تبیان، دستیار زندگی

افزایش دقت و سرعت سیستم رزرو هتل به کمک چنل منیجرها

امروزه شاهد پیشرفت تکنولوژی در تمامی صنایع هستیم که صنعت گردشگری یکی از مهمترین آنها به شمار می رود. این صنعت به دلیل اهمیت بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته و خدمات منحصر به فردی در آن ارائه می شود. دور نیست سالهایی می بایست برای رزرو بلیط، هتل یا تور های مسافرتی به آژانس های مسافرتی سطح شهر مراجعه می کردیم اما امروزه این مراکز جای خود را به آژانس های مسافرتی اینترنتی بخشیده اند و می توان در کوتاهترین زمان رزرو های مسافرتی را کنترل کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
افزایش دقت و سرعت سیستم رزرو هتل به کمک چنل منیجرها

البته در سالهای ابتدایی فعالیت آژانس های اینترنتی مشکلاتی نیز در این سامانه ها مشاهده می شد اما روز به روز شاهد پیشرفت بیشتر در آن بوده ایم و در سالهای آتی قطعا به یکی از پیشرفته ترین صنایع بدل خواهد شد. رزرو ارزان هتل برای شرکت ها از اهمیت بسزایی برخوردار است و در رزرو آن باید به موارد مختلفی دقت داشته باشید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

رزرو آنلاین هتل


رزرو هتل در حالت کلی به دو نوع حضوری و غیرحضوری دسته بندی می شود که منظور از روش حضوری، مراجعه به آژانس های گردشگری سطح شهر خواهد بود اما این روش معایبی نیز به همراه دارد. از جمله مهمترین معایب آن می توان به وقت گیر بودن و کمبود تنوع در انتخاب هتل ها اشاره کرد. روش غیرحضوری نیز به وب سایت های اینترنتی رزرواسیون اطلاق می شود که بهترین روش برای رزرو هتل، بلیط و تورهای مسافرتی هستند. شما با استفاده از وب سایت های گردشگری می توانید در کمترین زمان و بدون مشکل کلیه رزرو های سفر خود را به انجام برسانید. برای رزرو آنلاین هتل می بایست به انتخاب آژانس گردشگری دقت کنید چرا که قطعا مراکزی برای انجام امورات رزرواسیون مناسب هستند که معتبر بوده و بهترین و باکیفیت ترین خدمات را ارائه نمایند. فضای میان آژانس های گردشگری اینترنتی روز به روز رقابتی تر می شود و به همین دلیل مسئولین این مراکز باید با ارائه خدمات منحصر به فرد، خود را به یکی از بهترین ها بدل کنند.

پلتفرم دوسویه آنلاین خدمات اقامتی (چنلید) چیست؟

چنلید یکی از سکو های پرتاب آژانس های گردشگری است. این محصول  باعث تعامل خریداران و تامین کنندگان هتل شده و تنوع هتل ها را در وب سایت آژانس های گردشگری افزایش خواهد داد. یکی از مهمترین مزیت های این سیستم، امکان دیده شدن هتل های کوچک و نو پا است به گونه ای که تمامی هتل ها می توانند با ثبت نام در سامانه چنلید ظرفیت اتاق های خود را تعریف نمایند و به صورت آزادانه نرخ گذاری نمایند و برای بسیاری از آژانس های گردشگری شناخته شوند. چنلید یکی از مراکز معتبر در این زمینه است که با ارائه بهترین خدمات توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. این شرکت با راهکار سازمانی خود، امکان بررسی بهترین هتل ها را به آژانس های مسافرتی خواهد داد و می توانید بدون هیچگونه نگرانی از طریق آن با هتل ها در ارتباط باشید.
افزایش دقت و سرعت سیستم رزرو هتل به کمک چنل منیجرها

تاثیر استفاده از کانال های تامین و فروش هتل بر سرعت


چنل منیجر ها مزیت های بسیاری برای آژانس های گردشگری خواهند داشت که یکی از مهمترین آنها افزایش سرعت ثبت اطلاعات است. بی شک ثبت اطلاعات هتل ها در سامانه آژانس توسط نیروی انسانی، سرعت پایینی خواهد داشت اما در صورتی که این اطلاعات به صورت سیستمی ثبت شوند قطعا سرعت انجام آن افزایش پیدا می کند. چنل منیجر ها به صورت مستقیم به نرم افزار هتل ها متصل شده و یا توسط مسئولین رزرو هتل به روز رسانی می شوند. کلیه اطلاعات مربوط به هتل به صورت کاملا سیستمی به روز شده و جدیدترین اخبار در سامانه چنل منیجر به ثبت می رسد. حال چنانچه آژانس گردشگری خود را به سامانه چنل منیجر متصل کرده باشید کلیه اطلاعات هتل ها به صورت اتوماتیک بر روی وب سایت آژانس نیز بارگزاری خواهند شد. همین امر می تواند رضایت مشتریان را نیز به دنبال داشته باشد چرا که کلیه اطلاعات به موقع و بدون معطلی در دسترس خواهند بود. در نظر داشته باشید که برای اتصال وب سایت خود به هر چنل منیجر می بایست API مربوط به آن را بنویسید که روالی پر هزینه و زمان بر است. شما می توانید با استفاده از چنلید و ثبت نام در آن به صورت همزمان اطلاعات چندین چنل منیجر را در اختیار داشته باشید و در صورت نیاز خرید سازمانی انجام دهید.

تاثیر چنل منیجر هتل بر دقت


یکی دیگر از مهمترین مزیت های چنل منیجرها را می توان افزایش دقت در عملکرد آن دانست. در حال حاضر نیز در اغلب آژانس های گردشگری نیروی انسانی به روز رسانی اطلاعات هتل های مختلف را بر عهده دارد. در این روش ممکن است مشکلاتی نیز پیش آید برای مثال دیر ثبت کردن اطلاعات ممکن است باعث شود یک اتاق رزرو شده، دوباره توسط یک مشتری دیگر رزرو شود که در این صورت مجبور به کنسل کردن رزرو مشتری دوم می شویم که نارضایتی افراد را به همراه خواهد داشت. چنل منیجرها و پلتفرم های فروش دقیق ترین اطلاعات را بر روی سامانه آژانس بارگذاری خواهند کرد. در صورت استفاده از آن ها می توانید اطلاعات مربوط به هتل های مختلف را به صورت تفکیک شده در اختیار داشته باشید.
افزایش دقت و سرعت سیستم رزرو هتل به کمک چنل منیجرها

علی رضا قائمی بنیان گذار و مدیر عامل چنلید در راستای معرفی یکی از  قابلیت های محصول شرکت خود گفت:

"آژانس های گردشگری عموما از طریق api و وب سرویس به چنل منیجر ها (کانال های توزیع ) وصل می شوند و از طریق آن ها قراردادهای خود را از سمت هتل دریافت می کنند. همان طور که می دانید پیاده سازی، نگه داری و آپدیت وب سرویس و api پروسه ای زمان بر و پرهزینه است و اتصال به چندین api جهت دریافت قراردادهای هتل و عملیاتی شدن آن پروسه های پرهزینه ای را برای آژانس های گردشگری ایجاد می کند.

شما می توانید با استفاده از تکنولوژی زیر ساختی چنلید به جای پیاده سازی چندین APIبرای اتصال به کانال های توزیع تنها به پلتفرم چنلید متصل شده و قرارداد انحصاری خود را با تامین کنندگان هتلی تعریف نموده و سامانه خود را آنلاین کنید."

بر گرفته از وب سایت https://channelead.ir/