تبیان، دستیار زندگی

سال گاو برای متولدین سال‌های دیگر چگونه است؟

طالع بینی چینی نشان می دهد که امسال سال گاو است و سال گاوی‌ها سالی پر کار و تلاش و موفقیت در پیش دارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
طالع بینی
بر اساس افسانه های چینی، نظم حیوانات ۱۲ گانه سال بر اساس رسیدن آنها به جشن تعیین می شد، نزدیک بود گاو نر اولین حیوانی باشد که به این جشن برسد اما موش او را گول زده و سوارش شد، وقتی که به محل برگزاری جشن نزدیک شدند، موش از روی دوش گاو پایین پریده و زودتر از او وارد جشن شد، بدین ترتیب گاو نر به دومین حیوان در طالع بینی چینی تبدیل شد.

در فرهنگ چینی، گاو حیوان بسیار باارزشی است زیرا نقش بسیار مهمی در کشاورزی داشته و ویژگی های شخصیتی مثبتی مانند سخت کوشی و صادق بودن به آن نسبت داده می شود، گاو در پس زمینه موجودی سختکوش، باهوش و قابل اتکاست که هیچگاه درخواست تمجید و تشکر ندارد.

خصوصیات مردان متولد سال گاو

در این سال ممکن است با چالش هایی غیرمنتظره ای مواجه شوید، به ویژه در زمینه شغلی و آموزشی که می تواند باعث استرس فراوان، حواس پرتی و احساسی شدنتان شود.

بسیار قابل اعتماد و مطمئن هستند و تمام تلاش و تعهدشان را در کاری که انجام می دهند به کار می گیرند، همچنین آن ها نسبت به خانواده خود بیشترین مقدار تعهد و مسئولیت را دارند.متولد سال گاو به خاطر اعتماد به نفس و غرورش، به دیگران اجازه نمی دهد که با قانون هایی که وی تعیین می کند یا درست می داند مخالفت کند یا از آن ها سرپیچی نماید.

آن ها از فرزندان خود و دیگران توقعات بالایی داشته، استانداردهای دشواری برای آن ها در نظر می گیرند اگر چه ممکن است این استانداردها و خواسته ها گاه غیرواقع بینانه و دست نیافتنی باشند.

طالع بینی

خصوصیات زنان متولد سال گاو

بسیار آرام و مهربان هستند. آن ها هیچ وقت در برابر سرنوشت تسلیم نشده و به ندرت به گزینه های جایگزین و انتخاب های دیگر فکر می کنند.

این خصلت باعث می شود که آن ها در زندگی شان با مشکلات عدیده و سختی هایی مواجه شوند. اما بدون توجه به این مشکلات و شرایط، آن ها مسیری که برای خود ترسیم کرده اند را تا پایان طی خواهند کرد. علیرغم این کله شقی، آن ها خوش فکر بوده و سریع واکنش نشان می دهند.

متولدین سال گاو بیشترین میزان سازگاری با: موش، مار و خروس
متولدین سال گاو کمترین میزان سازگاری با: بز، اسب و سگ

طالع بینی متولدین سال گاو

سال 1400 برای متولدین سال گاو سال پرفراز و نشیب و سختی خواهد بود، در این سال ممکن است با چالش هایی غیرمنتظره ای مواجه شوید، به ویژه در زمینه شغلی و آموزشی که می تواند باعث استرس فراوان، حواس پرتی و احساسی شدنتان شود.ریشه آسمانی خین سال ۲۰۲۱ به فلز تعلق دارد که تا حدودی به متولد سال گاو نر کمک خواهد کرد، نکته کلیدی برای پیروز شدن بر بدیمنی و بدشانسی این است که روحیه خود را تقویت کنید.

برای تقویت روابط تان وقت بگذارید، با حمایت دوستان و خانواده، می توانید از مشکلات و سختی ها عبور کرده و به داشته هایتان توجه داشته باشید.

طالع بینی

سلامت و سبک زندگی متولدین سال گاو

همانند گاو نر وحشی که در چمنزارها آزادانه می چرخد، اغلب افراد متولد این سال سالم بوده و از تناسب اندام برخوردار هستند.

