تبیان، دستیار زندگی

با بهترین کبابی های تهران آشنا شوید! + آدرس

با بهترین کبابی های تهران آشنا شوید! + آدرس
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
با بهترین کبابی های تهران آشنا شوید! + آدرس

در اینکه کباب غذای محبوبی است شکی نیست! اما برای همۀ کباب خورهای حرفه ای موضوع مهم کیفیت کباب است. به همین دلیل، افراد بسیاری سخت در جستجوی پیدا کردن بهترین کبابی های تهران هستند تا بتوانند لذت ناب خوردن این غذای خوشمزه را بچشند. پس بدون معطلی بریم ببینیم کبابی های مشهور تهران کدام ها هستند.

شمرون کباب


از رستوران های معروف و محبوب در تهیه کباب در تهران، شمرون کباب است. از آنجایی که این رستوران کباب عالی و کیفیت خدمات خوبی دارد، از بهترین کبابی های تهران است. در این رستوران معمولاً جایی برای نشستن نیست و باید منتظر نوبت باشید. کباب های خوشمزه رستوران شمرون از بهترین و با کیفیت ترین مواد تهیه می شوند. کباب های شمرون با نان و سبزیجات سرو می شوند تا در نهایت یک روز خاطره انگیز را برای مشتریان رقم می زنند.

آدرس: تهران، ضلع شمال شرقی میدان تجریش

رستوران مسلم


این رستوران در منطقه سبز میدان بازار بزرگ تهران واقع شده است. به محض ورود به این منطقه می توانید با مشاهده صف های طولانی مردم برای غذا، موقعیت رستوران مسلم را ببینید. رستوران معمولاً شلوغ است و مردم شانه به شانه یکدیگر نشسته اند. توصیه می کنیم که در این رستوران به غیر کباب، ته چین یا باقالی پلو یا گوشت را امتحان کنید. لازم به ذکر است که تاریخ تأسیس رستوران مسلم به ۱۵ سال پیش باز می گردد.

آدرس: تهران، بازار تهران، نبش سبزه میدان، کوچه حاج رحیم خان، پلاک ۴
با بهترین کبابی های تهران آشنا شوید! + آدرس

رستوران نایب


رستوران نایب به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبرترین رستوران های پایتخت شناخته می شود. نایب با قدمتی مربوط به قرن نوزدهم، ادعا می کند که پیشگام دستور تهیه چلو کباب سلطانی در تمام ایران است. در حقیقت، صحت این ادعا هنوز اثبات نشده است اما در اینکه نایب یکی از بهترین کبابی های تهران است و به حرفه ای بودن در این زمینه مشهور است، شکی نیست. ناهار بوفه و کباب برگ این رستوران نیز بسیار پر طرفدار است.

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان وزرا، نبش کوچه یازدهم، رستوران نایب

کباب سرای منصور


رستوران منصور یکی از معروف ترین و قدیمی ترین کبابی های پایتخت است. این رستوران در بین دوستداران کباب کاملاً شناخته شده است و بسیاری بر این باور هستند که منصور در میان بهترین کبابی های تهران قرار دارد. این رستوران در خیابان ولیعصر واقع شده است و فضایی ساده و نه چندان لوکس دارد. رستوران منصور چندین شعبه غیر اصلی دارد اما هیچ کدام به اندازه شعبه اصلی، کباب های با کیفیت ارائه نمی دهد. لازم است بدانید که رستوران منصور در اواخر شب ها و روزهای تعطیل بسیار شلوغ است و مجبور هستید در صف بایستید.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از شهید بهشتی، جنب پله اول

رستوران شمشیری


یکی دیگر از کبابی های خوب تهران که دهه ها است در حال ارائه کیفیت بالا غذایی به هموطنان است. صاحب این رستوران، حاج محمد حسن شمشیری است که در سال ۱۳۴۰ درگذشت و نزدیک به ۲۰ سال قبل از مرگش، یک رستوران قابل احترام در بازار تهران تأسیس کرد. محمد حسن شمشیری از تجار ثروتمند بازار تهران بود. رستوران شمشیری از نظر کیفیت و خدمات بسیار شبیه به رستوران مسلم است و شما باید در صف های طولانی منتظر باشید.

آدرس: شعبه ۱ سبز میدان در بازار تهران و شعبه دوم بین کاوه و قیطریه در بلوار اندرزگو

شاندیز جردن


در رستوران شاندیز جردن به دنیای متنوعی از طعم شیرجه خواهید زد که در آن نه تنها از غذاهای مختلف ایرانی لذت می برید بلکه می توانید بهترین کباب های تهران را نیز در این رستوران نوش جان کنید. از ویژگی های مهم این رستوران می توان به کیفیت بالای غذاها و ارائه خدمات عالی اشاره کرد. اگر می خواهید از خوردن کباب سلطانی لذت نهایی را ببرید، پیشنهاد می کنیم به شاندیز جردن بیایید.

آدرس: تهران، تهران، خیابان جردن، بلوار صبا، پلاک ۲۷

رستوران ارکیده


رستوران دیگری که احتمالاً نام آن را شنیده اید رستوران ارکیده است. ارکیده که یادآور خاطرات جاده چالوس است، یک رستوران رویایی است که در آن می توانید بهترین غذاهای ایرانی را بچشید. شعبه های دیگر ارکیده در خیابان آرژانتین، اقدسیه و سعادت آباد قرار دارد. کباب ها از مرغوب ترین گوشت ها تهیه می شوند و در سیخ های نیم متری سرو می شوند که به همراه یک تیم پیشخدمت حرفه ای اوقات خوبی را برای شما رقم می زنند.

آدرس: نزدیک خیابان الوند، میدان آرژانتین


رستوران نوید


رستوران نوید در خیابان سهروردی یکی دیگر از گزینه های موجود در لیست بهترین کباب های تهران است. در این رستوران همیشه از شما استقبال می شود و طعم غذاهای آن بسیار به یاد ماندنی است. علاوه بر طعم خوب غذاهای این رستوران، قرار گرفتن نوید در یکی از خیابان های شلوغ تهران باعث شده است مشتریان زیادی به این رستوران بیایند. نوید رستورانی تقریباً قدیمی ​​است، بنابراین انتظار یک فضای لوکس و خیلی مدرن را نداشته باشید.

آدرس: بعد از خیابان گلشن، خیابان خرمشهر، خیابان سهروردی شمالی
با بهترین کبابی های تهران آشنا شوید! + آدرس

رستوران ریحون


یکی دیگر از کباب سراهای مشهور تهران که می توانید غذای خوشمزه ای نوش جان کنید، رستوران ریحون در خیابان جردن است. طی این سال‌ها که این رستوران تمام غذاهای خوشمزه و کباب را طبخ کرده است، توانسته محبوبیت زیادی برای خود دست و پا کرده و در لیست بهترین رستوران های تهران جایگاه بالایی کسب کند. نان، ریحان، پنیر و سنگک به همراه کباب و ششلیک که با بالاترین کیفیت تهیه می شود، روز خوبی را برای شما رقم می زنند.

آدرس: تهران، جردن، خیابان کاج آبادی، پلاک ۱۸

بهترین کبابی های تهران را در بالا معرفی کردیم، حالا می توانید به همراه خانواده یا دوستان خودتان به یک وعده غذای خوشمزه مهمان کنید.