تبیان، دستیار زندگی

جاده خاکی های انتخاب همسر

در راه رسیدن تا یک ازدواج موفق بیراهه های دیگری هم وجود دارد، باید با چشمان باز و کاملا هوشیار پیش بروید و با توکل به خدا یک خانواده ی موفق تشکیل دهید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
انتخاب همسر

مسیر ازدواج راه پر پیچ و خمی است که از همین روزهای مجردی شما شروع می‌شود، زمانی که تصمیم به تشکیل خانواده می گیرید، ادامه می یابد و روزی که فرد مورد نظرتان را انتخاب می کنید، تمام نمی شود بلکه وارد مرحله جدید شده و تا همیشه ادامه دارد. داستانهای کودکی که در انتهایش گفته می شد، دو دلداده به هم رسیدند و سالها با خوبی و خوشی زندگی کردند را فراموش کنید، چون رسیدن تازه بخش‌های ابتدایی این جاده است. اما در حال حاضر که به دنبال نیمه گمشده خود هستید، باید مراقب باشید که از مسیر درست این جاده منحرف نشوید و جاده خاکی‌هایی شما را از رسیدن به مقصد خوشبختی دور نکند.

اولین جاده خاکی، ازدواج به دلایل نادرست است. دلایلی مثل ترس از تنهایی، بالارفتن سن، حرف دیگران یا آرزوی اطرافیان .

دومین مسیر انحرافی، عدم شناخت کافی از خودتان، توانایی‌ها، خواسته‌ها و حتی آرزوهای‌تان است. مگر می‌شود کفش مناسب بخرید بدون اینکه بدانید شماره پای شما چند است؟

مسیر اشتباه دیگر انتخاب فردی به امید تغییر در آینده‌ است. شما و همسرتان بعد از ورود به دنیای متأهلی با توجه به نقش جدید، تغییراتی خواهید داشت اما نباید به امید تغییراتی در آینده، امروز انتخاب کنید. یادتان باشد که ازدواج، آنچنان را آنچنان‌تر می کند پس هر کسی را با خصوصیات امروزش در نظر بگیرید.

در راه رسیدن تا یک ازدواج موفق بیراهه های دیگری هم وجود دارد، باید با چشمان باز و کاملا هوشیار پیش بروید و با توکل به خدا یک خانواده ی موفق تشکیل دهید.


همراهان عزیز، با توجه به گسترش سامانه همسان گزینی تبیان، لازم است جهت استفاده از خدمات همسان‌گزینی یا مشاوره اپلیکیشن همدم را از طریق لینک زیر دریافت و نصب نمایید، این سامانه در سراسر کشور فعال است.
بخش همسان گزینی تبیان