تبیان، دستیار زندگی

بلیط ارزان کیش را چگونه بخریم؟

علی بابا با ارائه ویژگی مقایسه قیمت در سامانه فروش بلیط خود چه بلیط‌های هواپیمای چارتری یا مستقیم و چه بلیط‎های اتوبوس شما را متوجه امکانات و قیمت بلیط برای مقایسه آن‌ها می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بلیط ارزان کیش را چگونه بخریم؟
شهر کیش یکی از شهرهای توریستی ایران است که به‌سبب شرایط و مسافرانی که به آن‌جا می‌روند، می‌توان از آن به‌عنوان یکی از شهرهای گران‌قیمت ایران یاد کرد. به‌همین دلیل، افرادی هستند که برای سفر به آن‌جا دنبال بلیط ارزان کیش و خوش‌قیمت باشند یا هتل‌هایی را انتخاب کنند که ارزان‌تر از دیگر هتل‌های آن‌جا است. در این مطلب به معرفی این جزیره دوست‌‌داشتنی خلیج‌فارس می‌پردازیم و امکانات آن را به‌نسبت قیمت و روش تهیه آن‌ها مقایسه می‌کنیم. با ما همراه باشید تا با جزیره مرجانی کیش آشنا شوید.

موقعیت مکانی کیش

شهر کیش روی جزیره‌ای وسط خلیج‌فارس ساخته شده که موقعیتی استراتژیک و مناسب برای اهداف اقتصادی و تجاری محسوب می‌شود. همین موقعیت خوب تجاری برای مردمی که بودجه و هزینه کافی برای سفر به شهر را ندارند، کمی معادلات را پیچیده می‌کند، زیرا آن‌ها مجبور هستند بلیط سفر هواپیمایی طولانی یا هزینه لنج و کشتی را تا کیش بپردازند که مطمئنا ارزان‌قیمت نیست. جز این‌ها که کمی مشکل‌آفرین هستند، این جزیره از نظر موقعیت مکانی به‌منظور دسترسی به ساحل و آب‌های خلیج‌فارس و استفاده از آ‌ن‌ها برای تفریح بسیار خوب است. دورتادور ساحل و وسعت زیاد آن کمک بسیاری به مجموعه‌هایی کرده که قصد ساخت کمپینگ‌های تفریحی دارند. یکی از دلایلی که مردم رغبت بسیار زیادی برای سفر به این جزیره دارند، همین آب‌های خلیج‌فارس و دسترسی خوب به آن است.

امکانات و انواع تفریحات موجود در کیش

ازجمله امکانات و تفریحات موجود در جزیره کیش می‌توان به مجموعه‌ها و کمپ‌های تفریحی اشاره کرد که در هریک بازی‌هایی مثل بولینگ، بیلیارد، سیستم‌های گیمینگ و... وجود دارد تا جوانان بتوانند در آن‌ها تفریح کنند. علاوه‌بر مکان‌های تفریحی جوانان، موزه و مکان‌های دیدنی بسیاری وجود دارد که برای بازدید خانواده‌ها مناسب است. موزه‌های مردم‌شناسی و موزه آب این شهر که در سازه‌های باستانی بنا شده، جزو بهترین موزه‌های شهر هستند که مردم زیادی درطول روز از آن‌ها بازدید می‎کنند. علاوه‌بر آن‌ها می‌توان به کمپ‌های تفریحات آبی اشاره کرد که در گوشه‌گوشه جزیره تقریبا کنار هر مکان دیدنی دیده می‌شوند. این کمپ‌ها امکانات و استادانی برای آموزش افراد دارند تا بتوانند با استفاده از آن‌ها در دریا تفریح کنند و تنی به آب برسانند. فلایبورد، جت‌اسکی یا غواصی ازجمله این تفریح‌ها هستند.