آن ها به ندرت به بیمارستان و پزشک مراجعه می کنند اما گاهی اوقات بیش از حد به خود اطمینان دارند، بی توجهی و ساده انگاری در دوران جوانی ممکن است به دشواری و سختی در سال های بعد منجر شود.

به عنوان کسانی که به کار خود اعتیاد دارند، متولدین سال گاو نر گاهی اوقات در طول روز غذا و استراحت کمی دارند و به طور کلی توازنی بین کار از یک طرف و میزان استراحت و غذا خوردنشان وجود ندارد.

رژیم غذایی بدون نظم و غیرمعمول در این افراد می تواند به بدگوارشی و مشکلات در سیستم گوارشی منتهی شود. تمرینات ورزشی نامرتب نیز چیزی است که باعث می شود شما گاه گاهی به بیماری دچار شوید.

وقتی متولدین سال گاو به میانسالی رسیدند احتمال بیماری های قلبی در آن ها افزایش می یابد. علاوه بر این، این افراد ممکن است به مشکلات مفاصل و روماتسیم مبتلا شوند.

بسیاری از این مشکلات از ورزش نکردن مرتب نشأت می گیرند. برای داشتن یک زندگی سالم، باید به یاد داشته باشید که مدتی دست از کار کردن کشیده و استراحت و ورزش را نیز در برنامه خود قرار دهید. شما متولد چه سالی هستید؟

طالع بینی

تاثیر سال گاو برای متولدین سال های دیگر

برای متولدین سال موش: آفرین بر آقاموشه و خانم موش هائی که سال پیش بفکر ذخیره بوده است چون امسال کار مهمی بر دوش شما نخواهد بود (البته به شرط صرفه جوئی در سال پیش).

برای متولدین سال گاو: یک سال بسیار خوب در انتظار شماست، البته زیاد کار خواهید کرد ولی بهر حال موفقیت از آن شماست، علی الخصوص چون موجود با وجدانی هستید قدرت و موفقیت پی در پی خواهد بود، اگر ازدواج نکرده اید بهتر است آستین ها را بالا بزنید چون بهترین سال برای تشکیل خانه و خانواده همین امسال است.

برای متولدین سال ببر: بدترین سال برای ببر ها، خواهش ما این است که نه خطر کنید ونه حتی کار جدیدی را شروع کنید.

برای متولدین سال گربه: راه های فراوانی را تجربه خواهید کرد مجبورید در انجام کارها سیاست به خرج دهید، امسال بهرحال قادر خواهید بود بدون تردید زیاد کارهائی را به انجام رسانید.

برای متولدین سال اژدها: امسال با افرادی که بخواهند از شما سو استفاده کنند معامله خوبی نخواهید کرد خوشبختانه بحدکافی قوی هستید که تمام مشکلات را پشت سر بگذارید.

برای متولدین سال مار: از آنجائی که شما موجود تنبلی هستید زندگی بنظرتان سخت میاید؛ بهر حال بهتر است منتظر پایان سال گاو باشید.

برای متولدین سال اسب: از نظر تجارت سال بسیار  خوبی در انتظار شماست ولی ممکن است در زمینه مسائل عشقی دچار نا امیدی شوید.

برای متولدین سال بز: طفلکی بز بیچاره مثل این است که جز کار چیزی وجود ندارد، آخر چقدر کار.

برای متولدین سال میمون: همه چیز بر وفق مراد است، گاو به خوبی می داند که چگونه از میمون کار بکشد بدون اینکه او را ناراحت کند.

برای متولدین سال خروس: یک سال عالی؛ شما خوشحال، پیروز و قوی هستید. به خوبی می دانید چه باید بکنید و از هر فرصتی چگونه استفاده کنید.

برای متولدین سال سگ: یک سال فجیع؛ اگر انقلابی رخ بدهد مسلما بدست شما خواهد بود، شما واقعا در این سال خطر می کنید.برای متولدین سال خوک: حتی از نظر یک منتقد شما می توانید خودتا را با شرایط زمان وفق دهید اما بهتر است خطرنکنید و همراه با موفقیت زمانه باشید، در غیر اینصورت زندگی شما دگرگون خواهد شد.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .