تبیان، دستیار زندگی

متن و جملات زیبا برای تشکر از معلم

انتخاب زیباترین متن تبریک روز معلم برای همه دانش آموزان مهم است و ترجیح می دهند با بهترین جملات از معلم خود تشکر و قدردانی نمایند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
روز معلم
معلمین عزیزم، با سلامی گرم و آرزوی توفیق الهی، نمی دانم با چه زبانی از زحمات بی دریغ و تلاش های شبانه روزی شما عزیزان تشکر و قدردانی کنم.

فقط می توانم شما را دعا کنم و از خداوند متعال طلب سلامتی و شادابی و طول عمر با عزت و عظمت برای شما و خانواده محترمتان داشته باشم و برای آنهایی که از دنیا رفته اند طلب رحمت و مغفرت نمایم. معلمی شغل نیست بلکه عشق است. "روز معلم بر همه شما عزیزان مبارک باد" 
**********
اگر فقط یک نفر در این دنیا باشد که برای کاری که برای من انجام می دهد، منت نمی گذارد، تو هستی معلم عزیزتر از جانم. روز معلم را به تو تبریک می گویم چرا که تو یک تلاشگر بی ادعا هستی.

کسی هستی که با کمترین میزان مزد، بزرگ ترین کار دنیا را می کنی. تو مرا برای آینده آماده میک نی. آینده ی کشوری که قرار است در دست من باشد.

تو به من می آموزی که چگونه مشکلات را حل کنم و چگونه از پس مشکلات بر بیایم که این فوق العاده ارزشمند و بی نهایت بار عالیست.
روز معلم
سپاسگزار معلمی هستم  که اندیشیدن را به من آموخت، نه اندیشه‌ها را …ای نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل و نادانی، ای لبخندت امید زندگی و غضبت مانع گمراهی تو را سپاس می‌گویم. این تویی که با دستان پر عطوفتت گلهای علم و ایمان را در گلستان وجود می‌پرورانی و شهد شیرین دانش را به کام تشنگان می‌ریزی. پس تو را ای معلم به وسعت نامت سپاس می‌گویم.

**********
وز معلم بر تمامی تلاشگران و فرهیختگان عرصه تعلیم و تربیت که زیبا ترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشتند وبه ما آموختند چگونه در کنار هم دنیای بهتری بسازیم مبارک باد.
 
روز معلم
ای معلم تو را سپاس: ای آغاز بی پایان، ای وجود بی کران، تو را سپاس. ای والا مقام، ای فراتر از کلام، تورا سپاس. ای که همچون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی سپاست می گویم، تو را به اندازه تمام مهربانی هایت سپاس می گویم.

ای نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل و نادانی،ای لبخندت امید زندگی و غضبت مانع گمراهی تو را سپاس می گویم، این تویی که با دستان پر عطوفتت گلهای علم و ایمان را در گلستان وجود می پرورانی و شهد شیرین دانش را به کام تشنگان می ریزی. پس تو را ای معلم به وسعت نامت سپاس می گویم.

همان نامی که چهار حرف بیشتر ندارد ، اما کشیدن هر حرف و صدایش زمانی به وسعت تاریخ نیاز دارد. معلم گرامی از تو تشکر میکنم برای هدایت ما و از اینکه بهترین راه را برای ساختن امروزمان نشان دادی، تویی که ما را از “هیچ” به “همه چیز” رساندی. شاگرد کوچک شما.
 
روز معلم
روز معلم، روز تشکر و قدردانیه. روز سپاس ازمعلمای عزیزمونه که برای ما خیلی زحمت می ‏کشند؛ اون‏ هایی که تمام وقت خودشون رو برای با سواد کردن ما بچه‏ ها، صرف می‏ کنن و با تلاش زیاد، به ما خواندن و نوشتن یاد می‏دن.آرزوی همه معلم ‏ها، اینه که ما درس بخونیم، به شهر علم و دانش وارد بشیم و از صحرای خشک و بی‏ آب و علف نادونی بگذریم...!