امکانات رفاهی موجود در جزیره

جزیره کیش به‌عنوان یکی از کامل‌ترین قطب‌های گردشگری از نظر امکانات رفاهی و... در سطح کشور شناخته شده است. بسیاری بر این باور هستند که این جزیره بیشتر از ظرفیت مسافران، امکانات دارد که این دست اظهار نظرها هرچند خلاف واقع به‌نظر می‌رسد، اما به شما نشان می‌دهد که از نظر امکانات کمبود و وضعیت بدی در جزیره نیست. ازجمله امکانات رفاهی این شهر می‌توان به هتل‌های پنج ستاره فول امکانات، هتل‌های چهار، سه و دو ستاره اشاره کرد که نشان می‌دهد از هر نظر تنوع مناسبی برخوردار هستند. شما می‌توانید در کیش هتل‌های ارزان قیمت نیز بیابید که اتفاقا رزرو آنلاین نیز دارند و این امکان را به مسافران می‌دهند تا علاوه‌بر خرید بلیط ارزان کیش علی بابا هتل ارزان قیمت خود را هم رزرو کنند و سپس راهی این شهر شوند.
جز هتل‌‌ها در این شهر فروشگاه‌ها و مراکز خرید بسیار شیک و مجللی هستند که شرایط خرید اجناس را حتی زیر قیمت دیگر شهرها برای شما فراهم می‌کند. در این جزیره به‌اندازه‌ای تنوع قیمت وجود دارد که می‌توان از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را با قیمت‌های متنوع خریداری کرد.

راه های سفر به کیش

سفر به کیش به دو طریق ممکن خواهد بود. بسیاری با استفاده از بلیط‌های مستقیم و گران قیمت راهی این شهر می‌شوند. عده دیگری با استفاده از ماشین شخصی یا اتوبوس از راه زمینی به این شهر می‌روند که این دسته پس از رسیدن به شهرهای ساحلی ایران باید لنج‌هایی اجاره کنند و با آن‌ها به کیش برسند. مطمئنا هر دو روش هزینه‌هایی دارد. شما، هم می‌توانید با هواپیما با قیمت کم‌تری به این شهر بروید و هم می‌توانید با اتوبوس بسیار گران‌قیمت راهی جزیره شوید. همه چیز به انتخاب خودتان بستگی دارد. خوشبختانه علی بابا با ارائه ویژگی مقایسه قیمت در سامانه فروش بلیط خود چه بلیط‌های هواپیمای چارتری یا مستقیم و چه بلیط‎های اتوبوس شما را متوجه امکانات و قیمت بلیط برای مقایسه آن‌ها می‌کند. دراین‌صورت باید با توجه به شرایط خودتان بلیط ارزان کیش یا بلیط چارتر کیش را انتخاب کنید.
شما می‌توانید در دسته بلیط چارتر کیش در سایت علی بابا بلیط‌های چارتری را که به‌صورت نصف قیمت نزدیک پرواز ارائه می‌شوند هم تهیه کنید. دراین‌صورت شرایط پایداری را تا جزیره تجریه می‌کنید و احتیاجی به لنج سواری و سوار و پیاده‌شدن روی لنج هم ندارید.
بلیط ارزان کیش را چگونه بخریم؟

آب‌وهوای کیش

همان‌طورکه ممکن است حدس زده باشید، جزیره کیش با توجه به موقعیت جغرافیایی آن آب‌وهوایی مرطوب و گرم دارد. آب‌وهوایی که ممکن است برای بسیاری دردآور باشد و به مزاج افرادی که گرم مزاج هستند، خوش نیاید. البته در ماه‌های گرم سال قیمت‌های سفر به این جزیره به‌دلیل شرایط آب‌وهوایی و سفر کم مردم، خیلی کم می‌شود و می‌توانید درصورتی‌که بودجه کافی ندارید، در این ماه‌ها راهی این شهر شوید.
اگر از آن دسته نیستید پس خیلی راحت در ماه‌هایی مثل بهار، پاییز و زمستان که میانگین دما به 18 درجه می‌رسد، راهی این جزیره شوید و زمستانی گرم را در کیش تجربه کنید.
مطمئنا نظرات شما که به این جزیره رفته‌اید، کمک بسیار زیادی به انتخاب مخاطبان ما می‌کند. پس نظرات و انتقادهای خود را با ما درمیان بگذارید.