تبیان، دستیار زندگی

 فعالیت‌های مادر دختری

هر دختری در هر سنی عاشق این است که با مادرش وقت بگذراند. چند نمونه فعالیت مادر و دختری را که باعث نزدیک‌تر شدن شما به فرزندتان می‌شود، بررسی می‌کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 فعالیت‌های مادر دختری

نویسنده : مهسا کسنوی | روزنامه‌نگار
هر دختری در هر سنی عاشق این است که با مادرش وقت بگذراند. گذراندن زمان با فرزندان به خصوص دختران به مادر کمک می‌کند، از لحاظ روحی به فرزندش نزدیک‌تر شود و با او ارتباط بهتری پیدا کند. در ادامه چند نمونه فعالیت مادر و دختری را که باعث نزدیک‌تر شدن شما به فرزندتان می‌شود ، بررسی می‌کنیم.

کاردستی بسازید

دخترها در سنین پیش‌دبستانی، عاشق ساختن کاردستی هستند.با لوازم اضافی در خانه مثل رنگ، نخ‌، دکمه و کاموا به مناسبت‌های مختلف با یکدیگر کاردستی درست کنید و از کنار هم بودن لذت ببرید.


بگذارید لباسش را خودش انتخاب کند

یک روز در ماه را انتخاب کنید و بگذارید او لباس شما و خودش را انتخاب کند و در چارچوب شئونات و مطابق سلیقه دخترتان لباس بپوشید.


کیک بپزید

درست کردن کیک و آشپزی در کنار دخترتان، علاوه بر ایجاد حس همکاری به او احساس کمک کردن و شریک بودن در کارهای خانه را خواهد داد.

فیلم ببینید

یک روز در هفته را می‌توانید به فیلم دیدن اختصاص دهید و در کنار هم به تماشای فیلم مورد علاقه او بنشینید.

گذراندن زمان با فرزندان به خصوص دختران به مادر کمک می‌کند، از لحاظ روحی به فرزندش نزدیک‌تر شود و با او ارتباط بهتری پیدا کند



پیک‌نیک در اتاق نشیمن

بهترین زمان برای داشتن پیک نیک مادر و دختری خوردن میان وعده در عصر است. یک روز عصر در اتاق نشیمن، یک زیرانداز پهن کنید و با فرزندتان به یک پیک‌نیک خانگی بروید.


دکور خانه را عوض کنید

تغییر دکوراسیون منزل برای هر خانمی جذاب است اما اگر این کار را به همراه دخترتان انجام دهید می‌تواند تبدیل به یک سرگرمی مادر و دختری شود و روحیه شما را هم عوض کند.


پیاده‌روی کنید

پیاده‌روی یک فعالیت ارزان قیمت و بدون هزینه است. شما می‌توانید هر روز یک مسیر جدید را انتخاب کنید و در کنار یکدیگر هم ضربان قلب‌تان را بالا ببرید و هم میان‌وعده بخورید و وقت بگذرانید.
منبع: زندگی سلام
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .