتی می کند.ضمنا با استفاده از کادر مجرب و کارآزموده ای در بخش تعمیرات، به تعمیر و سرویس انواع چرخ خیاطی های خانگی و صنعتی می پردازد.
قطعات یدکی: آنچه در مصرف لوازم خانگی مثل چرخ خیاطی اجتناب ناپذیر است، نیاز به قطعات یدکی بعد از استفاده در مدت زمان قابل توجه است.قطعات یدکی کاچیران توسط کشور های مختلفی تولید شده اند.این قطعات در فروشگاه امیر دوخت و در بخش قطعات یدکی به فروش می رسند.