این‏طوری وقتی بزرگ می ‏شیم، آدم موفقی می‏ شیم و پیروز و سربلند، زندگی می ‏کنیم و به انسان‏ های دیگر هم کمک و خدمت می ‏کنیم.

ما می ‏تونیم با درس خوندنمون، آرزوی معلم ‏های زحمت‏کش رو برآورده کنیم معلم عزیزم روزت مبارک تا اخرین روز عمر
فداکاریت را فراموش نمی کنم دوستت دارم.

**********
می‌گویند اگر می‌خواهی به کسی لطف کنی به او ماهی نده، ماهیگیری را به او بیاموز. سپاسگزار معلمی چون شما در زندگی خود هستم که اندیشیدن را به من آموختید نه اندیشه‌ها را.

"معلمم روزت مبارک."

روز معلم
از حکیمی پرسیدند:

پدر و مادرت را بیشتر احترام می گذاری یا معلم خود را ؟ پاسخ داد: معلم را زیرا پدر و مادرم مرا از آسمان به زمین آورده اند ولی معلم مرا از زمین به آسمان پرواز می دهد. استاد عزیزم روزت مبارک. 

**********
ای فراتر از کلام، تو را سپاس
ای که همچون باران
بر کویر خشک اندیشه ام باریدی تو را سپاس
روزت مبارک معلم عزیزم.

**********
در این روز های کرونایی، روز معلم شد و باید از خانواده ها و مخصوصا مادر های زحمت کش پرسید؛ معلم بودن راحته؟

روز معلم
معلمین عزیزم:
با سلامی گرم و آرزوی توفیق الهی، نمی دانم با چه زبانی از زحمات بی دریغ و تلاش های شبانه روزی شما عزیزان تشکر و قدردانی کنم.
فقط می توانم شما را دعا کنم و از خداوند متعال طلب سلامتی و شادابی و طول عمر با عزت و عظمت برای شما
و خانواده محترم تان داشته باشم و برای آن هایی که از دنیا رفته اند طلب رحمت و مغفرت نمایم.
معلمی شغل نیست بلکه عشق است. ای که الفبای زندگی را از سرچشمه نگاهت آموختم
استاد عزیزم روزت مبارک. 

**********
نمی دانم کدامین جمله را برای توصیف محبت های تان بنویسم. نمی دانم چگونه شما را توصیف کنم، معلمی از جنس بلور، آسمانی و مهربان، چقدر زیبا واژه ها را آسمانی می کنید. شاگرد کوچک شما.

**********
ای باغبان دل ها دل را به تو سپردم سیراب کن زعلمت کویر تشنه ام را بعدش بکار درخت پر بار مهربانی تا بار ان ببارد بر بوستان دل ها جاری شود چو خونی درجات بی توان ها.

روز معلم
ای معلم آزاده که آزادی و آزادگی رابه ما آموختی و به ما یاد دادی که چگونه با سلاح برنده ایمان خود را از زنجیرهای اسارت و بردگی این دنیای دنی برهانیم، سلام ابدی ما نثار گام‌هایی استوارت باد ای معلم عزیز؛ ممنون که باعث شدی آفریدگار حقیقی خودمان را بشناسیم و به دستورات او عمل کنیم و با کارهایی خداپسندانه خودمان بجای نارضایتی
او سایه لطف و مهربانی‌ اش را بر سرمان احساس کنیم.

**********
در سپیده دم ازل ان زمان که سازندگی کائنات آغاز می گردید و کتاب تکوین گشوده می شد نخستین کلمه ایی که با قلم تقدیر بر دیباچه قاموس هستی نقش بست واژه ی زیبای استاد بود و سر فصل این کتاب کهن به تعلیم و تربیت اختصاص یافت همیشه و در همه چیز استاد من هستید. استاد عزیزم سپاسگزارم و روزتان مبارک.

**********
ای معلم تو را سپاس:ای آغاز بی پایان، ای وجود بی کران، تو را سپاس
ای والا مقام، ای فراتر از کلام، تورا سپاس
ای که همچون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی
روز معلم مبارک.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .