تبیان، دستیار زندگی

چند نکته درباره کار فرهنگی و تربیت کودک

چرا فیلم دعوت دختر نوجوان از فائزه هاشمی برای مناظره زباله است؟!

آن ویدیو توهین آمیز است! در ابتدا توهین به کودک با عبارت «ما وقت نداریم خودت جواب بده» سپس گاو خطاب کردن فائزه هاشمی!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دختر نوجوان و فائزه هاشمی
این که دوربین و بودجه دارید، امکانات دارید، در دفتر و دستکتان کسی را دارید که کمی تدوین بداند ابدا به این معنا نیست که شما به فعال فرهنگی تبدیل شده‌اید! پس با احترام؛ دوربین‌هایتان را غلاف کنید!

چرا آن ویدیو زباله است؟

1) آن ویدیو توهین آمیز است! در ابتدا توهین به کودک با عبارت «ما وقت نداریم خودت جواب بده» سپس گاو خطاب کردن فائزه هاشمی به قول آقای آبنوس با فحاشی می‌خواهید از منش اهل بیت دفاع کنید؟ خودشان بلد نبودند اهانت کنند؟


2) شما حق ندارید خودتان را نماینده جبهه‌ای معرفی کنید که از الفبای گفتمانی آن بی خبرید! در نظام اسلامی سوال از رهبر وظیفه شرعی است! بازنمایی جایگاهی دست نیافتنی برای رهبر به نظر تشویش اذهان عمومی میرسد تا دفاع از ایشان!

3) پیشتر درباره کودک آزاری، کودک کار مجازی صحبت کرده بودم! کودک کار ابزاری است که والدین از آن فایده می‌برند! یک نفر کاسبی پول می‌کند، یک نفر مثل مادر این نوجوان کاسبی رای در شورای شهر کرج!

این ساختمان ذهنی از اساس معیوب است، در فهم معنای جوان مومن انقلابی معیوب است، در فهم کار فرهنگی معیوب است، در مبانی معرفتی و فهم جایگاه رهبری معیوب است و شبیه هر سلول معیوب دیگری به جای کار مفید هزینه تراشی میکند! راهش چیست؟ نمیدانم! برای من راهش اعلام برائت است!

برائت از زنی که فرزندش را وسیله دیده شدن قرار میدهد، از منطقی که رهبر را دور از دسترس نشان میدهد، از ویدیویی که «توهین» را در یک نظام گفتمانی امری عادی نشان میدهد و بازنمایی بی ادب، وقیح و ترسو از «انقلابی بودن» دارد!
مادرها! به فرزندان خود «ادب» یاد بدهید! ابتدایی‌ترین قدم مناظره ادب است! مناظره نفس کش طلبیدن نیست!

پ.ن: آن ویدیو به خاطر بی کیفیتی در تولید (بی‌کیفیتی مشابه آثار ایرج ملکی) دیده شد و به دست هاشمی رسید، در نهایت پیروز این میدان فلئزه هاشمی بود که مناظره را پذیرفت، چرا که خوب میدانست اگر مناظره را بپذیرند پای میز مناظره می‌بازند و اگر نپذیرند هاشمی اثبات کرده بود که این جبهه از «ادعا» جلوتر نمیروند! #هزینه_سازها

پ.ن: لطفا با انتشار ویدیوهای این نوجوان نه شریک کودک آزاری و تلاش غیر اخلاقی مادرش برای دیده شدن نشوید.

پ.ن: معنای زباله چیزی است غیر قابل مصرف! بدون کاربرد که باید دور ریخته شود.